|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Hade Helen släppt till Forsgren så hade han spårat runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+2) |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ja såklart. Hade inte Forsgren pressat hade Helens Hållt mycket bättre. Jag är redan black haha.
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-08-19 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 44 Avd Ordinarie hästar 1 2 O.P.'s Flirt 2 4 Some Summit 3 2 Youana 4 1 Nappa Scar 5 7 Nuncio 6 1 Nimbus C.D. 7 4 Windy Ways Vadet gäller startnummer 1 rad x 100 x 0,50 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: 05C0 93BF 224D 8818 |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Forsgren har varit hästräd länge nu
Rädd
|
|
|
|
#66 |
|
Roliga gubbar som man växte upp med.. fint
|
|
|
|
#67 |
|
Visst vann Stig H detta lopp ifjol med just OP's Flirt?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Är på landet så det är endast Lajven som gäller till vallas v7. Läste nån krönika på travnet att det är skrapet kvar som jobbar på lajven ikväll. Kan bara hålla med, hur i helvete kan man sätta dessa 3 människor ihop. Är redaktören döv eller?, att cheferna är odugliga vet jag, nä jag stänger för ikväll. Bollen får ta över nu!
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Sket i v75 idag. Kastade bara in en enkelrad. Lade lite mer på v5.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
36 mkr i V75 omsättning i en på förhand väldigt ointressant omgång spelmässigt. Hur länge dröjer det till man utökar V75 till att bli huvudspel alla onsdagar ?
Kan tänka mig att det skulle kunna bli så att Skarplöth snart inför V75 permanent på Lördagar och onsdagar + extraomgångar och gör söndagarna till V86 dag. Spelarna älskar ju V75. |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
|
||
|