|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#48 |
|
Feta cash idag! hahaha Inte direkt oväntad avslutning med tanke på att alla kan köra D r hästar utom han själv hohoho skrattar hela vägen till banken
![]() Nääärå men gratis lir imorgon alla fallRegistrerat spel Datum: Fredag 2015-08-14 Bana: Bollnäs Spelform: Dagens Dubbel, omg. 451 Avd Ordinarie hästar 1 2 Sugar Daddy 2 9 Delicious U.S Vadet gäller startnummer 1 x 1000,00 kr Totalt: 1000,00 kr Kvittonummer: 8F8C 1C90 6EA1 0850 Registrerat spel Datum: Fredag 2015-08-14 Bana: Bollnäs Spelform: Dagens Dubbel, omg. 451 Avd Ordinarie hästar 1 2 Sugar Daddy 2 4, 6 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 8F8C 1C90 6EA1 0850 |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Min favorithäst hos Redén, jag älskar trav ♥
Världsrekord, ojoj. Jag tar en öl till! ![]() Min infobild på twitter sen några år. Tischan Daniel skickade som en överraskning inför Elitloppet förra året ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
![]() Jag var också bra på det, rundade av kontot lite! Registrerat spel Datum: Fredag 2015-08-14 Bana: Bollnäs Spelform: Dagens Dubbel, omg. 451 Avd Ordinarie hästar 1 2 Sugar Daddy 2 9 Delicious U.S Vadet gäller startnummer 1 x 11310003,00 kr Totalt: 11310003,00 kr Kvittonummer: 8C6B 93HY 8OL8 12N3 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
uLFStR491 (+2) |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Förbannat, klart man väljer att avstå liven idag.. Känns inte så kul att ha missat Delicous uppvisning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Alvena Pele sänkte rekordet till 1.09.8 idag, inte illa
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Intressant när han säger detta i Aftonblaskan:
"Jag skickade ett meddelande till Örjan och sade att nu rycker vi skorna och kanske ska chansa att köra mot världsrekordet. Sedan när Örjan kom in i stallet och frågade om han verkligen skulle köra mot världsrekordet, då svarade jag lett them go." |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
![]() Men sen att ge järnet från bakspår och slå det, ja hon gjorde ju det iaf i rena glädjen över att få springa. Han var verkligen inne på det om hon fått framspår idag, undra hur snabbt hon gått då!? |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Viroid skriver mycket klokt på sin blogg. Detta om V6 som ofta är uppe här och mycket mer.
Två stora favoritet vinner, en som har 90% och en som har 70% av insatserna på sig, plus ytterligare två favoritsegrar. Alla spelare borde förstå att om de två stora vinner, så kommer det bli jackpott på 4 rätt, kanske till och med på fem rätt om fler favoriter vinner. I sexrättspotten ligger det redan nästan 900.000kr extra i form av gårdagens jackpotvinster. Ändå lämnar 70% av spelarna in sina system utan att kryssa i endast V6. De som spelade V6 igår satsade 1,83Mkr, och fick 1,65Mkr tillbaka. Knappt 10% spelavdrag. De som inte spelade V6 satsade 4,3Mkr och fick 2,13Mkr med sig av potten, drygt 50% spelavdrag. Spelarna MÅSTE börja lära sig hur V64 fungerar. Som det nu är så skrattar de som förstår nästan varje kväll åt de som inget begriper. http://travsiffror.se/dagens-siffror...bollnas-boden/ |
|
|
|
|
|
|
|