|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Hej So. Vi kan träffas utanför Palmers 11.00 i morgon så är jag övertygad om att vi kommer överens(inte om spikar kanske men om annat) och göra ett system tillsammans///Thommy
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Man kanske skulle bränna iväg till Skellefte en sväng efter jobbet i morn för att få se världens vackraste och bästa häst och kallblod live. Tycker synd om motståndet, han lär ju vinna med minst 50 meter.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Blir alltid lite upprörd när det pratas om NI så fort Melander skriver en massa dynga. Jag är inte inblandad över huvud taget och du tror väl inte att jag
skulle ställa upp och göra ett system med den mannen efter att han skrivit skit om mig i ett 20-tal inlägg under kanske 5 år. Jag har helt andra planer. Jag har skrivit till admin/moderatorn om hans agerande men inte fått något svar ens. Vet du hur man får tag på den ansvarige? Senast redigerad av SO den 2015-08-18 klockan 06:33. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tack, "in da zone" var det nån som sa. Helt riktigt. Jag visste inte att det var Skellefteå. Tycker inte om V64 hellre V65, men so what. Det är ju bara 5 lopp att analysera. Starta en ny tråd om sk-å så återkommer jag när jag kollat runt lite.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Prova kontakta KP. Eller Bootzy som kan trycka på och ta det vidare. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5) |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
"avd 5 slutligen har jag förkärlek för favoriten 2 Rely on me som glatt mig vid några tillfällen. Borde kunna bolla med detta gäng!!"
När sen vinstkupongen kommer så har du garderat med totalt 7 hästar. Haha. Varför inte posta dina rader innan? |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Man kan väl inte lämna in fnuttiga 56 rader? BETÄNK ATT JAG SKREV MINA SPONTANA ANALYSER LÅNGT INNAN FÖRSTA START och jag vill givetvis se värmningarna innan inlämningen. Alltid ser man nåt som kan vara nyttigt och 2;a spår i volt kan ju orsaka pronlem. Kanske du vet. Ska bli spännande att se den dag du lämnar några tips eller ideér
Men jag gissar att det aldrig kommer att hända |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bla bla bla bla. Efterhandaren SO lär vi få se mer av. Gardera med 7 hästar när du tror att han bollar med detta gäng. Knappast.
Ser fram emot en förhandare på Skellefteå. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+5) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hehe själv är jag tacksam att du fortsätter dela med dig trots dessa konstanta påhopp
Tror han nämnde 4 av 5 vinnare varav en skräll i sitt korta inlägg
SO (+20) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fast du vet inte vilka märkliga mail han skickar. Därav får han utstå lite sånt här. Det tål han. Vore som sagt kul om han lyckades sätta en förhandare.
Melander (+10) |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
sett den 5 ggr.Kan själv lira gura,tror SO är sämre på Banjo.
|
||
|
|
|
|
|
|