Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-17, 22:21   #16

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4784
Standard

Hej So. Vi kan träffas utanför Palmers 11.00 i morgon så är jag övertygad om att vi kommer överens(inte om spikar kanske men om annat) och göra ett system tillsammans///Thommy
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-17, 23:07   #17

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Man kanske skulle bränna iväg till Skellefte en sväng efter jobbet i morn för att få se världens vackraste och bästa häst och kallblod live. Tycker synd om motståndet, han lär ju vinna med minst 50 meter.
Manprinsen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-17, 23:49   #18

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hej So. Vi kan träffas utanför Palmers 11.00 i morgon så är jag övertygad om att vi kommer överens(inte om spikar kanske men om annat) och göra ett system tillsammans///Thommy
Kan ni ta det privat?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 06:31   #19
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Kan ni ta det privat?
Blir alltid lite upprörd när det pratas om NI så fort Melander skriver en massa dynga. Jag är inte inblandad över huvud taget och du tror väl inte att jag
skulle ställa upp och göra ett system med den mannen efter att han skrivit skit om mig i ett 20-tal inlägg under kanske 5 år. Jag har helt andra planer. Jag har skrivit till admin/moderatorn om hans agerande men inte fått något svar ens. Vet du hur man får tag på den ansvarige?

Senast redigerad av SO den 2015-08-18 klockan 06:33.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 06:43   #20
SO

SOs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
grattis SO hoppas du har nån bra info imor från skellef.. grattis
Tack, "in da zone" var det nån som sa. Helt riktigt. Jag visste inte att det var Skellefteå. Tycker inte om V64 hellre V65, men so what. Det är ju bara 5 lopp att analysera. Starta en ny tråd om sk-å så återkommer jag när jag kollat runt lite.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Gammal 2015-08-18, 09:30   #21

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Blir alltid lite upprörd när det pratas om NI så fort Melander skriver en massa dynga. Jag är inte inblandad över huvud taget och du tror väl inte att jag
skulle ställa upp och göra ett system med den mannen efter att han skrivit skit om mig i ett 20-tal inlägg under kanske 5 år. Jag har helt andra planer. Jag har skrivit till admin/moderatorn om hans agerande men inte fått något svar ens. Vet du hur man får tag på den ansvarige?
Det var riktigt dåligt att moderatorerna lyser med sin frånvaro, usch.

Prova kontakta KP. Eller Bootzy som kan trycka på och ta det vidare.
SO (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 10:29   #22

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1102
Standard

"avd 5 slutligen har jag förkärlek för favoriten 2 Rely on me som glatt mig vid några tillfällen. Borde kunna bolla med detta gäng!!"

När sen vinstkupongen kommer så har du garderat med totalt 7 hästar. Haha.
Varför inte posta dina rader innan?
nomis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 13:19   #23
SO

SOs avatar

Standard

Man kan väl inte lämna in fnuttiga 56 rader? BETÄNK ATT JAG SKREV MINA SPONTANA ANALYSER LÅNGT INNAN FÖRSTA START och jag vill givetvis se värmningarna innan inlämningen. Alltid ser man nåt som kan vara nyttigt och 2;a spår i volt kan ju orsaka pronlem. Kanske du vet. Ska bli spännande att se den dag du lämnar några tips eller ideér
Men jag gissar att det aldrig kommer att hända
Gammal 2015-08-18, 13:27   #24

Standard

Bla bla bla bla. Efterhandaren SO lär vi få se mer av. Gardera med 7 hästar när du tror att han bollar med detta gäng. Knappast.
Ser fram emot en förhandare på Skellefteå.
Melander (+5)
Gammal 2015-08-18, 13:34   #25

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Hehe själv är jag tacksam att du fortsätter dela med dig trots dessa konstanta påhopp Tror han nämnde 4 av 5 vinnare varav en skräll i sitt korta inlägg
SO (+20)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 13:40   #26

Standard

Fast du vet inte vilka märkliga mail han skickar. Därav får han utstå lite sånt här. Det tål han. Vore som sagt kul om han lyckades sätta en förhandare.
Melander (+10)
Gammal 2015-08-19, 16:54   #27

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Hej SO.Väntade på dig kl 11.00 men du dök ju inte upp,fastän du sa att vi skulle träffas och prata ut om dåtid.Nåväl har erkänt att jag inte skrivit de snällaste saker om dig i "OBS vissa inlägg" MEN du har ju å andra sidan"dömt ut mig totalt som människa" lite nyans bör vi väl ändå ha.Tycker bara det är synd att man kan vara så fyrkantig som dig och inte försöka ta en utsträckt hand,men det blir ju ditt val.Sen att du ljuger vitt och brett är ju en annan sak.Detta är det sista jag kommer att skriva om Nicket SO.
Gammal 2015-08-19, 18:55   #28

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8027
Standard

Jajamen https://www.youtube.com/watch?v=myhnAZFR1po
Melander (+5)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-19, 19:04   #29

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Kanon sett den 5 ggr.Kan själv lira gura,tror SO är sämre på Banjo.
Gammal 2015-08-19, 20:04   #30

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Melander och Nomis SKAFFA ER ETT LIV.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td