|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Gävle 21 aug
Höga prissummor och fina lopp på Gävle. atg.se kör bästa sändningen inför V75 på lördag. Här kommer ofta fina idéer att spela på.
Tror jag ska spika 6 Neon Face i sista avdelningen. Men SO och ni som kan något om kallblod - vem ska streckas i V64-4? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Morgondagens prissummor borde vara standard för samtliga V64-dagar inom svensk travsport.
Det är ett rent skämt så som det ser ut i nuläget. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Framgångsrikt nummerspel på dd igår 5 mot kopplingen 3-4, inbjuder till nytt
försök ikväll. Denna gång en s.k. 'flätad kedja' med 1-3 mot 2-4. Inkluderar snabbaste tider på sistone.
|
|
|
|
#4 |
|
Spikar HOLLYWOOD MAKER imot spår8
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jag har spikat Speed Delicious, Hollywood Maker och Fire Hooves.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Trinidad As håller de ganska högt i stallet. Dessutom så är spåret bra och formen helt ok. Kusken är visserligen ett stort minus men han känner hästen väl iaf.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sony olsson Gävles tipsters skall alltid lyftas fram!. Han tippade Egge Odin som klar första häst i loppet. Såna drag skall alltid hyllas istället för vissa banors tipsters som bara nämner favoriter!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Förbannade Ärling, noll kyla och taktkänsla
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Avgå var och varannan kusk! vinner ove a då e något fel......gubben som fan aldrig vinner ett lopp
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Blä! Spelade en liten V6:a. Sätter spiken Ellieann, men lyckas ändå bara få fyra rätt.
![]() Gjorde en rak dubbel 11-7 istället för 11-5 mest pga Haugstad. Men that's trav...
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
När jag ser de tre som trängs i studion och rövslickar varann så vill jag gärna citera en kommentar från Travnet: "Det liknar mest ett apberg där dom sitter och kliar varandra".
|
|
|
|
|
|
|
|