|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Derbyhelgen 2015
Höjdpunkterna avlöser varandra, först Åby Stora Pris, därefter Jubileumspokalen och sedan laddar vi inför årets härliga unghästlopp, Svenskt Travderby 2015.
Min vinnare i årets upplaga är Emmett Brown. Vilken av fyraåringarna tror ni tar det?
Senast redigerad av AndyMart den 2015-07-31 klockan 11:19. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Som det ser ut nu är ju en häst i en helt egen division (Cash Gamble). Synd att man inte tog den på 12 gånger pengarna för en månad sen. Svårt att se någon annan slå den om den inte gör bort sig själv.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usch. Jag är på andra sidan jordklotet då. Dålig timing :(
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag gillade Cash Gamble redan som treåring, så måste säga honom. Tycker om många av Ready Cashs avkommor redan och Cash Gamble är den bästa hittills. Åtminstone i Sverige, men inte säkert att det finns någon bättre i Frankrike.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tror inte Cash Gamble. Den har haft för bra form för länge, ofta tappar dessa förhandsfavoriter formen lite när det väl är dags och då går det inte.
Har gärna fel, för det är en fantastisk häst som jag gärna ser som vinnare. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tills dess har Sorbet slipat formen och vinner
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Imorgon kommer anmälningslistorna till fredag och lördag.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Någon som har koll på någon som förmodligen ska anmälas till något lopp under lördagen? T.ex. i Jägersros Stora Treåringspris?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Inte helt hundra om Le Miracle går ut i Jägersros Stora Treåringspris, men jag läste att Calle Wihlborg tweetade om att det var till denna helgen de siktade med honom. Verkar vara en riktigt bra kuse i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
Derbyhelgen 2015Citat:
Lördagsloppet. Står helrätt inne där på första volten. |
||
|