|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 AXEVALLA
Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
2 Sir Corneliani i avd.5!!
E3-uttagning senast. Bricka 7 auto. Galopp och störd på väg ner i andra ut av galopp framför. ENORM upphämtning trots att dom varvade på 12!! Var med dom i slutsvängen när ny galopp kom!! Starten innan fast i ledarryggen som dog och kom loss bakom mur av hästar med slalom och fin spurt! Dagens bästa spik! Blir inte ens favorit!
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dessutom är Untersteiner en fena på att volta och lär plocka in metrar direkt på Jepson.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mitt drag ikväll Usain Henna
Spikar Great Society
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
kan inte Do It Komp vara draget? Lopp i kroppen och gjorde det bra
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
vinner favoriten i första? 86% just nu...vad säger ni om avd 6 ? lite lurigt och svår lopp eller? tacksam
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Är det någon härifrån forumet som kommer vara på plats? När bli regn på Axevalla ikväll.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Otto tippar trav: "Axevalla lopp 8, V64-5, nr 2 Sir Corneliani. Sir Corneliani är en väldigt talangfull treåring hos Ulf Stenströmer. Han såg lysande ut näst senast som fastlåst och kör Jepson bara felfritt här så tror jag att det är helt klart. Spik på DD och V64."
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Många fellow travdårar här så kör en off topic (som däremot inte är helt oväsentlig). När till exempel den gode Jens Sjödén skriver om insatser som inkommit på hästar den och den dagen och den och den summan, vart ser han det? Jag kanske borde veta vid det här laget men ställer mig med mössan i hand och frågar
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag har inte sagt det heller. Men eftersom det blir skrik på hästen idag så la jag ut det. Själv vill jag se vad P.U. säger om favoriten.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ulf Nilsson på Travnet: "Untersteiners 10 Snabba Cash är en fin häst som Peter låter nöjd med men jag tror att de får svårt att jaga ikapp min spik 2 Sir Corneliani. Detta har en häst med bra potential med allldeles för lite pengar på kontot. Det får vi nytta av här då hästen står bra inne i loppet. Jag räknar med offensivt upplägg och tidig spets. Stenströmer siktar på Kriteriet med den här och tror på sin häst. Senast blev det dubbla galopper men det var i röriga situationer och hästen bör fungera denna gång. Avslutade vasst i starten före det och var duktig före det. Detta mot bra hästar. Han måste bli mycket svårfångad från spets och duger bra även från annan position. Spik."
|
|
|
|
|
|
|
|