|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Visby 2015-09-01 - V4
AVD2-NR 10 BÄSTA SPIK
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jag spikade 9:an i första och nu Lill Axel. Så jag är med än så länge. I sista har jag 1,3,8,9,12,13.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trio
1. 8,12 2. 1,8,12 3. 1,3,8,11,12
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lycka till Shooter! Själv har jag väl maximal otur hittills..
Hade streck på 9 12 i första men tog bort nian och körde systemet ggr 2 istället ![]() På lunchdubbeln körde jag 3 - 10 rak... och körde ett saftigt platslir på Dooleys i andra som fick smörresa men ändå inte ville förbi och blev 4a...... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
http://piclair.com/n1kqa
Andel jag är med på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tror inte på favoriten här dock. Bedrövlig statistik med Anders i sulkyn... Hade fem streck på min bång
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Han valde en annan taktik, men var ju överlägsen hur som helst.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|