![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Törs man spika Örjan i V4-2?
|
Citat:
|
Höjs tittarsiffrorna för att den blonda kvinnan sitter och inte kan nåt, allt ska vara jämlikt hur som här kommer min rad.
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-09-12 Bana: Bollnäs Spelform: V75, omg. 50 Avd Ordinarie hästar 1 7 Caddie Hit 2 3 I Am Unique 3 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9 4 1 Kvickers Kaxe 5 5 Ponce de Leon 6 2, 4, 5, 6, 7, 9 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 504 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 252,00 kr Kvittonummer: 6D6A 1BEF 92A7 XXXX |
Jag tycker inte att Ajlexes Cubano såg något märkvärdig ut i värmningen. Bra så!
|
Lägger en tuss på Mjölner Spik.Då lirar man gratis.
|
Efter att ha hört Pettersson om första loppet på v75 så känns det som att allt handlar om hur fort caddie kommer fram till cubano. Ju tidigare desto mer chans att invändig släpper. Ganska svårt att räkna på hur fort Djuse kommer iväg, speciellt med omstarter som faktor.
|
Har nog ett streck över i sista. Lägger man det på 1,2,10 el 12? Och hur mkt sämre blir queer fish m skor?
|
Citat:
|
vad säger goop i björnkollen om sin egen styrning, järvsö rasmus?, vet att han spikar gandolf men han är ju inte alltid rakt på i sina tips
|
Vet någon om fisken i sista ska gå med skorn?
|
Citat:
|
Citat:
|
Skulle aldrig spela en tuss på 3-åriga kallblod :p
Garderade med 9:an på V4 men det gick åt helvete som vanligt. |
Citat:
|
Citat:
|
Om du hade varit med Månprinsen ;) nej jag var helt fel på det idag. Nya tag men min budget är lagd hoppas att nån av er alla vinner, Mvh Aband
|
Ove A bjuder på en vinnare i SS-intervju, Premier Kronos, sos.
|
Citat:
|
Är det kört för Errol Boko med Caddie Hit i spets?
|
Det brukar skrikas om Funny Tornado här, SO bla vill jag minnas.
http://www.st.nu/sport/trav/nu-jagar...ya-gladjetarar |
Citat:
:cheers: |
Hur vore det om de visade lite värmningar i god tid, istället för att visa repriser av loppen som just gått?
|
Man ser nu vad man blir påverkad av tipstidningar och streckprocent.
Beau mec på första sidan av denna tråd nämndes den som 1av3 idag 3% och ingen nämner den. |
Citat:
|
Nu håller vi tummarna :)
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-09-12 Bana: Bollnäs, omg. 21 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 6 Klack Kalle (1, 8) 2 2 Hot Armani Stursk (6, 11) 3 6 Picasso Sama (12, 9) 4 1, 9, 10, 11 (12, 2) Registrerat spel Datum: Lördag 2015-09-12 Bana: Bollnäs, omg. 21 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 6 Klack Kalle (1, 8) 2 2 Hot Armani Stursk (6, 11) 3 5, 9, 12 (10, 3) 4 11 Emil Tuffing (1, 9) Vadet gäller startnummer Kvittonummer: 0388 Vadet gäller startnummer Kvittonummer: 0588 |
Citat:
|
Vad är det för tomtar som sköter TV-sändningen? Malmrot kliar skägget med mikrofonen och ingen producent kan be han räta till den?
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är som förgjort för Lennartsson. Hoppade med favoriten nu i 100' kronorsloppet. Hoppas det vänder nån gång för honom!
|
Citat:
|
Citat:
|
Örjan har en sådan där sovdag i sulkyn. Helt ointresserad.
|
Singlar Caddie Hit, Mino och Ponce de Leon.
|
Vågar man plocka bort MT Joinville? Ingen aning om hur den kan öppna.
|
nån som vet vad tjänsten spikar på slutspelet under 5%?=))
|
Citat:
|
Citat:
|