![]() |
Citat:
|
I och med att jag garderade på i första två, och har spikat i guld, kommer jag åka nu. Känns som en oskriven lag.
|
Spåra runt om nu Daniel, tvinga ner Tillman i rygg!
|
Satan vad mäktigt!!!!!
|
SHIT
|
Vilken satans jävla pissomgång. Snacka om att favoriterna kan köpa en trisslott idag. Kan det sluta jävligare än så här 2 lopp i rad? :cry:
|
Hmm!
|
Hyllar de styrningen nu så är de rejält ute och cyklar, Örjan gör vad han kan för att inte vinna genom att inte ta ryggen på Tillman. Man ska aldrig underskatta smyg-Örjans passivitet och flax.
|
Lite tur Örjan eller?
|
Citat:
|
Hultman har världens bästa häst oj oj säger jag bara
|
Citat:
|
Highflyer var grym, hade förtjänat att få vara först. Örjan höll på att passivisera bort loppet.
|
Beau Mec NG
|
Japp. Såklart sprack man nu. personligen jättenöjd med styrningen av Bergharn som trycker onödigt mycket på ledaren så att Örjan får ett jävla drömlopp. Hade spik på Västerbo
|
tomt i tanken Daniel :)
|
Vintervila för Royal Fighter?
|
Goop:idiot:
|
Max oflyt där för Västerbo Highflyer. Reden kör mot Air Frame istället för att släppa direkt och överta i en långsammare öppning. Sedan får han en onödig tryckare av Bergh och Reden kör undan för tidigt. Det krävdes 3 rejäla saker varav två misstag av kusken för att han skulle förlora och alla 3 inträffar...
|
Björn hamnade illa till med Thai, men det såg ut som att den kan bli att räkna med i nästa start.
|
Citat:
|
V75-värdet efter lopp 3: 116 kr.
V5-värdet efter lopp 1: 93 kr. Det får man säga var ett bra ingångsvärde på V5. |
Nu har omgångens två megalampor vunnit med maxflyt. Känns ju hyfsat iskallt...
|
Varför blir Royal Fighter och Tillman hårt betrodda varje gång av såväl spelarkollektivet som alla s.k. tipsexperter???
|
Citat:
|
Daniel Redén körde sitt bästa lopp i karriären och får inte vinna.
|
Nu har många spikat Gandolf men jag vill se en hyffsad skräll nu.
|
Precis så var det.
Citat:
|
Citat:
|
Nån som vet vad värdet hade legat på nu om Ninepoints och Västerbo vunnit istället?
|
|
Jag står över en häst i kallblodsloppet, men visst sätter Goopen dit nosen. Det är bara att ge upp för idag. Ska gå och kolla på John Mayall sen, det blir nog roligare.
|
HAHA, Björn måste vara alla spelares favorit idag. Torskar med fina uppsittningar och sänker sedan omgångens kommunspik. :p
|
och där gick J-O Perssons kompisar till utbetalningsluckan.
|
Citat:
|
Snygg läggning Örjan. Han försökte inte ens.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jaha där rök ja! Hade spik på Kvickers kaxe. Synd han inte fick lucka tidigare i sista kur. Hästen sakna speed men den va ju inte tömd. Fått gått ut och jobbat upp farten lite tidigare så hade den kunnat varit ett par meter längre fram...
Jaja DD och sista chansen. Kommer ihåg förr om åren att vi brukade säga på jobbet att det bara var att köra dubbel Goop på DD spetet. Kanske dax för det senariot idag. Men vågar inte riktigt utan tar med tre i sista. Registrerat spel Datum: Lördag 2015-09-12 Bana: Bollnäs Spelform: Dagens Dubbel, omg. 509 Avd Ordinarie hästar 1 7 Coldtown 2 1, 3, 4 Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr |