![]() |
Citat:
|
Mino - vilken fantastisk häst!
Dock skulle jag gärna vilja att nån kunde förklara vari ligger Magnus Jakobssons storhet... Den har jag, i alla fall, inte upptäckt... |
Citat:
|
Undrar vad Susanne tycker att Örjan skulle ha gjort? Backa ner sist i kön? :rolleyes:
|
M.T.Joinville var en riktigt fin häst, men man kan fråga sig hur han tar två så tuffa lopp i rad.
|
Citat:
|
Citat:
Backat och låta ponce leda runtom, eftersom ja spikade. Där gick min 200kr sjua, spikade i första å allt ;( |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
OM Jennifer sitter kvar så tror jag att hon kommer få luckan när N Vox tröttnar, däremot är örjan tokrökt. Trist hur som som helst när man räknat ut allt så j-la bra men åker på linjen:no: |
"Dåligt" med böter idag.
Ingen Johnny som genar i kurvorna. Ingen Kolgjini som inte ansluter till bilen. Inga konstigheter från Bergh, ännu. Men framförallt den stora "bidragsgivaren" Willem Paal är inte med. |
DD: 7 mot 1,3,7,8
|
jag är inne på dd till goop o nurmos idag. lirar rak sådan
|
DD 3,7 mot 2,6
|
Testar en chans-DD
Nagini mot 3,5,7 |
Inte time SNÄLLA
|
Han är ju fan helt hopplös Örjan....
Björn fick ordentlig snurr på Coldtown |
Snyggt! Nu måste Premier Kronos vinna sista, så sitter min raka DD.
|
|
ÖK E ju bara kung. Jaja 40 bagis i sjön hohoh. Everton smällde för övrigt skönt idag :):)
|
Tack och godnatt! ca 1500 rätt ner i någon annans ficka denna v75a.
Ända rätta nu är att ta till flaskan och gå ut och bränna lite fler kulor ikväll. Vi vinner väl tillbaka pengarna nästa helg!?... |
Intressant att Örjan alltid orkar anstränga sig för sin kompis hulte, ha ha :)
|
Bra Örjan!
1,2,3,4,6 och 10 på systemet publicerat strax före kl 12. Men det blir ingen utdelning för att köpa Varulvs bil idag. |
Haha, idiotgalopp i 2a utv så han hittar ner. Kuuuuuul... Puckogalopp på nagini så man tappar platsspelet oxå 😢
|
De första jag tog bort i denna omgång va hultmans hästar= rullgardin!.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu får fan i mig Östman hålla upp ledningen i sista.
|
Skulle betala för att slippa Westholm på V75. Kom hit och sug din jävla pajas. Hur svårt kan det vara. Ääsch.. kuuuk. Helvete
|
Citat:
|
Sorbet i sista blir jävligt bra som efterrätt!
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan vi få Elin Gustavsson i sista nu så skulle i alla fall jag bli jätteglad
|
3240 personer på plats.
I Norrland, med bra väder. Månprinsen, var är du? Det var väl du som tyckte 4000 var så otroligt jävla dåligt förra helgen när det ösregnade konstant under hela tävlingsdagen. Bollnäs har en V75;a om året. Mitt förslag är att man tar bort den och ger den till någon mer vettig bana, typ Jägersro! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/vej86.jpg |
Citat:
|
Citat:
3240 pers är väl rätt bra för en liten håla som Bollnäs? Speciellt med tanke på att det var Sundsvall Open Trot för 2 helger sen som drog mycket publik. |