Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-14, 01:12   #1
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Här hittar ni de gamla startlistorna!


Som rubriken lyder tillhör jag den skara som i alla fall än så länge har väldigt svårt för nya ATG.se

Hur som helst så ska jag inte räkna upp allt som är fel utan istället rekommendera er som inte redan visste det att samtliga banprogram finns att ladda ner via https://www.travsport.se/tavlingskalender i dessa finns de gamla startlistorna tillgängliga!

Inte direkt samma sak när man inte kan klicka sig vidare men desto mer överskådligt i alla fall.

Senast redigerad av yoozoo den 2015-09-14 klockan 01:25.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-14, 05:17   #2
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 265
Sharp$: 5079
Standard

Den länkar ju bara till atg.se (vilket numera är nya atg.se) eller är jag helt snurrig? Övriga länkar är ju bara till banprogram och anmälningslistor.
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-14, 10:47   #3
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Som rubriken lyder tillhör jag den skara som i alla fall än så länge har väldigt svårt för nya ATG.se

Hur som helst så ska jag inte räkna upp allt som är fel utan istället rekommendera er som inte redan visste det att samtliga banprogram finns att ladda ner via https://www.travsport.se/tavlingskalender i dessa finns de gamla startlistorna tillgängliga!

Inte direkt samma sak när man inte kan klicka sig vidare men desto mer överskådligt i alla fall.
Precis den länkar till banprogrammen i vilka startlistorna finns i "digitalt pappersformat" (samma gränssnitt, dock inga klickbara funktioner)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td