|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Folk är skitfulla, som spelat den till 34%.
Den kommer inte vinna !!!
|
|
|
#77 |
|
Motivera..... Det är en kanon!
|
|
|
|
#79 |
|
Men resonemanget kommer ju inte vidare om du inte svarar på min fråga tidigare.
Sedan kanske denna diskussion borde föras i annan tråd? |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#82 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag är inte så imponerad.
Hade hellre spelat Racing Mange till 3%, som är jämnbra med favoriten. Men efter att ha sett Borups Powerful jogga 13.6 från dödens kan jag inte tro på någon annan. Här felar några, han kommer inte sitta långt efter ledaren, och kan gå när han vill. Chocolate Gold tror jag också är bättre, blev impad senast.
|
|
|
#83 |
|
V75-5
2-åringsloppet har på tok för höga priser. Mer än halva fältet brukar hoppa bort sig. Antingen tror man på en och spikar eller streckar alla. Bäst kapacitet ser 8 Borups Powerful ut att ha. Han slog 1 och 3 med 10 m senast. Spåret längst ut på vingen drar ner chanserna. Stoet 4 Dixi Sisu har sett fin ut i sina två starter men dras med Nordström i jollen. 2 M.T.Le Bron har också två starter och är den ende som aldrig förlorat. Nu bra spår och hemmabana. Min spik blir sannolikt 2. Annars 2,4,8 eller helgarderat. |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Bara att spika BP.
Den är 50m bättre än favoriten. Lindblom satt och metade på sin 500m innan mål med drömresa, BP finåkte 1.2s snabbare från dödens och vann helt okörd !!! Citat:
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2015-10-17 klockan 01:28. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Det är möjligt, att jag låser på 2 och 8. Men då måste jag spika 1 Apollonia i avd IV. Skall fundera på det.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Vi måste alla ta våra egna beslut.
Jag rankar inte ens Åkes bland de tre första.
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#89 |
|
Tycker 8 är solklar etta och 7 klar tvåa. Blir mest troligt spik så kan jag ev gardera Sauveur
|
|
|
|
|
|
|
|