|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Det är en rätt subjektiv bedömning vem som är bättre. Jag kan i ärlighetens namn inte säga att den ena är bättre än den andra.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tycker det känns som det är bättre att ta två i första
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Ska jag trots det hitta någon skräll så känns 10 intressant. |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Men det är inte det.
Spelar ingen roll om det skulle vara det den här gången, man kan inte hålla på att dubbla sina utgifter på det sättet. Det blir för dyrt i längden, och kommer bara göra dig fattig.
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Ta då med i beräkningen att jag har svårt se någon bakom dessa två vinna. |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Du behöver bara fundera på hur ditt spelande går.
Tänk på de senaste 10 åren, har du gått plus eller minus ? Om du gått plus, har du gått så mycket plus att du haft råd betala dubbelt så mycket för alla dina system och fortfarande gå plus ? Om du gått minus, vill du gå ännu mer minus ? Vill du dubbla kostnaden för ditt system, ta alla 12 i ett lopp där du har 6 hästar, då får du mer för pengarna och kan få in en "miljonhäst" !
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
http://extra.expressen.se/pdf/V75panelen_151016.pdf |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Men är ändå inte helt överens med ditt resonemang som jag tycker bortser från att spel på hästar till viss del bygger på kunskap. Hade det varit ett rent turspel hade jag köpt det du skriver. Begriper också att det allt annat lika är bättre att få med 6 hästar extra än en enda. Men om jag bedömer att chansen för den enda hästen att vinna är större än de sex tillsammans så har jag svårt se logiken i att välja de sex hästarna för helgardering?? |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
2 x Lindblom imorgon!
Att han inte är större i 2-åringsloppet är ett mysterium! Folk är fulla....
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|