|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Absolut, tränare generellt sett är optimister och Åke kanske är lite i värsta laget när det gäller att hajpa sina egna. Men dessa superlativ och två raka segrar i ryggen så klart att hästen har en hygglig chans. Lopp med tvååringar garderar jag dock nästan uteslutande rejält då det mer eller mindre aldrig blir som man tänkt.
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
Minst 100% av Sveriges miljonvinnare å V75 har vunnit pga att dom haft tur. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
Tvekar inte en sekund att spika!
|
|
|
|
#95 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Guldtanden är Sveriges största optimist.
Han har sagt så om många hästar ![]()
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#97 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Nej, nej.
Jag känner flera storvinnare som vunnit miljonvinster flera gånger var. Glöm att de haft tur, de vet helt enkelt mer än alla andra.
|
|
|
#98 |
|
Tror stenhårt på att någon av Jägersrohästarna tar femte. Borups Powerful är en kanon, MEN det är kort distans, den kan hoppa om han tvingas stressa hästen och det kan mycket väl bli strul med positionerna.
Liten varning för Barbroked också förresten. |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
När det gäller 2-åringar kan allt hända, förra året felade alla utom fyra har jag för mig.
Men den som visat mest hittills är Borups Powerful.
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
Alltså inte enbart tur utan marginalen mellan 4 rätt och 7. Som efterhandare är det svårare att se men om du följer någon spel efter spel, lopp efter lopp så är det lätt att se. Vinner jag 12942696:- och du säger till mej; "Vilken tur du hade Uffe". Så svarar jag gärna; Ren j*vla tur Putte, igen. Det är det stora problemet för många att acceptera för att bli en vinnare. Man måste ha tur, har du otur så vinner du inget. Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) Senast redigerad av Grant den 2015-10-17 klockan 10:33. |
||
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Ju mer man förbereder sig, desto mer tur får man
![]() Citat:
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
Harry Boy?
V75-1 = Voltstart, inte så lätt som det ser ut.
V75-2 = Voltstart, igen, se ovan. V75-3 = Rakt fram... V75-4 = 15 yra hönor bakom en bli... V75-5 = Sprint och 2-åringar, inte så lätt V75-6 = Sprintlotto igen. V75-7 = 2140a och ingen från 8:e spår Och en liten peng till den som läser på. Mvh Uffe Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
niveon (+1) |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
|
||