|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Så här blev mitt bolagssystem
1) 2,3,6,7,9,12 r1-8 (Startrusning mellan 2 och 3. 7 kan snuva båda på ledningen. Det gynnar någon annan. Går man kort låses på 2 och 3.) 2) 2 r5-1 (bara att spika 2 trots att 5 och några andra bra är med) 3) 2 r4-10 (efter att ha lyssnat på Björnkollen och Sveriges bäste travjournalist Sören Englund spikas 2) 4) 1,3,6,9,11,13 r15-7 (Hade tänkt spika 1 - Veijo i god form igen efter att Denco betalt sista fakturan och satt upp Veijo på Riff Kronos i Halmstad nästa vecka. Ångrade mig och spikade i förra loppet istället. Fick därför råd till fler streck här.) 5) 2,7,8 r4-3 (8 bäst kapacitet. Oslagne 2 ser stabil ut och är preparerad för detta lopp. Erik med 7 ser bra ut och kan vinna.) 6) 1,3,4,7,8,9,11 r5-6 (har jag analyserat i tidigare inlägg. Lägger till 7 efter Björnkollen) 7) 3,4,5,11 r2-12 (trots att 3-åringar inte brukar vinna detta lopp streckas 3 och 4. Stefan kommer med 5, som pga tarmvred inte fått så mycket pengar på kontot, som han har kapacitet till. 11 ser ut som en blivande kanon. PU tror på 2 men får inte plats på mitt system. 12 med skor blir sämre nu än vid vinsterna.) Kostar 1512:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Skulle vilja se Danedreams starter i tyskland. Hur kommer jag åt dom? går det ?
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Den som vill köpa Spelvärdes tips. Så skriv in kupongkoden "1710", som jag fick tag i. Så får ni halva priset.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Elovv (+10) |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
|
|
|
|
#113 |
|
Känns inte 1 Grinnebys Orion i avd 7 underspelad? Gillade intrycket på den senast. startsnabb. Eventuellt skoryck bak nu med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1) |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Om du lyssnade på Roger Walmann igår i atg.se sa han, att Mr Lindy tar spets om Örjan vill och släpper till någon. Min egen gissning är att han släpper till 3 Linslusen. Därmed kan storfavoriten 1 få problem. Walmann sa också, att Mr Lindy kommer att utvecklas så att han skall vara med i Elitloppet 2017.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Någon som vet vad spelvärde spikar i sista?
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Citat:
Jepson brukar ju köra i bike så det är väl inte omöjligt dock. Ett kanondrag i omgången då Mellby lär få tryck av Adrian i ledningen och med lucka till slut så.
|
|
|
|
#119 |
|
Mellby Diamant, faktiskt
|
|
|
|
#120 |
|
De som inte lagt in reserv på strukne 11 King Sir Kir har nog redan streckat 5 och får därför in 2 på reserven. Turordningen 5,6(struken),2,1,4,10,3.......
Av 400 000 nu inlämnade system har nog rätt många låtit bli att sätta ut reserver. Jag tror, att 2 därför har betydligt mer än nu visade åtta streckprocent. |
|
|
|
|
|
|
|