Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-17, 14:58   #151

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7304
Standard

Hur bra var Dernier Viking sist, ngn som har koll? Är väl den enda som kapacitetsmässigt kan mäta dig med Sauveur.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 14:59   #152

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

mycket meningslöst gnabb här idag känns det som. Lite mer fokus på v75 och vettiga motiveringar önskas. Jag har bestämt mig för spik på balero mearas i alla fall. Man ska inte stirra sig blind på spetsstriden bara i detta lopp. Vad har New generation visat på slutet egentligen? Det känns som att Erik sitter på klart bästa hästen o styrningen brukar han lösa på bästa sätt.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:00   #153

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Hur bra var Dernier Viking sist, ngn som har koll? Är väl den enda som kapacitetsmässigt kan mäta dig med Sauveur.
Ungefär hur bra som helst. Lär köras framåt och blir den släppt till tät blir den farlig!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:02   #154

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Den var ruggig sist, men får ofta tuffa lopp o då blir det svårt på v75. Jag hävdar att Ni talar bra latin är den enda som kan utmana saveur o det ska ske från spets i så fall.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:11   #155

Standard

Brukar hamna fel på NTBL. Men är inne på att Dernier knäcker den från dödens om den funkar på underlaget. Sedan lär den få svårt stå emot Sauveur.
Gammal 2015-10-17, 15:13   #156

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
mycket meningslöst gnabb här idag känns det som. Lite mer fokus på v75 och vettiga motiveringar önskas. Jag har bestämt mig för spik på balero mearas i alla fall. Man ska inte stirra sig blind på spetsstriden bara i detta lopp. Vad har New generation visat på slutet egentligen? Det känns som att Erik sitter på klart bästa hästen o styrningen brukar han lösa på bästa sätt.
Ja om ändå alla var överens och spelade samma rad.

2 BM från spår 2?

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:15   #157

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39614
Standard

Mina spikar blir Sauveur, Joy Ribb och Mellby Diamant.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:24   #158

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Tänkte stå över idag, men ser bara en riktigt bra favorit så får lägga in en liten:

3 spik - Borde vara favorit, stallform läge osvosv.
1,2,5,6,7 (utgång 2) - Fullgarderat, Saveaur är bäst men om man ser till hela ekipaget kan det aldrig vara så stor segerchans i silver och alldeles för stor favorit. Speciellt när det är voltstart som alltid är en riskfaktor.
1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12,13 (utgång 1) - Spets och slut för Veijo eller vidöppet!
2,3,4,5,6,7,8,12 (utgång 8) - dåligt påläst men vet tillräckligt om såna här lopp att det knappt hjälper att läsa på, gardera rejält och utgånga på en bra och spelvärd häst är vägen att gå.
1,3,5,6,7,8,9,11 (utgång 3,11) - Tror inte mycket på att Only One Winner håller spets och det här är en kass storfavorit. SOS för Erik eller öppet. Troligt med rejäl körning i loppet och den enda av de här som kommer prestera riktigt bra i silver är Global Patriot tror jag, spelvärd.
1,2,3,4,5,9 (utgång 5) - Småöppet och några intressanta utrustningsändringar.
Minst tre utgångsvinnare (Saveur/Appolonia/Borups Powerful/Linslusen/Global Patriot/Global Respons)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:28   #159

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 937
Standard

Roliga drag:

5 Celebrity Lane Har en del fart, men spåret innebär viss galopprisk. Outsiderbud om felfri. 2%... Trivs i spets och vinner sina flesta lopp därifrån. avd1.

6 October Kronos Till ledningen och vann på ett bra sätt senast. Spets och släpp denna gång? Hur som helst en rolig outsider bakom favoriten. 3% avd2.

7 Kadett Cd Har nu fått ett lopp i kroppen och lär vara rejält förbättrad till dagens start, tidig! 5% avd3

7 Shes from above Var senast ute i Oaksfinal, men var då chanslös från femte utvändigt. helt annat motstånd idag. 4%, passa även 6 Kicki the dancer Kommer med två raka segrar och har formen på topp, inte alls borta idag. 4% avd4.

4 Dixi Sisu gav ett väldigt bra intryck vid segern senast. Hon är orutinerad, men visar prov på fin utveckling och ska åter tas på allvar. första gången nu med jänkarvagn. avd5

1 Only one Winner har vunnit 4 av 5 på hösten, har tagit spets båda gångerna från spår 1 tidigare. Svårslagen. avd6

3 Polycrates Face kommer från en snygg seger och skulle han sköta sig på samma sätt denna gång är det en bra chans igen. Räkna med ett offensivt upplägg på nytt! 2 Nobel Southwind är under snabb utveckling och eventuellt ska han idag få på sig en jänkarvagn för första gången. Han har dessutom lottats till ett perfekt läge och är normalt med i striden. avd7
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:28   #160

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1397
Standard

HE he ,Jorma alltid rolig att lyssna på....
Många "pra" hästar han möter (re only 1 W..V75:6) och andra också....?????andra vadå? , kameler,startpersonal eller vad..Humor på hög nivå..
(Ps 3,6,9=dagens lås)
Mvh ,
L
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:30   #161

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1409
Standard

New generation och linslusen bygger jag på.
Imself är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:31   #162

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61682
Standard

Barfota runt om ffg på Claes Sjöströms häst i avd 4 ser jag. Är det bekräftat ? Tyckte jag för en gångs skull hade gått igenom tipstidningarnas och betaltjänsternas information. Men där framkom ingenstans annat än att hästen skulle tävla med skor.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:33   #163

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Barfota runt om ffg på Claes Sjöströms häst i avd 4 ser jag. Är det bekräftat ? Tyckte jag för en gångs skull hade gått igenom tipstidningarnas och betaltjänsternas information. Men där framkom ingenstans annat än att hästen skulle tävla med skor.
Har varit dubbelrött länge där, så det stämmer nog. Det blir dock svårt för ett treårigt sto mot äldre hästar, från ett sjunde auto.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-17, 15:36   #164

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Såg det också. Känns spännande. Hopplöst lopp det där, spårtrappa är svårt att läsa.
Gammal 2015-10-17, 15:37   #165

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61682
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Har varit dubbelrött länge där, så det stämmer nog. Det blir dock svårt för ett treårigt sto mot äldre hästar, från ett sjunde auto.
Men 5 procent och att Sjöström har presenterat många förvandlingsnummer genom åren när han ryckt skorna ffg gör den ju spelmässigt väldigt intressant. Därför surt om man gör något av det och det sen ändras.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td