Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-13, 21:50   #31

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
Grattis!
Tackar!

Synd att Jorma vann i femte, hade kunnat bli bra mycket mer annars!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-13, 22:14   #32

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
I avd 1 hade Nurmos mera likvärdiga hästar.Det var kuskinstaserna det hängde på.I DD-1 hade Kontio en storfavorit som har sprungit in 2 miljoner mer än Björns så det var helt enkelt klasskillnad på hästarna - Björn var inte kall.Det är han sällan till skillnad från Kontio.
Jag kom nyss hem från en vecka i Paris och såg inte avd 1. Om den avdelningen yttrar jag mig inte. Jag yttrar mig om avd 5 och konstaterar att Jorma tog rygg på Björn i sista kurvan och vann pisslätt. Björn kom åtta med andrafavoriten. Sedan får du gärna dra slutsatsen, att Björn kör mycket bättre än Jorma. Jag respekterar din åsikt - men har en annan uppfattning. Att du tycker att Björns häst inte var kall när han låg framför Jorma på upploppet och blev åtta i loppet är din ensak.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-13, 22:42   #33

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52720
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag kom nyss hem från en vecka i Paris och såg inte avd 1. Om den avdelningen yttrar jag mig inte. Jag yttrar mig om avd 5 och konstaterar att Jorma tog rygg på Björn i sista kurvan och vann pisslätt. Björn kom åtta med andrafavoriten. Sedan får du gärna dra slutsatsen, att Björn kör mycket bättre än Jorma. Jag respekterar din åsikt - men har en annan uppfattning. Att du tycker att Björns häst inte var kall när han låg framför Jorma på upploppet och blev åtta i loppet är din ensak.
mackpeter! Jag svarade på ditt inlägg och tänkte ORDAGRANNT.Du skrev om "kall Björn" och du menade kanske Björns häst.Klart att hästen var kall!
Jag jämförde kuskarnas insatser.Jorma tog vara på sin hästs kvaliteter - i Björns fall hade han en klart sämre häst redan från början.Så utfallet var rättvist.Vi missförstod varann.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td