|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Citat:
Jag la upp en bong värd 300k plus för någon vecka sen. Ska jag lägga upp V86:an för 38k förra onsdagen, V64:an igår för 44k eller dubbeln för 23k idag så du slipper fundera?! Eller vänta...kunde inte bry mig mindre om du tror att jag hittar på. |
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Sitter här helt bedrövad över vallas v5a tidigare.. Lämnade in ett system för 60kr och spricker på Haugstad ... Ständigt denna jävla kusk.. Kan inte fatta hur den raden ger 180k.
Men then again, hur ofta vinner den jäveln i v5-3 .. Så jävla stört hur han hinner dit, och jag fortsätter att förlora på Haugstad. Kenneth jag hatar dig rent ut sagt, kommer alltid snett på dig! Även de få ynka loppen du lyckas vinna!! ![]() För övrigt var travtjänsten snuskigt nära idag. De har hittat en liten formtopp nu! |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Haugstad vann inte ens. |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Tror han menar att han spelat på Haugstad och är less på att baggen aldrig vinner
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khiarshoor (+10) |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Inte nog med att du lägger årets drygaste kommentar som avslutas med världens onödigaste punkt (online)...
KANSKE JUST VAR DET SOM VAR PROBLEMET?! Att haugstad blev målfotoslagen i v5-3.... Hade säkert gett minst 60k med honom din tönt.. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Citat:
Utdelningen blev precis som du redan reagerat över "extrem". Men hela extremiteten ( hehe ) ligger i att det var en 288-oddsare som vann. Det händer egentligen "aldrig". ( Förutom igår då! ) Byt ut en bottenstreckad ( Edit: T o m hela V5-omgångens minst spelade häst ) mot en 4ehandare. Då blir det ett helt normalt värde på rätt rad istället. Förväntad utdelning om #6 hade vunnit var ca 4000kr. Att det skulle ha gett mer än 6000kr har under 5% sannolikhet. Att det skulle ha gett runt 60k är omöjligt.
sirlarsson (+50) Senast redigerad av Strappa71 den 2015-10-15 klockan 15:12. |
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
Längesen man såg någon ägde sig själv så hårt.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Vi är alla vinnare förr eller senare! Detta är ett maraton lopp delux på/för ensam på V75.
|
|
|
|
#115 | |
|
Citat:
Jaha, var väl trött imorse eller något. Beklagar sorgen isåfall, måste vara tufft att torska på hästar, de brukar man ju aldrig göra. |
||
|
|
|
|
|
|