|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
HAHAH äckel melander har fem hästar i loppet och björn vinner ändå från dödens! SÅ GÖTT
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Funderar på den här stommen
1) 2,5 2) 4,6 3) 6 4) 6 5) 1,2,6,7,9,10,12 6) 1,6 7) 1,2,6,7 8) 2,3,4,5,6,9,10,12 Kostar nu 448:-. Tacksam för era synpunkter. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Spiken:
Volontary Simplcty Dragen: Mt Jepardy. avd2. Teodorici avd3. Carmine Am avd4 No gelt face avd5. Mt Illustrious avd6. Grace from above avd7 Finsih F avd8. Våra utgångar: Ready Ribb Grace from above Finsih F krav 1 måste vinna. http://miljondragen.bloggo.nu/ |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kvällens spikar blir Charlie Mearas och Star Advisor Joli.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Men det var ju själva fan vad Melander ändrar från barfota till skor i sista sekunden...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Joakim Lövgren har spännande hästar på V86, han håller 5 U.S.Dollars som kvällens bästa chans. Ska ladda för spets, men jag tror 2 svarar.
+ Kannonvärmning blir min spik
|
|
|
|
#23 |
|
Helt underbart med kuskar som inte lägger sig på rygg när Goop kommer och tror att han ska få överta spets. sen visade det sig ju att Kern inte hade fog för sin styrning, men ändå
borde fler kuskar sätta Goop på plats genom att inte ge bort ledningen utan strid. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lämnade in mitt tidigare publicerade system och lade till Örjans 9 M.T.Jeopardy i andra. Därmed kostade det 672:-.
Det är ju jackpot med en massa extrapengar i 8-rättspotten. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Blev Spik på Carmine AM och Utac lås på 4,5 i sista.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
corinne af solnäs ska vara för bra för dom här om Peter hittar dödens.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Härligt! Perfekt början på V86.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bra Jocke... lägg dig i rygg och bli inlåst. Dra åt helvete allt.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Peter var oerhört positiv till sin häst idag och dessutom tyckte jag att det var för mycket snack om de två favoriterna.
|
|
|
|
|
|
|
|