|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#33 |
|
Den är riktigt bra corinne af solnäs, distansminus idag men det höga tempot gjorde susen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
fik tur....skidt
8 Corinne af Solnäs (Peter Untersteiner) känns riktigt fin men tyvärr drog hon bricka åtta. Blir jobbigt. Men hästen känns riktigt fin. Behöver tur, säger Peter
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Säkert kanonbra häst som många andra i Untersteiners stall, men han har ju inte direkt rosat marknaden på länge och då går dom bort för mig i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Som jag skrev igår så krävdes det rekordhöga startpoäng för Breeders Crown försöken igår. Dit var Corinne anmäld men kom ej med, för låga startpoäng, hon var preppad för det i sex veckor.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Älsklingsgubben Björn levererar som vanligt. Inte många system man torskat på dig i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Uffe gjorde ett snyggt drag och tog sig före Björns häst, men det kostade tyvärr för mycket. Jaja, hade två hästar så det är okej.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
sådär ja goop första spiken ihammrad!
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Björn Goop Sveriges bästa kusk!!!
Ett bra exempel i detta lopp när Goop läser det dåliga travet på Ohlsons häst och blåser på och pressar honom i galopp. Tvärtom på Ohlsson som hade behövt hålla upp tempot när den väl fick spets nu galopp istället och inga pengar till hästägarna!!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jag tyckte det såg ut som att Uffes häst hoppade när han drog tussarna.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Snyggt drag??? Hade ju chansen att gå ner i andra spår i första kurvan istället så blev det tredje och helt fel skulle jag vilja säga.
|
|
|
|
|
|
|
|