|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 ÅBY
Skrällbana...bästa spik? bästa drag ?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Chans spikar LIZA WITH A Z en eller alla
SPikar TENEDOR borde vara bästa spiken ikväll
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lurar på att helt spela mot untersteinarna i dd2 - favoriter med lite byngliga lägen
som gjort för lilla överraskning - kanske 2-4-6 (den berömda jämna kedjan) i dd2...
|
|
|
|
#4 |
PAS På DENNE HEST...
”1 Anton Tinghøj har kun startet en gang i år, hvor han vandt på toptid i Odense. Han er blevet knæopereret efterfølgende. Har trænet godt, og er helt klar til at præstere. Behøver naturligvis løbet, men jeg tror han godt kan være i Top3, fra sit gode spor.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bästa spiken takter vinner första loppet på v64an.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Barfota runt om och fin värmning på Tintin samt att Goopen har form på allt. Vinnare 200kr.
Nu kör vi ! ala Dado
|
|
|
|
#7 |
|
Arggghhh Goop !!
|
|
|
|
#8 |
|
Han har en viss förkärlek för att svepa på sista bortre herr Svensson haha
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
ja fan |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Försökt fälla mr hotshot så många ggr nu så det är jävligt skönt att det äntligen lyckas!=)
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Dubbla OS och jag ligger som tredje häst på innerspåret med en spurtstark häst, hmm jag går ut i rygg på hästen i dödens som har en häst på sin utsida, för där kan jag ju inte fastna. Lähdekorpi låg ju bara kvar och kvar och inget initiativ, hästen kanske inte kunde något vad vet jag. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Får hoppas på att lampan i nästa släcks, då kanske det kan bli en liten peng ändå ikväll
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nu kör vi skräll på Paw med 10:an tack!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Undra om det inte är något på gång med Goopen i nästa lopp(Leja Ni Macay)... Skoryck, goop upp för andra gången och första gången(?) på lång...
Tror jag testar ett platsspel på några hundra...
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Johopp, sten dog gjorde den. Men får väl endå säga att Goop gav hästen va den tålde.
|
|
|
|
#18 |
|
kan det va form på gång vad det gäller proud victory rose? den är ju kapabel o står lite högt här känns det som
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Trodde verkligen inte Bula Bula Am skulle krossa motståndet sådär, inte med tanke på läget (eller de senaste insatserna)
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
DD1, 3-8
DD2. 9 * 75 DD1. 3-8 DD2. 1-5 * 10 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
300 plats nr 9, mescal. hästen trivs med christoffer och borde knipa en plats bland de 3 i detta gänget.
|
|
|
|
#22 |
|
2:an för rätt både på matematiska och jokern!
![]() 2, 6, 8, 9, 12, 14, 15 på jokern!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tilläggas bör ju att jag ALDRIG kommer rätt på Lövgren så 2:an lär inte vinna!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
2:an för V4an X 5 system
2:an för DD:n x500kr åkte i avd 2 på V64:an surt hade lås på 1-10
|
|
|
|
#25 |
|
Det är inte läge att vara nego nu !!
|
|
|
|
#26 |
|
Nu ströks ju 6:an så nummer 13 kommer in på turordningen på joker och där är det en fin stjärna på utdelning!
Så kom igen nu INGVES!!!! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
lycka till gubbar.
edit: hade någon beställt 1 ton omstarter?
|
|
|
|
#29 |
|
Vad händer?
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
händerna är det inget fel på, det är fötterna hos hästarna som är för kvicka över startlinjen
|
|
|
|
#32 |
|
lövgren nerspelad till 3.50. lite väl o ta i va?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja man fick inte vinna på Lövgren denna gång heller!
![]() Men Bergshult funkar med!
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Alltså atg live. Vad händer ? buffrar sönder hela loppet för mig. Jävla idiotföretag. Omsätter 12 Miljarder men ingenting funkar. Parodi.
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Speedyearl (+5) |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Grattis alla som vann nåt, nya tag imor
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Grattis till lite stora pengar 51.000kr x 2.5 eller ?
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet. Senast redigerad av Major den 2015-10-15 klockan 21:42. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
jag begriper inte det. den här sidan skulle ju ladda mycket bättre vad jag förstod? Ett riktigt fiasko på alla punkter. Kan inte atg sitta lugna i båten nån jäkla gång. de har ta mig tusan försämrat allt som går
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Där kunde det ha trillat in 127k... men det gjorde det inte. Ibland undrar jag om jag är dum i hela huvudet. Chansspikarna sitter, men så girig/snål att man helt sonika plockar bort strulputten Bula Bula Am i sista stund. Dumstrut på, inte nog med det vann hästfan med 40 meter, haha.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nej DRA ÅT HELVETE!!!!
Jag hade fanimej 2 sexor x 2,5 på ena och 1 6:a x 2,5 på andra!!!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
xanathaar (+5) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Ja alltså sen jag drog in 300k vinsten på V65:an så har jag såklart spelat bra mkt hårdare! Hade 3 system idag på V64:an...ett matematiskt samt 2 jokersystem á 5k där det ena gav 2st 6:0r ggr 2,5 och det andra 1st 6:a ggr 2,5. Helt sjukt!!! ![]() På norska sidan kan man enkelt se hur mkt man omsatt varje dag men kan inte påminna mig om att jag sett det på ATG?! Edit: 382.665 kronor in på V64:an! Tackar! Senast redigerad av Speedyearl den 2015-10-15 klockan 22:02. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Citat:
Been there done that!! Är själv dock inne i ett sjukt stim just nu! Hade många hästar där på jokern...hade blivit stoooora pengar om det skrällt lite där!! Tyvärr var den ju helt överlägsen! |
||
|
|
|
|
|
|