|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
händerna är det inget fel på, det är fötterna hos hästarna som är för kvicka över startlinjen
|
|
|
|
#32 |
|
lövgren nerspelad till 3.50. lite väl o ta i va?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja man fick inte vinna på Lövgren denna gång heller!
![]() Men Bergshult funkar med!
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Alltså atg live. Vad händer ? buffrar sönder hela loppet för mig. Jävla idiotföretag. Omsätter 12 Miljarder men ingenting funkar. Parodi.
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Speedyearl (+5) |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Grattis alla som vann nåt, nya tag imor
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Grattis till lite stora pengar 51.000kr x 2.5 eller ?
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet. Senast redigerad av Major den 2015-10-15 klockan 21:42. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
jag begriper inte det. den här sidan skulle ju ladda mycket bättre vad jag förstod? Ett riktigt fiasko på alla punkter. Kan inte atg sitta lugna i båten nån jäkla gång. de har ta mig tusan försämrat allt som går
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Där kunde det ha trillat in 127k... men det gjorde det inte. Ibland undrar jag om jag är dum i hela huvudet. Chansspikarna sitter, men så girig/snål att man helt sonika plockar bort strulputten Bula Bula Am i sista stund. Dumstrut på, inte nog med det vann hästfan med 40 meter, haha.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nej DRA ÅT HELVETE!!!!
Jag hade fanimej 2 sexor x 2,5 på ena och 1 6:a x 2,5 på andra!!!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
xanathaar (+5) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Ja alltså sen jag drog in 300k vinsten på V65:an så har jag såklart spelat bra mkt hårdare! Hade 3 system idag på V64:an...ett matematiskt samt 2 jokersystem á 5k där det ena gav 2st 6:0r ggr 2,5 och det andra 1st 6:a ggr 2,5. Helt sjukt!!! ![]() På norska sidan kan man enkelt se hur mkt man omsatt varje dag men kan inte påminna mig om att jag sett det på ATG?! Edit: 382.665 kronor in på V64:an! Tackar! Senast redigerad av Speedyearl den 2015-10-15 klockan 22:02. |
||
|
|
|
|
|
|