Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-25, 09:27   #331
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du kan inte argumentera för att det är sämre att ha spets med favoriten instängd.
Alla vet att det inte är så.
Jag antar att det inte gick att flytta ner hästen i banan, men jag vill att någon kollar upp det.
Du får inte ge fördel till en medtävlare på det sättet annars.

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Jag förstår inte. Varför bryter han mot reglementet? Får man inte lov att välja rygg ledaren på favoriten med en femprocentare när man kan ta spets? Man måste såklart köra för bästa möjliga position, men det kan ju man argumentera för att man gör från vinnarhålet. Tror också ledningen hade varit bättre men förstår inte varför man ska bestraffas för att inte köra där.

Widman sa dessutom att hästen bröt ut och inte var lättreglerad i första sväng så troligen därför det blev rygg ledaren när Lugauer fick fart på sin häst.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 09:46   #332
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 886
Sharp$: 5168
Standard

Man kan väl förutsätta att det var ngn med hästen som gjorde att han inte sökte sig ner i banan.

Innerspår , ledningen eller släppa den i moment 2, eller åtminstone ner till 2a spår är det enda som gäller och så gör kuskarna alltid och då menar jag alltid.

Något var fel men det kommer nog fram med tiden.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 11:16   #333
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det tror jag inte. Men det är i klass med vad Bollnäs och Skellefteå haft, och då skall man veta att när det är 3000 pers på de banorna så är det ganska fullt, på Jägersros stora anläggning går det ju in betydligt flera. Jägersro har marknadsfört den här dagen en hel del, det var lönehelg för de flesta, helt OK sport. Jag tror inte man är överdrivet nöjd.
Nej, man siktade på runt 4000 så visst var det ingen höjdarsiffra. Var ändå gott om folk på plats men visst, nån tusen mer hade man gärna sett.

Tråkigt med krocken med Redhawks-HV, många som gärna gått på båda och då är det ganska klart man väljer hockeyn med tanke på de olika upplevelserna. Förstår inte SHL-samarbetet med tanke på hur allt hela tiden bara krockar.

Iaf, en mycket trevlig lördag på Jägersro, fin stämning vart det och ett bra arrangemang.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td