Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-10-23, 19:39   #1

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 2456
Standard

Atgs tekniska fel

Blir mitt första inlägg här på Sharps. Mest i ren frustration.
Det handlar som "vanligt" om ATGs sida.
Tänker mig att jag är långt ifrån ensam om att spela reducerade system med filinlämning. Sedan 15:30 idag så har filinlämning inte funkat och gör det inte nu heller. Lämnar alltid in strax innan start så man har all info. Att göra detta med ett reducerat system "för hand" visade sig vara helt omöjligt trots att jag nöjde mig med mindre reducering och "bara" 6 kuponger för att underlätta. Hann med 4 kuponger och lyckades få 2 av dom korrekt ifyllda. Vet inte riktigt vart jag ville komma med detta inlägg men jag kan inte fatta hur dom kan misslyckas med att skapa en stabil sida?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-23, 20:10   #2

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravPeter Visa inlägg
Blir mitt första inlägg här på Sharps. Mest i ren frustration.
Det handlar som "vanligt" om ATGs sida.
Tänker mig att jag är långt ifrån ensam om att spela reducerade system med filinlämning. Sedan 15:30 idag så har filinlämning inte funkat och gör det inte nu heller. Lämnar alltid in strax innan start så man har all info. Att göra detta med ett reducerat system "för hand" visade sig vara helt omöjligt trots att jag nöjde mig med mindre reducering och "bara" 6 kuponger för att underlätta. Hann med 4 kuponger och lyckades få 2 av dom korrekt ifyllda. Vet inte riktigt vart jag ville komma med detta inlägg men jag kan inte fatta hur dom kan misslyckas med att skapa en stabil sida?
Nej jag håller med...så jävla irriterande!!

Försökte själv lämna in fil 2 min innan start utan att det fungerar..blir att skriva ett matematiskt på 45 sekunder i stället och lämna in...

Blir galen om det reducerande sitter med bra utdelning!!

Har skickat ett fint tack brev till ATG.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-23, 20:24   #3

Standard

Nä precis, frustrationen i att ha ett färdigt system som inte går att lämna in är ju faktiskt nästan värre än att förlora med en nos.

Istället för att hoppas på vinst så sitter man ju bara att hoppas på att spelen man inte fick lämnat in inte går in.

Skickade också ett mail till ATG vilket jag gjort tidigare men då gällde det tillsammans sidan, kan inte minnas att jag fick nått svar den gången.

Trav och spel på trav är ett sort intresse men när man spenderar kvällen med att bita på naglar och hålla på hästar som man egentligen inte tror ska vinna, ja då är det inte kul......

Är ingen programmerare men tycker ändå det är anmärkningsvärt vilka problem dom har med sidan. Lite bättre info än att det står att dom jobbar på att lösa det "snarast möjligt" kunde man ju också förvänta sig.
Att skriva "snarast möjligt" ger ju intrycket av att det är nått som dom hinner lösa på 3 timmar iaf.
Verkar ju vara något mer allvarligt fel och då kan man tycka att dom kunde gått ut med den infon så man slapp sitta med ett färdigt reducerat system som inte går att lämna in.
Gammal 2015-10-24, 19:42   #4

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

RIDÅ
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 19:44   #5

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
RIDÅ
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/livetrav/
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 20:22   #6

Standard

Verkar vara en lång attack då det funkar inte nu heller.....
Tycker dom kan stänga ner sidan till detta är löst. Har nu lagt ännu mer tid och inte kunnat lämna in.
Gammal 2015-10-24, 20:29   #7

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är i alla fall en ny bortförklaring.
Raden av dessa slår längden av allt annat.

Citat:
Ursprungligen postat av TravPeter Visa inlägg
Verkar vara en lång attack då det funkar inte nu heller.....
Tycker dom kan stänga ner sidan till detta är löst. Har nu lagt ännu mer tid och inte kunnat lämna in.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 21:05   #8

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 985
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är i alla fall en ny bortförklaring.
Raden av dessa slår längden av allt annat.
Klockrent
oinkk är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 21:11   #9

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2737
Standard

Gick inte att lämna in V75 tidigare idag. Nu när jag ska kolla saldot efter att ha satt lite lir är det 0,00:- på kontot.

Skarplöth lär väl dock hitta nåt positivt med dessa störningar också och vända till att det är nåt av det bästa ATG gjort genom tiderna.

Sjukt irriterande för mig dock!
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-24, 21:24   #10

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1634
Standard

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle21641992.ab

ATG kör vidare med sitt excellenta tillvägagångsätt att ragga nya spelare till travet. Implementeringen och bolagets management är ju under all kritik, OM & OM & OM & OM & OM IGEN. Mitt tålamod börjar tryta. Nya spelare in, rutinerade ut?
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-10-25, 14:59   #11

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 241
Standard

Fick inte in filinlämning idag...försökte från 14.24 ....men icke...
larockma är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td