|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Le Lahar ligger man väldigt lågt på idag, så kanske kan man avstå den. Har med hästen just nu.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Le Lahar (Per Linderoth) behöver lopp i kroppen. Ligger lågt. Kör försiktigt, säger Linnea Björk i stallet.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vinner Knows Nothing från dödens? Cool Keeper såg inte ut som allra bäst senast, vann dock ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tror ni Erik Lindegren klarar av att hitta ner vettigt med Ochongo face i 7e? Tycker loppet ser lämpligt ut för hästen isf.
|
|
|
|
#38 |
|
Siktar på V75 nästa lördag och körs med skor. Kan nog vinna ändå. Anmäld barfota fram just nu ser jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icor (+5) |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#40 |
|
Ochongo förstastreck som jag ser det. Men QF är ju ett monster ibland. Och Funny T kan speeda men är väl risk att formen är vikande där
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jag tar inte ens med Ochongo efter förhandsinformationen, låter som alltför mycket preparé där.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#43 |
|
Om Fossens Bonus har en dålig dag då vinner Coco De Vie
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Det sägs att Fossens inte ska köras för hårt då den siktar mot V75-finalerna. Låter lite märkligt då han nog får överta ledningen utan strid om han kör till i tid. Sedan ska det ju vara lugna gatan.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|