|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Satan vad det verkar smälla på Bergsåker ikväll!!
Kanske något man skall ta i beaktning till V86:an?!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fan, det låter ju som att Food Money bara vinner. Antingen byter jag Fossen som spik mot denna eller så kör jag som jag tänkt först. Jag gillar ju Food och det skulle ge bra betalt om Fossen torskar, men är det mest realistiskt?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Börjar med lås på 9 och 11
Spik i andra på 7 och i tredje på 2. Sedan blir det garderingar. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Fossen till 70% tycker jag ska garderas. Jag spikar blockethästen då det inte finns spelvärde i att gardera i det loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Jag förstår ändå inte snacket om Fossens. Magnus säger att han kör framåt och då blir han väl släppt till spets. Hmm!
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Haha, snacka om att PH skänkte bort segern där. Borde försökt runda 12 på långsidan
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Spikar:
6 Dream on silvio var riktigt bra senast i v75. Hamnar? Rolig! 7 Fossens Bonus har tagit tio segrar på 22 starter och visat prov på hög kapacitet. Läget är en bit ut bakom startbilens vinge ikväll, men det spelar mindre roll. Via ett offensivt upplägg gäller tidig ledning och sedan är det en toppchans till seger. 2 Food Money perfekt läge, måste vara en toppchans! 1 Cool Keeper Spetsvann senast i gulddivisionen. Perfekt läge igen. 2 Explosive Dust har varit ute i en del tuffa lopp och där skaffat sig hårdhet. När nu utgångsläget är bästa tänkbara och motståndet dessutom passande ska han ses med bra segerchans. Dragen: 10 Madde Go I.H. har varit förbättrad i höst men spåret en nackdel och kan inte utnyttja startsnabbheten. 2 Noomi Skift har visat fin form en längre tid och verkligen samlat ihop till sin första fullträff. Bedövaren: 2 Oops Trot nyttigt lopp i sin nya regi. Mot formen! Passas! |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Jag ska faktiskt prova mig på en enkelrad, alternativt en väldigt billig rad. Men väntar in i det sista. Finns ett par avdelningar som är kluriga. Ex. avd. 8... |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ja, risk för låg utdelning, men det krävs inte mycket för att V86 ska skjuta i höjden. Nu har jag ändå bestämt mig för att spika Food Money och gardera Fossens Bonus. Så får vi se hur det går.
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
![]() 9 7 2,3,8 2 1 1,2,7,9,10,11 1,2,5 1,2,3,5,7,9,10,11 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|