|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Men nu tror jag faktiskt att Adrian åtminstone bränner en av dom andra favoriterna, Buzz eller Princess. Tror inte att han avslutar dagen med 3 vinster, eller kan det gå?
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ja jag är helt böttad dvs sänkt. Haha lol hade aldrig haft med Owen iaf. Hade endast fått med den om jag tagit alla
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Platsodds 2,96 på Owen Face som stod i 92 ggr på vinnarspelet...
Någon/några har lirat jävligt hårt på platsspelet, vad visste dessa om Owen Face egentligen? |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Längesen man bevittnade ett sånt här favoritfall. Känns lite chockerande faktiskt...
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Miss Monte nudå, sen global satis
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
var detta första starten han gjorde i träning kolgjini?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Fast nu skojar du va? Du är väl ändå såpass insatt i travet att du vet när en megafavorit som Nuncio går in på plats blir det i övrigt oxå låga platsodds, oavsett vem som ramlar in där. Hade däremot Nuncio inte kommit på plats, då hade du fått se högt platsodds på Owen (& de andra två oxå såklart)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
nja.. det var ju väldigt låga minsta platsodds på alla hästar i det löpet och i närheten av minsta kommer man ju med nuncio bland de tre trav när det är som bäst! man kan bara föreställa sig alla långa näsor...
|
|
|
|
|
#70 |
|
30 sep, förra loppet...
Senast redigerad av Chiron den 2015-10-25 klockan 15:34. |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#74 |
|
Sant sant. Hade det varit Klaus kern hade han vunnit lätt
bara hamra på med pisken , rycka skorna gasa Satana i helvitte vinna med 25 meter. Hade ju kunnat dra sönder dom i 12 fart.Sen hans ursäkt är ju bögig så det förslår |
|
|
|
|
|
|
|