|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 FÄRJESTAD
Ny vecka och nya tag...Bästa spik? Bästa drag? Är dags för Time Machine med Goop idag? Hur många segrar tar Goop ikväll?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kväll hemmabana
Spikar Kolnes Tom Draget Ängens Kryptonit Skräll Thorn Bird Resturangen ikväll
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
avd-6) roligt drag.... 2 coktail bar..... kanske sos.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tankarna är väl så här just nu....
v64-1) 1 aristo kan vara en skön chansspik då motståndet inte har visat särskillt mycket senaste tiden. v64-2) 3åringslopp och ston, 79% just nu ??? nej här målar jag. v64-3) 7 Lockout sitter väl i ledningen och är hästen att slå, kanske lås 7-14 då jag gillar thornbird. v64-4) 6,11 klara förstahästar, tar med iallafall 2,3,12,14 övriga har väl inte så stor chans. V64-5) 5 hes a difiicult hade ju inte svårt för sig senast, sund spik men jag gillade intrycket på 10 remote senast. v64-6) en eller alla känns det som, men som sagt tidigare 2 coctail bar med lopp i kroppen och en offensiv daniel olsson i sulkyn som trodde på bra chans senas i örebrodimman men satt fast åkandes..... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
TT verkar ha klart för sig idag, någon som har ?
|
|
|
|
#9 |
|
Idag ska alla vi, som inte är Björn-fans spela. Han vinner vanligen "allt" på Färjestad - men inte idag.
1) 1,4,5 (5 bästa hästen och borde vinna när han nu slipper tränaren i jollen - men jag helgarderar med dessa tre) 2) 4 (Överlägset bäst och en säker Björnseger) 3) 7,9,10,11,14 (9 svag favorit. Gardera ordentligt) 4) 2,6,11,12,14 (Kan inget om kallblod) 5) 1,5,10 (5 jättefavorit i stor fara. Untersteiner kommer med en bra häst. Jepson frå tät...) 6) 10 (dagens bästa spik. 1 i princip avslag från Björn) Kostar 225 kr. Endast utdelning för 6 rätt. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
3% på juvels boy i sista känns smaskigt med tanke på hur den såg ut senaste starten då den bombade runt på 14,1!
Klart tuffare nu men till de procenten så ska den med!
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Remote Control är ju en rolig spik mot He´s a difficolt men jag är jävligt anti att spika Peter från bakspår...hmm..hade Johan kört hade jag inte tvekat men nu vette fan..
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
4 spikar på Meister Björn och så målar vi på lite i övriga 2. Blev ett minisystem idag efter travexpertens ranking då det är hans hemmabana tydligen.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bar Blompier ingen vill ha den utanför körs i ledningen vinner tror jag
DEFINE'EM är storskrällen idag. Kolnes Tom bästa spiken i omgången. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Snyggt Jorma tackar för 4.75 i odds till den finna vinnaren.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Aristocaten hade nog blivit farlig utan gungan.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Finfin start!!
Bar plombier i ledningen är inte lätt att plocka ner! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
helvete va aristocat går efter fel... vinner nog annars
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mm men vad hjälper det när den inte kan springa i rätt gång :(
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nu ska vi bara jobba bort Goop i 2 lopp till!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pappa Olle spurtade in fint som 2:a också
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Första barfota runt om på Love You misslyckas aldrig!
Edit: Andra, men första blev ju galopp
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
300kr x22 gånger Unibet klart man gör vågen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kan ta den smällen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
En äkta hattrick
![]() Bar Blompier ingen vill ha den utanför körs i ledningen vinner tror jag DEFINE'EM är storskrällen idag. Kolnes Tom bästa spiken i omgången Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10), MattiasB75 (+10), Speedyearl (+5) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Den trippeln gick inte av för hackor.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jahopp, där sprack jag. Spikade Ida Mollyn på allt. Björn har nog lite tur att Jakobsson stänger in Jepson så länge som han gör, får han luckan tidigare vinner nog Ida såg det ut som.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Äh, testar en rak DD, men lär nog inte sitta, som vanligt... :(
1-10 (just nu, 100 ggr) Lycka till alla! |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
![]() Är fortfarande med iaf så än finns hopp!
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Remote Control i nästa nu så kan det bli en slant på 6:an idag!
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Avd5. 5,10
Avd6. 1,5,6,8,9,10,11
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
SAAAAAATAAAAN VAD BRA KICKSTART MY HEART VA!!!!
Och saaaaatan vad bra för mitt system!
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nu borde väl Björn Goop få en ordentlig böter för drivning......???
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Jag kan säga att jag chansat bort Jorma och Westholm!!
Westholm kommer jag aldrig rätt på så det är sannolikt att han vinner..haha..därför jag spelade en dubbel med honom men nu har jag ju spruckit på den redan så då kan han vinna sista med gott samvete!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Jaja då sitter man med spik på 8.Ponce de Leon en lallarkusk som ska prestera när det gäller faen varför gör jag så här mot mig själv
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Lycka till nu som kan sätta v64an
jag torskade tyvärr. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Helveteeeeeeeeeeeeeeeee torska 100kr igen hahaha nääää som DD e mer lagt på sidan sen jag funnit sportsbetting då det rullar in cah som det ska där istället. lycka till travisar
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Litet vinnarspel på Juvels Boy nu.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ska fan inte gå lottlös om Westholm vinner iaf!!
![]() Vinner Jorma så får jag bita i det sura äpplet!! VINNARE Inlämnat: 2015-10-26, 21:07 Färjestad Lopp 9 Måndag 2015-10-26 Start: 21:13 Kostnad: 1 000,00 kr Vadet gäller startnummer 8 1 x 1 000,00 kr = 1 000,00 kr. Totalt: 1 000,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Juvels boy 4% men betalar bara 19k drygt på 6:an!!
Fanimej 3:e handare! |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
![]() Dock tycker jag oddsen är i snålaste laget med tanke på kusk och läge. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Mr. Sethos sitter inte den i spets?
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Nej jag tycker detta lopp är omöjligt så grattis till dig som har många, men tvingades spika i sista(hade ju gärna sett Fredde B. fått luckan i dd1 som jag jagat nu i två starter, hade du med den?) lirar mkt sällan över 300 så bensinen tog slut
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Dessutom har han möjlighet att ta sig till spets och då ska det mycket till för att torska tror jag!
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Satan så bra Juvels Boy gick...
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Oojojojoj...Jorma tog nästan knäcken på mig!! Den var på väg att hoppa hela sista kurvan och hade den inte hoppat på upploppet hade man varit rökt!!
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
grattis till alla som vann nåt, fanns bra tips här på sharps, nya tag imor .. vi tar dem imor med lite tur
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Tog ju ett mkt bra beslut att sitta kvar i andra ut bakom en lus som redan 600 kvar var trött
Får skylla mig själv med sådan kusk är man inte värd att vinna:(
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
42.370 bananer in för mig iaf! ![]() V64 Inlämnat: 2015-10-26, 19:21 V6 - endast vinst vid 6 rätt Färjestad Måndag 2015-10-26 Start: 19:25 Kostnad: 126,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 5 (2, 8) 2: 4 (9, 1) 3: 7, 11, 13 (14, 9) 4: 2, 5, 6, 11, 12, 14, 15 (3, 13) 5: 7 (10, 5) 6: 2, 9 (10, 11) 3x1x3x7x1x2 = 126 rader. 126 x 1 x 1,00 kr = 126,00 kr. Totalt: 126,00 kr. |
||
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Ja det har gått sjukt bra sista månaden typ men ändå känns det som lite stolpe ut när det är stora utdelningar! Haha...men innan den här streaken hade jag en JÄVLIGT lång streak men bara missar hela tiden... |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
|