|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Åby
Tycker mig hittat en fin vinnare till lunchen i formstarka hästen 3 Trtioon Nergård som jag tror städar av det här fältet även om icemannen har en bra häst med.
Luktar barfota runt om och ett OS-Läge. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har stor feeling på Remain Garbo i första
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Den går med skor idag är det anmält...
|
|
|
|
#4 |
|
Tankar:....
v4-1) känns som furyk, remain, garbo, upw gör upp om det. v4-2) triton är ju kul, spets runt om eller spets och släpp känns som bra vinstchans ändå dock kan jag inte släppa flemmings dancin och framförallt inte jeppson upp på eric martinsson-tränat så quantum får ett streck oxå. v4-3) Går rakt ut på 1 vega här, startsnabb och har haft tråkiga spår ett tag.....spelfavvon elle verkar ju inte va så sugen på att vinna så den känns mycket överspelad. v4-4) inga blivande kanonhästar här känns det som, hå.ller mig till de fyra mest streckade |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
v4-2 Quantum anmäld brfro nu oxå :-)
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Spännande V4. Kan nog bli ett system.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Spets och släpp för Triton Neergård och vinst på OS!
|
|
|
|
#8 |
|
Sjunnesson har sex uppsittningar idag. Något lopp ska han väl vinna.
Streckar honom i V4-4 med kuskförstärkning på 9 Mon Amie Macay streckad på 6 %. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Provar denna fleris
1) 5 (bäst i detta svaga gäng) 2) 4,8,9 3) 6 (Stefans otur förverkades på V75 i lördags och igår) 4) 3,7,9 (Sjunnesson kuskförstärkning på 9) 9 rader kostar 18 kr gånger X. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vadan gör tomtarna som lägger sig på innerspår efter den öppningen? Pajasstyrningar deluxe.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|