|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 FÄRJESTAD
Ny vecka och nya tag...Bästa spik? Bästa drag? Är dags för Time Machine med Goop idag? Hur många segrar tar Goop ikväll?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kväll hemmabana
Spikar Kolnes Tom Draget Ängens Kryptonit Skräll Thorn Bird Resturangen ikväll
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
avd-6) roligt drag.... 2 coktail bar..... kanske sos.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tankarna är väl så här just nu....
v64-1) 1 aristo kan vara en skön chansspik då motståndet inte har visat särskillt mycket senaste tiden. v64-2) 3åringslopp och ston, 79% just nu ??? nej här målar jag. v64-3) 7 Lockout sitter väl i ledningen och är hästen att slå, kanske lås 7-14 då jag gillar thornbird. v64-4) 6,11 klara förstahästar, tar med iallafall 2,3,12,14 övriga har väl inte så stor chans. V64-5) 5 hes a difiicult hade ju inte svårt för sig senast, sund spik men jag gillade intrycket på 10 remote senast. v64-6) en eller alla känns det som, men som sagt tidigare 2 coctail bar med lopp i kroppen och en offensiv daniel olsson i sulkyn som trodde på bra chans senas i örebrodimman men satt fast åkandes..... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
TT verkar ha klart för sig idag, någon som har ?
|
|
|
|
#9 |
|
Idag ska alla vi, som inte är Björn-fans spela. Han vinner vanligen "allt" på Färjestad - men inte idag.
1) 1,4,5 (5 bästa hästen och borde vinna när han nu slipper tränaren i jollen - men jag helgarderar med dessa tre) 2) 4 (Överlägset bäst och en säker Björnseger) 3) 7,9,10,11,14 (9 svag favorit. Gardera ordentligt) 4) 2,6,11,12,14 (Kan inget om kallblod) 5) 1,5,10 (5 jättefavorit i stor fara. Untersteiner kommer med en bra häst. Jepson frå tät...) 6) 10 (dagens bästa spik. 1 i princip avslag från Björn) Kostar 225 kr. Endast utdelning för 6 rätt. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
3% på juvels boy i sista känns smaskigt med tanke på hur den såg ut senaste starten då den bombade runt på 14,1!
Klart tuffare nu men till de procenten så ska den med!
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Remote Control är ju en rolig spik mot He´s a difficolt men jag är jävligt anti att spika Peter från bakspår...hmm..hade Johan kört hade jag inte tvekat men nu vette fan..
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
4 spikar på Meister Björn och så målar vi på lite i övriga 2. Blev ett minisystem idag efter travexpertens ranking då det är hans hemmabana tydligen.
|
|
|
|
|
|
|
|