|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Vintermeetinget 2015/16 på Vincennes
ATG har ordnat spel i PMU:s pooler för Vinnare, plats och tvilling. Detta gäller samtliga lopp under alla vintermeetingets 93 tävlingsdagar.
Dessutom kommer man varje tävlingsdag ordna egen V4 + Trio. Alla lopp sänds på något sätt via ATG Live. Riktigt bra om jag får säga det själv! http://www.mynewsdesk.com/se/atg/pre...tinget-1240633
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kanon!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Det där fanns delvis redan tidigare.
Kanske fler dagar nu. Daniel Olsson var en klippa som tipsexpert o kommentator/programledare för den franska delen av Liven, enda experten, nåja Widman kanske, som jag uppskattar. Lite tråkigt de gånger de rullar något tipsprogram eller saxar för mycket med Norge etc, men annars är dessa franska lopp kanon! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+5) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det är kanon för det svenska tävlingsprogrammet är mycket klent efter jul och fram till början av mars och det kommer sannlikt att bli sämre än någonsin denna vinter
1. Allt fler svenska tränare flyttar ner allt fler hästar till Frankrike under vintern, och det är de dugliga hästarna eftersom det kostar en del. 2. Barfotaförbudet 1 dec - 1 mars kommer innebära att många av hästarna som inte går till Frankrike ställs av istället för tävlar. Det är väldigt många hästar som missgynnas av att inte kunna tävla utan skor på tre månader. Det kommer bli oerhört tufft för atg att hålla spelomsättningen uppe i vinter med dessa förutsättningar. Redan förra vintern var tävlingarna urvattnade och det var t ex jackpot på V75 pga låg utdelning nästan varje lördag. Det stora spelberoendet bland svenska folket har hittills räddat omsättningen för sportsligt och spelmässigt är travtävlingarna under vintermånaderna av usel kvalitet. Hoppas spelarna inser att det är mycket intressantare att lägga pengarna på travet i Frankrike och att även tipstidningar, betaltjänster mm erbjuder lite mer, för utan spelinformation är det väldigt svårt att också få upp omsättningen på allvar. Kanske det blir så om 5-10 år att travet helt stänger i Sverige från 1 jan -1 mars. Kullarna blir allt mindre och det finns nog en gräns för hur usel kvaliten kan bli för att det ska gå att fortsätta. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det finns nog anledning för de nordiska länderna att försöka flytta sina unionskamper och liknande till November - Februari, för det är bedrövlig sport i alla länderna under vintern. Att samarrangera V75 borde vara bättre. Skulle till och med kunna tänka mig att V64 på fredagar avgörs i annat nordiskt land under vintern.
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hur blir det med beskattningen? Vilken återbetalningsprocent är det i PMU:s pooler?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det lär inte spela någon roll.
Du ska inte tro att staten går med på LÄGRE avdrag ![]()
|
|
|
#10 |
|
Trevlig satsning av ATG.
Daniel Olsson har sin tipshörna också ser jag; https://www.atg.se/spel/2015-10-28/v...klar/frankrike |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Stor fördel och ikväll lägger jag fokus på Frankrike istället för Örebro!
Slipper all jävla amatörism med autoomstarter, anarki och lalleri! Franskt trav är vida mer seriöst av alla aktörer (inte minst domare och aktiva!!) än svensk dito! Underbart!!
|
|
|
|
#12 |
|
Amatörland ser till att mitt fredagsnöje blir inställt....
Jävla lallare......
|
|
|
|
#13 |
|
Var hittar jag tävlingsprogrammet för vintermeetinget på vincennes?
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jaha då är det snart dags för årets höjdpunkt. Bold Eagle verkar vara ett monster o man kan inte ha undgått vad tränaren anser om sin häst. Han är ju otäckt uppåt, kanske med all rätt.
Jag har dock inte sett eller hört nåt från Franc leblanc angående Up and quick. Inte sett mycke ut i de förberedande loppen men till det stora loppet åker racerbalansen på vilket gör honom avsevärt bättre. Nån som har koll på var Leblanc anser sig ha sin häst formmässigt? Förra årets dödenssvinst var ju ruggig och sätter bazire hästen i spets o den innehar samma form då kommer Bold eagle få ytterst svårt att fånga in denne. |
|
|
|
|
|
|
|