|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Solvalla/Åby 28/10
Veckans höjdpunkt är här. Börjar surret med 2 Stenströmmer hästar. Ipod har perfekt läge och det känns som han är distansgynnad-rolig skräll. Hur står det till med Bear Dancers form? Kan han ha tappat så mycket på en månad? Han bör väl leda detta runt om?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Trodde inte jag skulle kunna spela ikväll, men blivit ändrade planer!
![]() Jag tror Raggamuffin får överta spets i avd 1 trots sitt jobbiga spår, sen är han helt överlägsen! Grymt utveckling på denna på sistone! Angående Bear Dancer så borde han väl leda detta runt om precis som du är inne på! Men ska analysera vidare!
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Varför diskuterar du då vem som tar spets ?
Olle tar den inte !
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mitt senario i avd-1 är att vivo per lei tar spets initialt och släpper till 8 raggamuffin.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vivo per lei vinner från stretchen. Johnny brukar vara vass på Åby.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Är inte Flemmings nummer 3, första häst i loppet? Annars är det toppform för Ocean Kronos... Undrar vad ny kusk på Thunder Peak kan göra, lite intressant... |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Om du vara någorlunda läskunnig skulle du se att jag skrev att Olle, i kraft av spår innanför Raggamuffin, inte kommer släppa till honom ifall han blir släppt till spets. Jag skrev inte att Olle skulle spetsa från start heller.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
trabant spets och slut idag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1) |