|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 BODEN
Nya tag idag.. Ser öppet och svårt ut, kanske våra Norrlandskungar kommer med nån info...Hur löser man avd 2 ????
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rent spontant så borde 9 Katla Kiro i avd 2 vara en enkel lösning på ett annars streckkrävande lopp. Jerker avancerar sakta men säkert med Katla och tror att 2016 kommer att bli ett kanonår för henne, han har alltid sagt att det är en grym häst. Stark som en björn och kan nog gå en 25 tid på distansen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Istället för Björnkollen får ni här Jeppekollen
![]() https://www.youtube.com/embed/7Yyitv5Lyt4?autoplay=1 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+1) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Starelv Odin vinner felfri, tyvärr så händer ju inte det så ofta.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Det här systemet gör jag inte i första hand för att vinna utan för att det är värt 120 kr med lite travspänning istället för att titta på hustruns TV serier.
1) 6,13,15 (avslag på favoriten 6 - gardera!) 2) 1,2,8,9,10 (jag är nog Sveriges sämsta kallblodskännare men tycker 0 %aren 1 ska med) 3) 2,9 (bra lås) 4) 2 (känns obehövligt att gardera) 5) 7,10 (7 är bevisat mycket bra - även 10) 6) 3,8 (8 Dunder optimist, 3 Östmans bästa chans) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DonDraper (+1) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag chansspikar nog Ulfaks även om den står lite fel till. Ulf Ohlsson är en kuskförstärkning av bibliska proportioner i dom här sammanhangen. Förhoppningsvis tar han rygg på Guli Storm och vinner på smart körning.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Tycker att Lome Jarl är lite intressant i ny regi... |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vem vinner i första eller störst chans tror ni?? Vinner 6:an den borde ju sitta i spets SOS??? Funderar på att försöka spika mig ur den avd
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Okey, tack för infon... Gör ett system med spik på den
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Avd
1: 9, 10, 13, 15 2: 10 3: 9 4: 2, 3 5: 3, 7, 11 6: 4, 8, 11, 12 4x1x1x2x3x4 = 96 rader. 96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr. Kör en liten på chans... svårtippat som satan. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Mmm.... Håller med, väldigt svår omgång. Man kanske inte ens får ett rätt...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Härligt Classe!!!! Hanna var snäll och släppte förbi gubben
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
VP
10 Seduction blev lite
störd av en dålig rygg i loppet senast men hon avslutade ändå starkt till tredjeplatsen i ett lopp som French Target vann. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jo men jag har lite torskfrossa på MT Kitty. Vettefan om jag inte hade spikat Andover Streamline om jag fick göra om systemet.
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Finns ju risk att alla Olofssonhästarna lyckas låsa loppet ändå. Men jag resonerade att den andra har bättre form och gynnas av 2 strykningar. Hoppas han kör fram direkt... Dessutom har Hanna haft problem med infektioner i stallet.
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Synd att du inte tog med Malgomaj i systemet. Lundbergs stallform är väl riktigt bra. Fast dom där framme kanske är för bra?
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Chiron (+2) |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Inlämnat
2015-10-29, 19:24 Boden Torsdag 2015-10-29 Start: 19:25 Kostnad: 96,00 kr Smyg fram dina vinnare AVD HÄSTAR 1 369101314 2 410 3 24 4 2STEEL ANEMONE 5 7CAESAR DE VELUWE 6 4589 DÖLJ KVITTODETALJER 6x2x2x1x1x4 = 96 rader. 96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. 8380 1501 A996 Vadet gäller startnummer |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hopplösa kallblodslopp. Gustav Andersson vingelkusk deluxe. För helvete du har bästa hästen, våga köra med pondus och ta kommandot direkt.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
føj |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Klart 2.än skulle ha krafter kvar och 4an tokdör
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
1266 spänn efter avd 2. Fortsätter det så här kan det nog bli 6 rätts jackpot.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
tänk att man aldrig får vara glad nå länge...
hade utgång på 10 i första och lås på 9,4 iofs kan jag ju typ bli ensam på 5rätt |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vettefan om nån sätter sexan nu? 4%,5%,4%
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Där körde klasse mindre smart, varför körde han i te ut utvändigt. Stor idé å rycka skor å sitta fast
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ojojoj, vilken härlig styrning , örjan kan slänga sej i väggen , synd hon inte fick vinna
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Rätt bra jobbat av Olofsson att lägga det där. Det hjälper tydligen inte att ha bästa hästen och tre 33% av starthästarna i loppet
|
|
|
|
#37 |
|
Varför backade hon sist? Såg bara slutet av loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mm, klev ut framför en avancerande 9a, backar sist och hakar sen på 9an i rygg framåt, värt att kolla på hela loppet, helt ny taktik
Senast redigerad av oinkk den 2015-10-29 klockan 20:20. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|