|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kanske läge och plocka med Storm forever? Barfota idag. Kan bli bra tempo i loppet....
Till 1% i skrivande stund.
|
|
|
|
#19 |
Ss |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Halmstad lopp 1 är ett förhållandevis bra noll lopp där jag tror att 1 och 8 har bra lägen och blir utgångshästar gardera med 2 och 10 . Alt rankat efter gjorda prestationer i senaste loppen ...
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
http://piclair.com/ahi2m |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Finns en del roliga speldrag ikväll:
Avd 1: Race Cowboyland, brukar gå bra i Sverige, Storm Forever bfro och offensive Kim kör, Aroma Grim gått bra flera starter i rad Avd 2: Favoriten är ju en riktig lampa, jag är inte lika säker som resten av spelarkollektivet, 2,6,7 intressanta emot Avd 4: Morpheus är fin och har "rätt" tider i kroppen när han vill, samma med Sonny Bull, lågt streckade båda två Avd 5: Alfayette Aggerup är i princip ostreckad trots sin fina rekordtid, det gäller desto mer för Anna Greta från springspåret på tillägg... |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Efter intervjun med ludde så måste bryssel vara dagens bästa spik. Ludde aviserar hård press i dödens med platon face. Som uppgjort för att Björn sveper fältet!
kompletterande spiken blir rite on win i första. Där jag också tror på körning mellan 5 och 7. Lycka till
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Upptäckte bakskor på Juniata Hanover nu med, tur man tog bort på allt! Chanslös!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
iskall styrning av kasper k andersen som från perfekt spår lyckas hamna i 4e invändigt med race cowcoyland som hade mycket sparat imål
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vilken smäll avd1
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
|