Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 E-Tuna 2015-11-07 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25118-v75-e-tuna-2015-11-07-a/)

Speedyearl 2015-11-07 19:34

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 464612)

Kan inte se min vinst där dock!

824.785:-

overpace 2015-11-07 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 464619)

Det är den på 711.665, fyra från slutet. Snyggt jobbat!

coolmanriver 2015-11-07 19:47

Kul Speedyearl! Såg precis att du fick storhugg grattis grattis.
Vore kul att se upplägget på jokern då jag behöver tänka rätt för att få till det med reduc.

tornado 2015-11-07 19:55

Stort stort grattis.

putte64 2015-11-07 19:57

Du ser bara 7-rättskupongen :D

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 464619)

Executive 2015-11-07 20:17

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 464616)
Nej det är bara en hobby!

Har dock varit permitterad från mitt jobb i Nordsjön ett tag så har haft mycket tid att spela!!;)

Ja då är det bara att fortsätta med hobbyn för fullt en god stund till då det blir fler och fler som får gå hemma från Nordsjön för varje månad som går nu. NOK e ju dessutom pissvag så bättre att vinna svenska kulor på V75 :lol:

Stort Grattis Speedy!

Speedyearl 2015-11-07 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 464624)
Du ser bara 7-rättskupongen :D

Aha...trodde man såg hela vinsten men då är jag med!:D

Speedyearl 2015-11-07 20:28

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 464621)
Kul Speedyearl! Såg precis att du fick storhugg grattis grattis.
Vore kul att se upplägget på jokern då jag behöver tänka rätt för att få till det med reduc.

Jag spelar alltid med poängsättning. Ytterst sällan jag använder mig av utgångar osv.

Är för dålig på att ranka för att reducera 80-90% så brukar hålla mig mellan 50-70% oftast.

Jag köper nästan alltid spelvärdes tjänst och ibland även travtjänsten och använder deras analyser mkt ihop med det jag sett/mina egna tankar.

Jag kör aldrig deras system rakt av och det är sällan jag använder mig av deras spikar faktiskt. Senast jag gjorde det dock var på V64:an när jag satte 3 6:or varav 2 utav dem med en spik spelvärde jobbat fram.

Tycker inte själv att jag är speciellt kunnig utan jag är nog bara i en jävla formtopp just nu!:lol::evilgrin39:

Skål!!:cheers:

coolmanriver 2015-11-07 20:40

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 464633)
Jag spelar alltid med poängsättning. Ytterst sällan jag använder mig av utgångar osv.

Är för dålig på att ranka för att reducera 80-90% så brukar hålla mig mellan 50-70% oftast.

Jag köper nästan alltid spelvärdes tjänst och ibland även travtjänsten och använder deras analyser mkt ihop med det jag sett/mina egna tankar.

Jag kör aldrig deras system rakt av och det är sällan jag använder mig av deras spikar faktiskt. Senast jag gjorde det dock var på V64:an när jag satte 3 6:or varav 2 utav dem med en spik spelvärde jobbat fram.

Tycker inte själv att jag är speciellt kunnig utan jag är nog bara i en jävla formtopp just nu!:lol::evilgrin39:

Tack för det utförliga svaret! Har inte prövat poäng ännu, men måste ju pröva nu iaf, o skål ta mig faan:thumbup:

Speedyearl 2015-11-07 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 464637)
Tack för det utförliga svaret! Har inte prövat poäng ännu, men måste ju pröva nu iaf, o skål ta mig faan:thumbup:

Det är väl samma sak som ABC rank i princip!

Tycker det är lättare att bara poängsätta dock och sedan sätta en total för hur många poäng man får ha efter 7 lopp!

Jag har ju kunnat gjort stora system med mindre reducering sedan jag vann en del och det underlättar såklart..för jävla lätt att reducera bort sig!

Skål!!

Speedyearl 2015-11-07 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av Executive (Inlägg 464629)
Ja då är det bara att fortsätta med hobbyn för fullt en god stund till då det blir fler och fler som får gå hemma från Nordsjön för varje månad som går nu. NOK e ju dessutom pissvag så bättre att vinna svenska kulor på V75 :lol:

Stort Grattis Speedy!

Ja den norska oljan går tungt som fan!! Många som fått kicken tyvärr!!

Men det är inte första gången och det kommer vända där med!

NOK är riktigt tråkig nu...var ju sjukt nice för några år sedan när man växlade lönen till svenska och fick en löneförhöjning på nästan 20%! =)

tvablaa 2015-11-07 21:57

Riktigt snyggt lirat Speedy, hatten av.
Håller med om att poäng känns mest logiskt. Men känslan är att det gäller mer för lite större system (som ju du också spelar), blir så lätt att man reducerar bort sig annars.

Vet ju inte hur mkt du vunnit det senaste men jag hade inte rekommenderat att göra det på heltid. Verkar ju gå utmärkt ändå, låter rätt trist och dessutom skulle jag tippa att man behöver en hel del pengar för att det ska vara rimligt. Gissar också att det svårare att hålla disciplin om man gör det på heltid.

Återigen, grattis!

I övrigt konstateras att det var en konstig omgång där såväl Björn som Erik var totalt iskalla. Jag kommer då aldrig att hitta en rad som innehåller Tillman-Haugstad-Jensen-Spangenberg...:)

tvablaa 2015-11-07 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 464633)

Vore förresten intressant att veta hur du sätter poängen. Enkel ordningsföljd eller typ 1,1,3,3,5,5 beroende på chansvärdering? Är rätt ny på reducering.

Sprite 2015-11-07 22:13

Grattis till vinsten Speedyearl! Synd bara att du inte vill dela med dig av dina idéer då ditt första inlägg kom 16:21 idag. Det är precis så vi alla ska göra för att forumet ska dö helt och travet på sharps blir en enda stor ryggdunkartråd till slut.

Speedyearl 2015-11-07 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 464652)
Riktigt snyggt lirat Speedy, hatten av.
Håller med om att poäng känns mest logiskt. Men känslan är att det gäller mer för lite större system (som ju du också spelar), blir så lätt att man reducerar bort sig annars.

Vet ju inte hur mkt du vunnit det senaste men jag hade inte rekommenderat att göra det på heltid. Verkar ju gå utmärkt ändå, låter rätt trist och dessutom skulle jag tippa att man behöver en hel del pengar för att det ska vara rimligt. Gissar också att det svårare att hålla disciplin om man gör det på heltid.

Återigen, grattis!

I övrigt konstateras att det var en konstig omgång där såväl Björn som Erik var totalt iskalla. Jag kommer då aldrig att hitta en rad som innehåller Tillman-Haugstad-Jensen-Spangenberg...:)

Poäng tror jag är bra om man inte är väldigt duktig! Jävligt lätt att sätta för snäva krav om man börjar laborera och det gäller ju att få rankingen rätt!!

Det börjar bli några år som man lirat rätt hårt nu faktiskt och det har definitivt inte gått minus iaf.

Jag kommer absolut inte att hålla på med detta som leverne då jag inte är så duktig att jag skulle kunna det...egentligen är ju detta alla mediers och betaltjänsters förtjänst då det är dem som gjort alla analyser...sen gäller det ju att sålla bort det mest osannolika och välja rätt när man rankar med förvisso!

Antar att jag har ett jävla flyt när det gäller att välja bort och välja till hästar just nu!!:thumbup:

kasse 2015-11-07 22:15

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 464657)
Poäng tror jag är bra om man inte är väldigt duktig! Jävligt lätt att sätta för snäva krav om man börjar laborera och det gäller ju att få rankingen rätt!!

Det börjar bli några år som man lirat rätt hårt nu faktiskt och det har definitivt inte gått minus iaf.

Jag kommer absolut inte att hålla på med detta som leverne då jag inte är så duktig att jag skulle kunna det...egentligen är ju detta alla mediers och betaltjänsters förtjänst då det är dem som gjort alla analyser...sen gäller det ju att sålla bort det mest osannolika och välja rätt när man rankar med förvisso!

Antar att jag har ett jävla flyt när det gäller att välja bort och välja till hästar just nu!!:thumbup:

Grattis ! snyggt jobbat !:)

Timotimo 2015-11-07 23:10

Mycket bra spelat speedy. GRATTIS

zamora_79 2015-11-08 02:42

Grattis till den fina vinsten speedyearl.

Spiken64 2015-11-08 04:28

Stort Grattis SPEEDYEARL du va bäst den här helgen.

Sicken 2015-11-08 05:33

Grattis speedyearl! Sjukt imponerande

Speedyearl 2015-11-08 08:04

Tack allihopa!!:thumbup:

Har inte riktigt sjunkit ännu men efter V75:an idag blir det lite firande!!:cheers::drunk::smoke:

chompipe 2015-11-08 08:57

tack trav är trav:claps:

Timotimo 2015-11-08 09:58

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 464674)
Stort Grattis SPEEDYEARL du va bäst den här helgen.

Va fan helgen är inte över än.

barner 2015-11-08 14:40

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 464558)
Flemming är fullständigt formidabel som kusk. Förstår inte varför han inte vunnit elitloppet än. Han borde vara det givna förstavalet för alla tränare.

Ok jeg er dansk, så du forstår inta, jeg siger ikke han er bedste kusk, jeg siger at hans heste går bedst på vinteren.