Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-01, 18:08   #1
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

V75 E-Tuna 2015-11-07


Så min första fråga för veckan:

Kan vi lita på OSKAR SVANBERG, kan du ge oss en ny seger?

(Usain Henna går upp en klass nu, det är silver som gäller numera)
__________________
Spela ATG TILLSAMMANS

Senast redigerad av Lindvallen den 2015-11-01 klockan 18:09.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-01, 18:58   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3838
Standard

hoppas Oskar kommer med nån info?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-01, 19:01   #3
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Så min första fråga för veckan:

Kan vi lita på OSKAR SVANBERG, kan du ge oss en ny seger?

(Usain Henna går upp en klass nu, det är silver som gäller numera)
bättre chans än så här lär han knappast få att vinna v75. Det handlar om att få iväg hästen felfritt, då han sen bli släppt till ledning och loppet är över. Motståndet är minst sagt beskedligt här.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-01, 19:02   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57033
Standard

Blir intressant med infon på den. Om man får gissa lopp i kroppen på lördag inför bronsfinalen veckan efter, för en ev silverfinal den kvalificerar sig för vid vinst nästa helg kommer att köras när barfotaförbudet trätt i kraft. Den och de allra flesta bra hästarna i dessa klasser är då kraftigt missgynnade av att inte kunna tävla med optimal balans under tre månader och nästan alla bra hästar kommer ställas av eller tävla i Frankrike denna vinter om jag får gissa.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-01, 19:09   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57033
Standard

Men en medioker silverdivision och man kan undra varför inte det loppet hamnade utanför V75 när det inte är fullt och flera av hästarna mer hade passat i breddlopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-01, 21:45   #6
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

I sista avdelningen har en sjuårig valack Strecket skrapat ihop sina poäng i monté. Senast vann den en veritabelt skräplopp med 10´i förstapris. Nu startar den i V75 - i trav.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-01, 22:31   #7
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Försöker dom dräpa Blue Rocket innan den dör av ålderdom? Vilket jävla skämt att den ska tävla igen.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-01, 22:51   #8
 
OskarSvanbergs avatar
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Mantorp
Inlägg: 95
Sharp$: 6083
Standard

Usain:
Tanken var lopp i kroppen, och kunna köra ett snällt lopp utan krav, med skor.
Nu känns det som väldigt bra vinstchans och då försöker vi toppa till detta lopp.
Vilat lite efter att ha varit lite sliten e senast, men fått några jobb och följer planen för hur jag vill ha honom. Planen har varit normal form på lördag, så tror han är ungefär som tidigare.
Barfota om fin bana. Blir annars skor som han fungerat fint med tidigare.
Kolla in hemsidan, www.oskarsvanberg.se för att se hur veckan varit, försöker hinna uppdatera den senast på fredag alternativt lördag morgon.
Skickar värmningsinfo till alla kunder via sms, men V75-1, så det borde komma info om det i liven. Värmer ca 1 timme innan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5), Manprinsen (+5), Migge (+1), bokis29 (+5), Moonfala (+5), Tirich (+5), Om_sommaren (+5), alle (+5), mackpeter (+5), Spiken64 (+5), Lindvallen (+5), jomtien (+5), Yoast (+5), dado (+5), doob (+5), Trinity (+5), Fredrik33 (+2), sjukstuga (+10), bigspender (+10), busloket (+10), Frasse77 (+5), rory (+5), legolasse (+10), Amadeus (+10), AbbeAce (+5), kasse (+2), rob_65 (+5), hcr658 (+5), zamora_79 (+5)
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-01, 22:58   #9
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Kör hårt grabben! Ser minst sagt ut som en överkomlig silverdebut. Tyvärr för oss tippare lär vi inte få samma spelvärde som på Åby men det ser ut som veckans bank om inte annat.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-01, 23:18   #10
 
OskarSvanbergs avatar
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Mantorp
Inlägg: 95
Sharp$: 6083
Standard

Björns pålle måste ha varit rätt bra sist? Såg bara resulttat, inte sett det loppet än.
Som spelare skulle jag tycka att det finns lite faktorer som gör det intressant att gå emot.
Å andra sidan är jag rätt oduglig som spelare. Fast för dagen har jag faktiskt bra form på den fronten.
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-02, 05:48   #11
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 265
Sharp$: 5142
Standard

Jag undrar om det faktum att Eskilstuna hade mörk anmälan på samtliga lopp påverkade vilka hästar som anmälde sig. Jag vet inte om man som tränare annars kan ta reda på vilka hästar som är med och därefter bestämmer sig..?
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-02, 05:57   #12
 
OskarSvanbergs avatar
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Mantorp
Inlägg: 95
Sharp$: 6083
Standard

Bara lopp med mindre i förstapris.
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-02, 06:39   #13
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Björns pålle måste ha varit rätt bra sist? Såg bara resulttat, inte sett det loppet än.
Som spelare skulle jag tycka att det finns lite faktorer som gör det intressant att gå emot.
Å andra sidan är jag rätt oduglig som spelare. Fast för dagen har jag faktiskt bra form på den fronten.
Jo det var bra formintryck på den, fick dock spets enkelt och en Order to fly som inte startat på en månad i dödens. Gick undan med några längder till slut. Inget imponerande facit på rikstoton hittills. 11 starter och 2:a som bäst, oplacerad 7 gånger. Spelarna kommer nog göra den till favorit ändå.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-02, 08:18   #14
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jo det var bra formintryck på den, fick dock spets enkelt och en Order to fly som inte startat på en månad i dödens. Gick undan med några längder till slut. Inget imponerande facit på rikstoton hittills. 11 starter och 2:a som bäst, oplacerad 7 gånger. Spelarna kommer nog göra den till favorit ändå.
Du kör morgonsup på måndagar ser jag klart oskar blir storfavorit i det här loppet. Björns imponerade sist men ju längre distans ju mer missgynnad lär den vara.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-02, 08:34   #15
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Du kör morgonsup på måndagar ser jag klart oskar blir storfavorit i det här loppet. Björns imponerade sist men ju längre distans ju mer missgynnad lär den vara.
Ja det är lite bakfyllevarning kanske

Tror du inte det blir rätt jämnstreckat innan det är färdigt? Runt 35% på båda?
Många streckar för att det är Björn.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td