|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 AXEVALLA jackpot
Ny jackpot och nya tag,,, bästa spik? bästa drag?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nej finns inga drag idag
har inte du några drag eller spikar
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bara tittat snabbt än så länge, men känns som Lugauers No Gelt Face bara krossar dessa i V64-4! Klart bästa hästen, stallet har magisk form och Conrad kör alltid för vinst! Visst är det bakspår på tillägg men inte ens det kan fälla den tror jag. Är ju dessutom Sveriges längsta upplopp. 19% i nuläget smakar mumma.. Kommer väl stiga under dagen men Goops blir klar favorit vilket inte är rätt enligt mig. Jag har respekt för Plead Guilty men tror ändå Conrad drar längsta strået!
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Chansspikar global ninja i avd 2. Betydligt bättre än raden
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ingen vinst på drygt ett år och 15 starter, vetefan om det är en bra chansspik :-D
|
|
|
|
#8 |
|
Lill spik spelvärde avd6? Vet någon?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nån som har en enkel lösning sista dd2 ?
Funderar själv på 5 Fleetfoot Hanover men nått säger mig att 4 Arazi Boko spets slut. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vem spikar ens spelvärde i avd 3. Veijo eller Mikael J?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
eter tar turen till Axevalla med en kvartett. Intervjun är gjord i samarbete med Spelvärde.se
– 7 Gigi Follo (lopp 2) rumplade till och galopperade omotiverat på upploppet senast. Det fanns rätt gott om krafter kvar enligt Johan så hon hade ju tagit en framskjuten placering om hon gått felfritt. Det har bara strulat för Gigi Follo på sistone, men hon känns helt normal i träningen och vi får smyga med. Barfota runt om, öppet huvudlag med murphybländare på insidan och vanlig vagn – inga ändringar. – 6 Glamour Håleryd (V64-1) galopperade från start senast och tappade 20-30 meter, men det är inte noterat i programmet. Hon gick ett bra upplopp och det var mer ”go” i henne är det brukar tycker jag. Vi har fått innerspår på tillägg och det gäller att köra felfritt, sedan tror jag att hon kan spurta förbi många om det klaffar under vägen. Den här gången blir det norskt huvudlag istället för helstängt dito för att få henne att sköta sig från start. Annars blir det barfota fram och vanlig vagn igen. – 3 Attack Diablo (V64-6) har hängt med fint på sistone, men avgör inga lopp. Han känns fin i träningen och kan smyga med till en vettig placering. Vad det är för distans verkar inte spela någon roll för hans del. Barfota fram, helstängt huvudlag och vanlig vagn. – 5 Fleetfoot Hanover (V64-6) är ett härligt sto. Hon är allra bäst när hon får gå på innerspår, men gör även fina lopp bakifrån. Jag får prova för ledningen, men det är inte sannolikt att hon kommer dit. Arazi Boko tar normalt sett ingen en längd på. Hon känns fin och jag tror att hon kommer gå bra, men hamnar hon utvändigt om Arazi Boko så blir det ju jobbigt. Barfota runt om, öppet huvudlag med murphybländare på insidan och jänkarvagn – inga ändringar. Stenströmer om sina; https://bambuser.com/v/5897578 Senast redigerad av AndyMart den 2015-11-03 klockan 16:39. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Blir inge spets för Arazi. Om denne inte blir släppt.
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
nån som hört nåt om arazi boko? Hur mycket har han stått över? hur är formen?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Känns som att det är upplagt för bakspårshästarna I Won't Dance och Greenleaf Slim. Kan nog bli en ganska hård öppning och förmodligen lite för långdragen mellan 1,4 och 5.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vad sa Christoffer E egentligen om Arazi Boko? Varit ifrån lite, går bra bakifrån och att detta är ett lopp inför Frankrike om en månad. Hörde jag helt galet eller kan han tänka sig att släppa?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ser ut att bli favoritbetonat ikväll, men jag kan ju ha fel...
![]() Tycker att det finns endast en skräll enligt mig. Vill man gå emot Oki Doki Face så är 5 Making Love intressant. Lycka till allihopa! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
det tror jag inte, men skulle han missa ledningen så är inte hästen chanslös för det, antar jag att han menade. loppet känns knepigt. 2an tar nog sig förbi 1an o släpper till arazi men denne har varit ifrån o kämpar inte som ett lejon i spets direkt. hittar jakobsson ut tror jag han vinner då montgomery varit dunderbra på slutet
Magnus (+5) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Magnus (+5) |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jo, just det. Kom just på att Pär Hedberg har en häst som startar - 5 Leisel Palema i första avdelningen. Otroligt fin stallform, samt första Björn Goop! 6%!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jag kör på det. Fleetfoot var grym senast när den svarade Gigant Slugger som kom loss från vinnarhålet.
Får Peter lite övertag hoppas jag dom får överta. Blev galopp senast för Arazi när han skulle svara spets. (ev påkörning?) kanske sitter både i häst och kusks huvud. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nån som har koll på halshästar ikväll? Har för mig att Quadroon är en sån, funderar på att ranka ned den en bit ifall det stämmer
Senast redigerad av millekung den 2015-11-03 klockan 19:14. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jo det är en halshäst. skulle inte va så fuktigt längre i luften på banan enligt intervju. värmningen var riktigt fin tyckte jag
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Spikar Ladyofthelake på Jokern som enda spik bara för att de e dags nu
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
coolmanriver (+1) |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
coolmanriver (+1) |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Inte bra påläst. Är med på skoj.
1) 1,6,7,10 (låter som avslag från Veijo på 1. Gardera!) 2) 3,4,7,8 (Berglöf är själv stensäker) 3) 1,8 (klart lås) 4) 4 (Stenströmer har gett klartecken) 5) 6 6) 1,4 /Låter tveksamt på övriga) Kostar 64:-. Endast 6 rätt. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
blev inget lopp för veijos. resaca de nando riktigt dålig. kan det varit bakskorna?
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
vejio en ljugare inga bra värmning
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Med tanke på att favven körde 13 sista varvet så måste ju Ladyn gått neråt 11 från sista plats till längden efter i mål!
Ja omöjligt att vinna med tanke på detta blufflopp i 17 tempo, men får väl lira i nästa start istället för det var en grym häst. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Sådan ångest vet jag alltför mycket om haha
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tvilling nu på 7*8 å vinnarspel på Conrads kuse
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hästen var det inget fel på, men man kan ju ha sina funderingar om kuskens insats idag. Får passa på den tills när det sätts upp ett proffs bakom tyglarna
coolmanriver (+1) |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bra tvilling
coolmanriver (+1) |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
berglöf går upp o mosar Goop till galopp från dödens. ögongodis då man önskar den glade värmlännigen allt gott. Det fattades mycket riktigt det lilla extra i quadroon ikväll
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
vad ska ni säga igen som ni försvarar vejio????
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
vad ska ni säga nu om hans styrning MR veijo???????????????????
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ja det här var ju ett blufflopp utan dess like... 3140 m, men kördes väl i totalt 140 m, resten av loppet var ju nästan kallblodstempo...
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Vilken tragisk styrning av Veijo, om de är på detta vis travet ska se ut i fortsättningen kan man ju lika gärna lägga ner skiten, TÄVLING?
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Fast nu vet jag inte. Veijos häst är ingen dödenshäst, det vet alla som följer travet någorlunda. Han körde för bästa möjliga placering för sin häst, & han lyckades. Hade han kört fram i dödens, oavsett tempo, är hästen inte tvåa i mål. Han kan ju inte köra för att publiken ska få se roliga lopp, detta är hans yrke & därmed hans levebröd.
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
Jag hade låst på de två hästarna så det gjorde ju varken från eller till för min del men jag hade nog blivit rätt irriterad om jag hade spikat haha |
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Inte alltid Björn Goop kör beundransvärt. Borde tagit sig ut tidigt från innerspåret.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
da kom skræl
1
3.7 1 3.4.11.14 1.5.6.9.11 1.3.4.5.10 |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Fortfarande kvar och 6-1...kan gå!
V64 Inlämnat: 2015-11-03, 10:24 Axevalla Tisdag 2015-11-03 Start: 19:25 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 8, 10 2: 7 3: 1, 8 4: 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12, 14 5: 6 6: 1 3x1x2x8x1x1 = 48 rader. 48 x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Senast redigerad av mijo14 den 2015-11-03 klockan 20:48. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Är kvar jag med på ett jokersystem!
Har liknande som dig kvar! ![]() 3, 5, 6, 7, 9, 11, 12 1, 4, 5, 10, 11 Lycka till!
michel65 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#62 |
tak |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Jag slänger väl in en DD också så kan man förbruka spelbudgeten och sen göra annat resten av månaden haha, Fleetfoot i andra mot några skrällhästar i första
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
En V3a till Axe
1*4*5*10*11 4 3*5*7*12*14 å en rak DD 6*10 |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Fy fan! Jag lider med dig....den raden var värd ett bättre öde. Sjukt synd att inte 5:an kunde hålla!! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
michel65 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
ja |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
7 eller 10 i sista skulle smaka mumma.....långskott likt virtuall racing men trav e trav och synd på 5 då jag hade den också KBK fööööööööööööööör faaaaaaaaaaaaen
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
ja |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Hyfsat överlägsen på upploppet!!
![]() Blev inte kört som man trott men vad gör det!
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
hur tänker ingves när han sitter kvar i rygg på micke j? har han ens tittat på startlistan?
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Grattis alla glada hahaha trav e trav glöm aldrig det! back 2 basic fotboll dvs
Shitty levererade direkt så inga sura miner här
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Tänkte inte spela idag då jag inte hunnit kolla upp nånting men blev 2 jokersystem x 1500 lite snabbt innan jag skulle iväg på ett möte!! Kanon det!
Dubbeln gjorde inte heller ont! ![]() V64 Inlämnat: 2015-11-03, 18:18 V6 - endast vinst vid 6 rätt Axevalla Tisdag 2015-11-03 Start: 19:25 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 6, 7, 8 (5, 10) 2: 7, 8 (1, 5) 3: 1 (8, 7) 4: 14, 15 (3, 2) 5: 3, 9, 12 (5, 7) 6: 1, 4 (5, 11) V6 - endast vinst vid 6 rätt Axevalla Tisdag 2015-11-03 Start: 19:25 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 (7, 6) 2: 7 (8, 1) 3: 1 (8, 5) 4: 3, 4, 5, 10, 11, 12, 14, 15 (2, 9) 5: 3, 9, 12 (5, 7) 6: 1, 4, 5 (10, 11) 1x1x1x8x3x3 = 72 rader. 72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. DD Inlämnat: 2015-11-03, 20:50 Axevalla Tisdag 2015-11-03 Start: 20:53 Kostnad: 400,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 6 2: 1 2 x 200,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. Tack och bock!
michel65 (+100) |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Banned
Citat:
Senast redigerad av robfri den 2015-11-03 klockan 22:33. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Det måste vara svårt att köra sämre än vad Veijo gör nu!
Jisses!
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Alla vinner med facit i hand. Jag tror dem ljuger!
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Jag kan säga att på dagen fick jag bra feeling för att det skulle bli bra utdelning på V4:an av nån anledning och gjorde ett system för nästan 3k utan spik där jag tog bort några betrodda osv. 1 (ETT) rätt fick jag! Det är utan tvekan sämsta V4:an jag gjort samtidigt som det nog var den dyraste...
|
||
|
|
|
|
|
|