|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
nån som hört nåt om arazi boko? Hur mycket har han stått över? hur är formen?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Känns som att det är upplagt för bakspårshästarna I Won't Dance och Greenleaf Slim. Kan nog bli en ganska hård öppning och förmodligen lite för långdragen mellan 1,4 och 5.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Vad sa Christoffer E egentligen om Arazi Boko? Varit ifrån lite, går bra bakifrån och att detta är ett lopp inför Frankrike om en månad. Hörde jag helt galet eller kan han tänka sig att släppa?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ser ut att bli favoritbetonat ikväll, men jag kan ju ha fel...
![]() Tycker att det finns endast en skräll enligt mig. Vill man gå emot Oki Doki Face så är 5 Making Love intressant. Lycka till allihopa! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
det tror jag inte, men skulle han missa ledningen så är inte hästen chanslös för det, antar jag att han menade. loppet känns knepigt. 2an tar nog sig förbi 1an o släpper till arazi men denne har varit ifrån o kämpar inte som ett lejon i spets direkt. hittar jakobsson ut tror jag han vinner då montgomery varit dunderbra på slutet
Magnus (+5) |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Magnus (+5) |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jo, just det. Kom just på att Pär Hedberg har en häst som startar - 5 Leisel Palema i första avdelningen. Otroligt fin stallform, samt första Björn Goop! 6%!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jag kör på det. Fleetfoot var grym senast när den svarade Gigant Slugger som kom loss från vinnarhålet.
Får Peter lite övertag hoppas jag dom får överta. Blev galopp senast för Arazi när han skulle svara spets. (ev påkörning?) kanske sitter både i häst och kusks huvud. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nån som har koll på halshästar ikväll? Har för mig att Quadroon är en sån, funderar på att ranka ned den en bit ifall det stämmer
Senast redigerad av millekung den 2015-11-03 klockan 19:14. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jo det är en halshäst. skulle inte va så fuktigt längre i luften på banan enligt intervju. värmningen var riktigt fin tyckte jag
|
|
|
|
|
|
|
|