Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-04, 10:57   #1

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39612
Standard

V86 Solvalla/Jägersro - Äntligen onsdag!

Intressant att se vad de säger om Habitos form inför kvällens lopp. Är hästen i ordning så är också chansen rejält god. Wingait C.H. är jättefavorit i andra loppet. Treåring med endast en vinst tidigare. Känns inte helt given när t.ex. Expensive River är med. I tredje är Illie Faciet 50-procentare för närvarande. Känns alldeles för mycket i ett ganska öppet lopp. Allaballakaitoz hade varit en spik med framspår, nu kan istället Nok'en Fräkkert vara en chansspik. Men jag kanske kommer på andra tankar när jag läst på lite mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 11:52   #2

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Mitta drag ikväll är Shogun D.K & Tricky Track

God tur ikväll

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
DonDraper (+5), dado (+2)
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 11:59   #3

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Spikarna:

Omgångens bästa värde finns i första avdelningen i 4 Alchemilla Rich 9%!
Stallet meddelar racerbalans och Ludde upp ger två bra plus! Ekipaget trivs ihop och ordern är nog spets och slut och Ludde tar inte gisslan. 9% är GRYMT på påställd spetshäst och när motbud brottas med tuffa lägen hamrar jag direkt och kopplar grepp på alkisarna och tv-systemen.

Andra spiken är det också grymt värde på! Rundspel i femte och jag fattar ingenting. 3 Xlnt Chili Trippel 29% är ju klassen i gänget. Bästa hästen, form och spets står i programmet och ändå garderar byket!? Folk har grava alkoholproblem.....

Byket autospikar 2 Wingait C.H i andra. Läge, form och kuskplus men 65%.......? Är det rimligt? Det är inga skithästar emot! Om packet lägger sig och vinkar Goop till spets vinner den men jag avvaktar sista info innan jag köper den spiken....

Övriga lopp:

Sedan återstår att helgardera tredje och fjärde där storleken på utdelningen bestäms och det är två lopp med skrällpotential!! Ingen nämnd ingen glömd! Sjätte, sjunde och sista låser man på ett fåtal!

6) 3 5 6
7) 2 4 8 9 (2% på Staro Bobcat!!? Om överpace....)
8) 3 4 7 9 (Wine and Dine 4%? Sjukt!!)

Lycka till!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 12:35   #4

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15851
Standard

Håller med ang wingait DOOB. 1 Amity ska med.
I tredje verkar det vara skrik på 11 Nelle atticus jake....glöm inte 6 secret lane.

I sista går jag rakt ut på 8 Adams Pace.... då blir det klirr i kassan.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 13:02   #5

Draxxlers avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 603
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Mitta drag ikväll är Shogun D.K & Tricky Track

God tur ikväll
Tricky Track var riktigt bra från dödens i förra loppet. Hade då inte gjort en start sedan November 2014. Med det loppet i kroppen tror jag att han kan vinna ikväll! Blir ett roligt streck på den

Endast 9 % streckad i nuläget smakar mumma!
capone (+1)
Draxxler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 13:13   #6

Shooters avatar

Standard

Jag får kanske ändra mig om Wingait C.H. Björn låter så gott som klar på den.
Gammal 2015-11-04, 13:19   #7

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag får kanske ändra mig om Wingait C.H. Björn låter så gott som klar på den.
Och vad fan vet Björn om den, den har väl precis bytt regi och Goop har väl aldrig kört den ens.....

Edit: Inte alls nån ny regi, jag blev lurad av ATG:s startlista där BG står som både kusk och tränare

Senast redigerad av tomtom2 den 2015-11-04 klockan 20:42.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 13:25   #8

Draxxlers avatar

Standard

Borde inte Nelle Atticus Jake ha bra chans i v86-2? Trots att 20 meter tillägg tror jag att han visar att han är bästa hästen. Såg senaste loppet och han visade formintryck då. Varit ute i bland annat ett tufft uttagningslopp till Derbyt tidigare iår. Idag är motståndet enklare än på länge även om Ille Faciet är bra.

Även denna häst är streckad till 9 % i nuläget och lutar åt att det blir en chansspik för min del...
Gammal 2015-11-04, 13:27   #9

Draxxlers avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Draxxler Visa inlägg
Borde inte Nelle Atticus Jake ha bra chans i v86-2? Trots att 20 meter tillägg tror jag att han visar att han är bästa hästen. Såg senaste loppet och han visade formintryck då. Varit ute i bland annat ett tufft uttagningslopp till Derbyt tidigare iår. Idag är motståndet enklare än på länge även om Ille Faciet är bra.

Även denna häst är streckad till 9 % i nuläget och lutar åt att det blir en chansspik för min del...
Såg precis att Nelle Atticus Jake står i 3,65 på vinnarspel på Unibet just nu. Kommer troligen öka i v86 % under dagen. Eller vad tror ni?
Gammal 2015-11-04, 14:01   #10

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Såg precis att Nelle Atticus Jake står i 3,65 på vinnarspel på Unibet just nu. Kommer troligen öka i v86 % under dagen. Eller vad tror ni?
Har jagat den där hästen i flera starter men den lyckas ju fan aldrig vinna!

Kommer ha den med men jag kommer inte spika den iaf!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 14:17   #11

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg

mannen med formen, vilka spikas idag?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 14:23   #12

Draxxlers avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg

Haha så surt! :( Den tar det ikväll
Gammal 2015-11-04, 14:46   #13

Draxxlers avatar

Standard

Vem tror ni tar hem v86-1? Tycker det känns öppet....
Gammal 2015-11-04, 15:06   #14

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Den ska med. Men tror än mer på 4 och 12. Cingvar TT är tuff för klassen och har nu två bra lopp i kroppen, kommer han bara iväg blir den mycket farlig.

Springover i ny regi och regibytet är enligt mig MKT positivt. Lövgren är en väldigt duktig tränare och han vet hur man utvecklar hästar. Kolla bara på Xlnt Chili Tripel som han startar senare under dagen. Hästen har kapacitet för att vinna ett sånt här lopp dessutom.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 15:16   #15

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Spikarna:

Omgångens bästa värde finns i första avdelningen i 4 Alchemilla Rich 9%!
Stallet meddelar racerbalans och Ludde upp ger två bra plus! Ekipaget trivs ihop och ordern är nog spets och slut och Ludde tar inte gisslan. 9% är GRYMT på påställd spetshäst och när motbud brottas med tuffa lägen hamrar jag direkt och kopplar grepp på alkisarna och tv-systemen.

Andra spiken är det också grymt värde på! Rundspel i femte och jag fattar ingenting. 3 Xlnt Chili Trippel 29% är ju klassen i gänget. Bästa hästen, form och spets står i programmet och ändå garderar byket!? Folk har grava alkoholproblem.....

Byket autospikar 2 Wingait C.H i andra. Läge, form och kuskplus men 65%.......? Är det rimligt? Det är inga skithästar emot! Om packet lägger sig och vinkar Goop till spets vinner den men jag avvaktar sista info innan jag köper den spiken....

Övriga lopp:

Sedan återstår att helgardera tredje och fjärde där storleken på utdelningen bestäms och det är två lopp med skrällpotential!! Ingen nämnd ingen glömd! Sjätte, sjunde och sista låser man på ett fåtal!

6) 3 5 6
7) 2 4 8 9 (2% på Staro Bobcat!!? Om överpace....)
8) 3 4 7 9 (Wine and Dine 4%? Sjukt!!)

Lycka till!
Doob. För tusan. Sätt dit Megamuscle, utan tvekan värt pengarna.

Johnny dominerar på Jägers och var mycket förbättrad senast med första norsk, samma idag. KAN komma till spets i andravågen då 1, 3, 4 har kört klart och då är den mycket svårslagen. Tror även på god chans sålänge den hamnar i den främre klungan.
Gammal 2015-11-04, 15:21   #16

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Intressant att se vad de säger om Habitos form inför kvällens lopp. Är hästen i ordning så är också chansen rejält god. Wingait C.H. är jättefavorit i andra loppet. Treåring med endast en vinst tidigare. Känns inte helt given när t.ex. Expensive River är med. I tredje är Illie Faciet 50-procentare för närvarande. Känns alldeles för mycket i ett ganska öppet lopp. Allaballakaitoz hade varit en spik med framspår, nu kan istället Nok'en Fräkkert vara en chansspik. Men jag kanske kommer på andra tankar när jag läst på lite mer.
Habito är Jocke mycket positiv till. Hade en svacka men spänstig och fin i träningen nu. Bästa chansen enligt honom.

Wingait CH är det bara galopp emot. Folk såg väl senaste loppet?

Ille Faciet galet överstreckad, har aldrig varit en stjärna och kommer inte bli en heller. Måste klaffa för att den ska vinna, men lär väl bli andra ytter, sitter kvar när attackerna kommer, får lucka 100 kvar och ramlar i mål som etta med nos som segermarginal. Som vanligt med andra ord. Men afan att jag ska gardera.

Ja, Allaballa känns kall nu som favorit från bakspår. Har ju inte gått ett dugg bakifrån.
Gammal 2015-11-04, 15:28   #17

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

3 i lopp 6 spets och slut..jim.
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 15:32   #18

AndyMarts avatar

Standard

Springovers provlopp, innerspår på tillägg, etta i mål;

http://www.youtube.com/watch?v=uEZYgNd9vXQ

Habitos provlopp, spår 5 (längst ut bakom bilen), etta i mål.

http://www.youtube.com/watch?v=1TQnx_tf8pY
Gammal 2015-11-04, 15:33   #19

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
3 i lopp 6 spets och slut..jim.

Lovade mig själv efter Åbystarten näst senast att aldrig ta med den Pållen igen... 😁
riddler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 15:47   #20

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Vem tror ni tar hem v86-1? Tycker det känns öppet....
Håller med, vidöppet! Untersteiner har tre hästar i loppet, så Ludde kanske inte får "bestämma" i ledningen.

En häst som är bortglömd trots kusken är ju Jupiter Rodney - toppform, 2 %. Kan vara intressant om det blir en hård öppning då den är lite långsam ut (kommer nog hamna bland dom sista?).
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 15:53   #21

AndyMarts avatar

Standard

Lyfter fram hästar jag tycker sticker ut ikväll.

V86-1

4 Alchemilla Rich - Kort distans, spets direkt, får hon bestämma lite kan det mycket väl räcka hela vägen in.

8 Habito - Startsnabb, tar nog dödens, kan plocka rubbet ändå, bästa hästen.

V86-2

2 Wingait CH - Vinner från alla positioner som jag ser det.

V86-3

4 Cingvar TT - Stark, två lopp i kroppen, löser det sig kan den definitivt vinna.

8 Killer Queen Melon - Inte alls så dum, 0 %, får innerspår, behöver maxklaff men kan jätteskrälla.

11 Nelle Atticus Jake & 12 Springover - Bästa hästarna, bra kuskar, tufft med 20 efter men de kan klara det. Rättare sagt tror jag de klarar det.

V86-4

9 Faloria Boko överlägset högst kapacitet och går troligtvis bara runt dem.

8 Global Supremacy intressant om bike.

10 Silvia Amok klart bra, gaddar man så plocka med den.

V86-5

3 Xlnt Chili Tripel talar mycket för. Spets och slut går man på om man vill gå kort. Se värmningen, sitter biken på så spika. Vinner nog även utan. Annars finns några andra bakom. 6, 8, 12 tre tänkbara skrällar.

V86-6

3 och 6 tror jag mest på, i den ordningen. 3 tar spets men Jim misslyckas ofta och då vinner Goop det med formhästen FF.

V86-7

7 Megamuscle förstahäst. Första norskt senast och bet riktigt bra i spåren som tvåa bakom Gigant Slugger. Möter samma gäng fast lite sämre och mycket tidig utan för mkt strul. Med Denim Boko ska väl Nordström som vanligt svara Zinedine Bob så ingen av de två är jag särskilt sugen på. 8 Nok En Fräkkert andrahäst.

V86-8

Hur fan kan 9 Tricky Track stå i 8 %? Tror på kross om Ove A inte sumpar skiten. DD-idé!
Gammal 2015-11-04, 16:50   #22

Sharp$: 4815
Standard

lidt komentar

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Lyfter fram hästar jag tycker sticker ut ikväll.

V86-1

4 Alchemilla Rich - Kort distans, spets direkt, får hon bestämma lite kan det mycket väl räcka hela vägen in.

8 Habito - Startsnabb, tar nog dödens, kan plocka rubbet ändå, bästa hästen.

V86-2

2 Wingait CH - Vinner från alla positioner som jag ser det.

V86-3

4 Cingvar TT - Stark, två lopp i kroppen, löser det sig kan den definitivt vinna.

8 Killer Queen Melon - Inte alls så dum, 0 %, får innerspår, behöver maxklaff men kan jätteskrälla.

11 Nelle Atticus Jake & 12 Springover - Bästa hästarna, bra kuskar, tufft med 20 efter men de kan klara det. Rättare sagt tror jag de klarar det.

V86-4

9 Faloria Boko överlägset högst kapacitet och går troligtvis bara runt dem.

8 Global Supremacy intressant om bike.

10 Silvia Amok klart bra, gaddar man så plocka med den.

V86-5

3 Xlnt Chili Tripel talar mycket för. Spets och slut går man på om man vill gå kort. Se värmningen, sitter biken på så spika. Vinner nog även utan. Annars finns några andra bakom. 6, 8, 12 tre tänkbara skrällar.

V86-6

3 och 6 tror jag mest på, i den ordningen. 3 tar spets men Jim misslyckas ofta och då vinner Goop det med formhästen FF.

V86-7

7 Megamuscle förstahäst. Första norskt senast och bet riktigt bra i spåren som tvåa bakom Gigant Slugger. Möter samma gäng fast lite sämre och mycket tidig utan för mkt strul. Med Denim Boko ska väl Nordström som vanligt svara Zinedine Bob så ingen av de två är jag särskilt sugen på. 8 Nok En Fräkkert andrahäst.

V86-8

Hur fan kan 9 Tricky Track stå i 8 %? Tror på kross om Ove A inte sumpar skiten. DD-idé!
8 Habito - Startsnabb, tar nog dödens, kan plocka rubbet ändå, bästa hästen
enig der---
men afd 2 :ECHAUFFOUR U.S.bästa hästen for mig ....og jeg tro den slå favoriten fra dødens...
V86-5: 2 IDI så jeg sidst og jeg tro den vinder let dette løb...her og nu kun 12 % og jeg siger tak for det...
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 16:58   #23

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Och vad fan vet Björn om den, den har väl precis bytt regi och Goop har väl aldrig kört den ens.....
Han vet nog betydligt mer än någon av oss i alla fall.
Gammal 2015-11-04, 16:58   #24

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
8 Habito - Startsnabb, tar nog dödens, kan plocka rubbet ändå, bästa hästen
enig der---
men afd 2 :ECHAUFFOUR U.S.bästa hästen for mig ....og jeg tro den slå favoriten fra dødens...
V86-5: 2 IDI så jeg sidst og jeg tro den vinder let dette løb...her og nu kun 12 % og jeg siger tak for det...
Echauffour har inte ens sett bra ut. Så trött som den var sist över mål kan jag omöjligt tänka mig att den ens kommer nära Wingait CH från dödens, men man vet såklart aldrig.
Gammal 2015-11-04, 17:01   #25

AndyMarts avatar

Standard

En rolig grej;

Ett V/P-spel till varje lopp på Jägersro ikväll. 100 kr på vardera, med andra ord 200 kr per lopp.

LOPP 1; NR 6 Tetraone Jet (Christoffer Eriksson) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...a-843ce4103bb6

LOPP 2; 1 Unique Sisa (Kenneth Nielsen) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...6-86571bcaaa19

LOPP 3; 1 Wishing You Well (Conrad Lugauer) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...1-ae254fa8d16e

LOPP 4; 2 Trento (Johnny Takter) - 100 KR V/P https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...0-bef3a0a81391

LOPP 5; 9 Staro Hollywood (Johnny Takter) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...6-0078ad3821ff

LOPP 6; 8 Habito (Joakim Lövgren) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...0-909362116c36

LOPP 7; 12 Springover ( Joakim Lövgren) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...6-6ab436208811

LOPP 8; 6 Thengill (Peter Untersteiner) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...b-364d31de6461

LOPP 9; 7 Megamuscle (Johnny Takter) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...d-7a8db3b8397c

Spelar inte alla själv, men intressant att se hur man är på det idag.

2000 kostar det att lämna in alla, så får vi se vad man får in ikväll.

Och så ett V4-förslag till Jägersro också för den sugne.

https://www.atg.se/spel/V4_2015-11-0...5-b025500e3863

Senast redigerad av AndyMart den 2015-11-04 klockan 17:09.
Gammal 2015-11-04, 17:22   #26

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

I första spikar jag 9 T. Rex D.K. Peter Untersteiner väljer inte fel häst. 8 Habito får det jobbigt i spåren. 9 kan välja rygg från start. 22 % på en bra spik.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 17:52   #27

doobs avatar

Standard

Citat:
Doob. För tusan. Sätt dit Megamuscle, utan tvekan värt pengarna.

Johnny dominerar på Jägers och var mycket förbättrad senast med första norsk, samma idag. KAN komma till spets i andravågen då 1, 3, 4 har kört klart och då är den mycket svårslagen. Tror även på god chans sålänge den hamnar i den främre klungan.
Den sprattlade till sist och då hade jag lirade jag den! Nääää..... Begränsad! Tror inte mycket på den ikväll. Särskilt inte från det här läget! Får nog problem komma ner och hamnar åt skatorna i kön alternativt iskall från dödens...
Gammal 2015-11-04, 18:10   #28

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Har den precis bytt regi? Är den lika bra som senast är det givetvis spets o slut på den. Visserligen treåringar men att någon av de andra ska ha gått framåt så pass mycket är knappast troligt.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 18:35   #29

doobs avatar

Standard

Off topic: V86-degen skall in!

V5
Inlämnat: 2015-11-04, 18:35
Solvalla
Onsdag 2015-11-04
Start: 18:39
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6 (7)
2: 1, 3, 4, 5, 7, 11 (12)
3: 1, 2, 4, 9, 12 (8)
4: 2, 4, 5, 6, 10 (8)
5: 3 (4)

2x6x5x5x1 = 300 rader.
300 x 1 x 1,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Gammal 2015-11-04, 18:37   #30

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Per Nordström brukar skicka iväg 3 Denim Boko (V86-7/DD-1) från start, hur blir det i kväll?
- Jag laddar igen. Hon känns ruskigt bra i träningen helt enkelt. Vi har ändrat lite upplägg och hästen ser ut att ha tänt till på nytt. Denim Boko är mycket snabb från start som alla vet och jag kör gärna i spets och tyckr att hon är vassare i den positionen. Hon ska räknas.

Skämtar han???? Denim Boko viker sig ALLTID i spets..
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 18:38   #31

doobs avatar

Standard

Citat:
Off topic: V86-degen skall in!

V5
Inlämnat: 2015-11-04, 18:35
Solvalla
Onsdag 2015-11-04
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
4: 2, 4, 5, 6, 10 (8)

2x6x5x5x1 = 300 rader.
300 x 1 x 1,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Glömde 3:an i fjärde så jag kompletterade...

V5
Inlämnat: 2015-11-04, 18:37
Solvalla
Onsdag 2015-11-04
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
4: 3 (8)

2x6x5x1x1 = 60 rader.
60 x 1 x 1,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Gammal 2015-11-04, 18:42   #32

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Per Nordström brukar skicka iväg 3 Denim Boko (V86-7/DD-1) från start, hur blir det i kväll?
- Jag laddar igen. Hon känns ruskigt bra i träningen helt enkelt. Vi har ändrat lite upplägg och hästen ser ut att ha tänt till på nytt. Denim Boko är mycket snabb från start som alla vet och jag kör gärna i spets och tyckr att hon är vassare i den positionen. Hon ska räknas.

Han anser nog att bästa placering nås från spets. Per aär i princip alltid optimist, men den lär chanslös i detta gäng oavsett position
Gammal 2015-11-04, 18:44   #33

AndyMarts avatar

Standard

Klart degen ska in Doob!

Men jag hämtar den från V4 på Jägers istället

V4
Inlämnat: 2015-11-04, 17:56
Jägersro
Onsdag 2015-11-04
Start: 18:51
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1
2: 1
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

1x1x12x10 = 120 rader.
120 x 1 x 2,00 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Gammal 2015-11-04, 18:45   #34

doobs avatar

Standard

Citat:
Klart degen ska in Doob!

Men jag hämtar den från V4 på Jägers istället

V4
Inlämnat: 2015-11-04, 17:56
Jägersro
Onsdag 2015-11-04
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1
2: 1
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

1x1x12x10 = 120 rader.
120 x 1 x 2,00 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Är ettan i första startsnabb?? Funderar på att spika men har dålig koll....
Gammal 2015-11-04, 18:47   #35

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Är ettan i första startsnabb?? Funderar på att spika men har dålig koll....
Voltstart. Kusken är ingen stjärna, men kommer nog iväg bra. Bäst i gänget, men 6 kanske snor spets.
Gammal 2015-11-04, 18:48   #36

doobs avatar

Standard

Tror det smäller i första V4:a! Sedan walk in the park efter klartecken i tredje från Lugauer!

V4
Inlämnat: 2015-11-04, 18:47
Jägersro
Onsdag 2015-11-04
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
2: 1, 3, 8, 10
3: 1
4: 3, 5

12x4x1x2 = 96 rader.
96 x 1 x 2,00 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Gammal 2015-11-04, 18:49   #37

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Jag tror det blir tufft för Paula att vinna med Overtaker by Sib, såvida inte hon lyckas charma gubbarna. 17% känns som överspel.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 18:51   #38

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tror det blir tufft för Paula att vinna med Overtaker by Sib, såvida inte hon lyckas charma gubbarna. 17% känns som överspel.
17% speglar form och läge rätt bra! Dock osäker på kusken som du är inne på men läget kompenserar! Det är toppform på tanksen Overtaker By Sib!!
Gammal 2015-11-04, 18:53   #39

doobs avatar

Standard

Citat:
Voltstart. Kusken är ingen stjärna, men kommer nog iväg bra. Bäst i gänget, men 6 kanske snor spets.
Oj oj oj..... Ettan chanslös!! Otroligt överstreckad! Vilken start i "omstarten"! Glad jag helgarderade!

Valet var helgadd eller spik 10 så bara 10 kommer bort känns det fint! För då smäller det!
Gammal 2015-11-04, 18:53   #40

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7301
Standard

Citat:
Jag tror tvärtom att den bara är bäst och att kusken är värst emot. Inne på att spika.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 18:56   #41

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
17% speglar form och läge rätt bra! Dock osäker på kusken som du är inne på men läget kompenserar! Det är toppform på tanksen Overtaker By Sib!!
Absolut, men dom kommer kasta sig över henne som hungriga vargar. Sällan en flicksnärta tillåts plocka segrar mot prostatagardet.
Gammal 2015-11-04, 18:59   #42

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Från jägersros hemsida
Habito vinner från dödens!
V86-1: Peter Untersteiner har tre hästar till start och sitter själv upp bakom 9 T.Rex D.K.. Femåringen har inte startat sedan derbyhelgen då jag hade honom som min idé mot Scellino Luis. Den gången fick han en tryckare av Alchemilla Rich (som är med även i kvällens lopp) och krafterna tröt till slut. Har därefter varit struken varför formen är aningen svårbedömd.
- Han glänser inte i träningen, men det handlar om en duglig häst, säger PU.
Det låter på halmstadtränaren som om han tror mer på 2 Drogba Bob där Thomas Uhrberg får chansen i sulkyn.
- Han fick det bästa läget av mina och det vore extra intressant om han skulle lyckas komma till ledningen.
7 Jarl Af Solnäs då?
- Peter Ingves var nöjd med honom senast, men nu är läöget tråkigt och jag tror inte att han tar en längd på Drogba Bob.

Vi kan vänta oss full laddning av "Ludde" bakom 4 Alchemilla Rich och det är favoritodds på att ekipaget tar sig till ledningen. Dock är hon inte den modigaste till slut varför jag förordar 8 Habito som inte har startat på ett tag.
- Det blev lite väl täta starter i samband med KGB-priset, men nu känns han jättebra igen. Han var fin i ett provlopp för 1,5 vecka sedan och har jobbat på fortsatt starkt efter det. Läget är förstås inte bra, men han är snabb ut och jag känner mig inte slagen då det handlar om en riktigt kapabel häst. Barfota runt om igen, säger Joakim Lövgren.
I provloppet gällde ledningen per omgående och det enda minuset var att han bröt ut några spår 300 kvar. Stilen var annars riktigt bra och det är inte ofta jag hör Joakim Lövgren så pass uppåt gällande en segerchans. och då ska vi dessutom tänka på att utgångsläget INTE är bra. Många väljer nog att ta med en fyra/fem hästar, men det gör inte jag. Jag tar ställning för 8 Habito!
Jag nämner även 3 Thewayiam Ås som senast såg fin ut mot tuffa hästar, dessutom gäller bike ikväll.

Bortglömd senast, stor favorit ikväll - jag spikar!
V86-2: Senast det begav sig med en saxad V86-omgång på Jägesro lyfte jag fram 2 Wingait C.H. som ett av omgångens roligaste drag. Han övertygade då stort vid seger från ledningen och denna gång blir han istället väldigt stor favorit. Stefan Persson meddelade dessutom att det fanns krafter kvar och till denns start sitter Björn Goop upp i sulkyn. Startsnabbheten är god och från ledningen är det åter en toppchans till seger. Så pass god chans att jag tar given ställning och spikar!

Favorit i fara och jag går emot, urfräckt lås råder!
V86-3: 2 Ille Faciet kommer med två raka segrar i regi Johan Untersteiner, men denna gång gäller ett snävt startspår och JU varnar för överhängande galopprisk. Dessutom är det betydligt tuffare emot denna gång. En hårt betrodd häst i fara och jag förordar istället 11 Nelle Atticus Jake som avslutade vasst senast och nu dessutom med ett lopp i kroppen. 12 Springover finns numera i regi Joakim Lövgren och är minst lika tidig.
- Jag har haft honom i cirka sex veckor och det handlar om en väldigt trevlig häst. Han gick nyligen med skor då han vann ett provlopp, men hur balansen blir denna gång har jag inte riktigt bestämt. Det troliga är att det blir samma på nytt och trots läget måste jag ha en del förhoppningar, säger Joakim Lövgren.
Jag påminner om att förre tränaren Ronny Palm pratade om honom som en tänkbar derbyhäst och det säger en del. Nu blev ju inte så fallet, men kunnande finns och det är möjligt att miljöombytet kan ge rejäl effekt.

Christoffer Eriksson låter uppåt gällande 6 Secret Lane.
- Hon jobbar bra efter en tävlingsvila, kan öppna snabbt och når vi ledningen är ambitionen att köra där, säger CE.
Det kan bli spets och streckprocenten kittlar, men hon är ingen tiger till slut och jag väljer, efter noga övervägande, att stå över. Jag gör även analyser på Kalmars hemsida inför deras tävlingar och för någon vecka sedan lät det riktigt bra på 4 Cingvar T.T. som jag också valde att spika. Nu har han fått ytterligare ett lopp i kroppen och då det föll väl ut med rycktussar senast (drogs 600 kvar) lär det bli samma igen. Vi leker med tanken att favoriten är borta på "kör". Secret Lane viker sig från ledningen och Cingvar T.T. är ännu för seg för att stå emot hästarna från tillägg. Med andra ord blir det bara två kvar, 11 Nelle Atticus Jake och 12 Springover. Visst, tufft att låsa med två från tillägg, men jag tar en rövare!

Bra chans i spets, men några följehästar måste streckas!
V86-4: Ett inte helt enkelt lopp att bena ut, men jag gör ett försök att låsa på fem streck. Mest tror jag på 5 Cerveza som är härdad i tuffa gäng. Senast såg hon fin ut i skymundan i Oaks (Spoil Me vann) och skulle ledningen nås vore det givetvis ett jätteplus. 9 Faloria Boko är en väldigt fin häst, men sägas bör att det även finns viss osäkerhet i henne. Hon såg inte klockren ut senast och Djuse lät inte helt nöjd efter segern senast, vilket är värt att ta med sig. 11 Touch Of Elegance har varit ute i tuffa gäng varje gång på slutet och vinner lopp när som helst. 8 Global Supremacy som vi såg här på Jägersro senast. Var väl okej utan att glänsa då, men jag har sett tidigare lopp från Danmark där hon gett ett mycket bättre intryck. dessutom Erik upp. Han satt även i sulkyn näst senast och då blev det galopp i andra utvändigt 800 meter från mål. Jag lyfter även ett varningens finger för 10 Silvia Amok som är MYCKET bättre än vad raden antyder, se upp!

Ni vet att jag gillar Blue Motion!
V86-5: Alla som följer dessa rader vet min förkärlek till 7 Blue Motion. En riktig "klippare" som visat sig gå bra från alla positioner. Vann enkelt från ledningen senast och har gått framåt ytterligare med det loppet i kroppen. Får svårt att nå samma position denna gång, men är alltså tidig oavsett.
Tidig är också 3 Xlnt Chili Tripel som Lövgren låter nöjd med.
- Han var ute på en dålig bana senast och den starten kan man bortse ifrån. Han hade jobbat bra inför den starten och har fortsatt på samma sätt efteråt. Det är en komplett häst somk går bra både i ledning och bakifrån och jag siktar mot att köra barfota runt om på nytt, säger Joakim Lövgren.

Inget illa mot Micke Pilenberg, snarare tvärtom, en kanonkille på alla sätt som också är rutinerad i sulkyn. Men jag hade gärna sett att Christoffer Eriksson hade fått en ny chans bakom 8 Shogun D.K. men då Tomas Malmqvist har häst till start (2 Idi) "tvingades" han välja denne. Man kan också se det positivt, och då återigen utan att förringa "Pilen", streckprocenten blir lägre - speciellt då utgångsläget med ett åttondespår är besvärligt. Nämnde 2 Idi blev det helt fel för senast, men bra vid seger före och perfekt läge ikväll. 5 Helios gjorde det riktigt bra som tvåa senast. Mer passande distans ikväll och TU upp är spännande. 4 Solon och 6 Thengill är också tänkbara, men hamnar utanför min kupong.

Soppatorsk på favoriten? Jag har en bättre idé!
V86-6: 3 Explosive De Vie kunde senast bärga en välförtjänt seger via 1.11 sista varvet från tredje utvändigt och visst ska han räknas på nytt. Jag gillar 6 Furious Francis högt och rent. Prestationen senast, då han vände ut och in på sitt motstånd från femte utvändigt via 1.13 sista varvet, var smått imponerande men sägas bör att det inte var så blodigt emot. Man siktar åter mot barfota och stallrapporten från Anton Sverre är positiv. 5 Exodus Hanover (spurtseger i Tyskland senast och 90.000 euro in på kontot!) och 8 Gross Weight (såg fin ut utan att få fritt senast och mycket bättre än vad raden visar) kompletterar. Jag nämner även 1 King City som hade kvalat in till en Breeders´Crown-final utan galopp 400 kvar senast. Plusläge och fullt tänkbar. Om vi sammanfattar det hela så är det trots allt en bra chans för 3 Explosive De Vie som spikas på lilla lappen.

Nordström laddar och släpper INTE till Zinedine Bob!
V86-7: Per Nordström har som ambition att ladda och köra i ledningen med 3 Denim Boko.
- Hon studsade från start senast och den starten kan man glömma. Nu åker jänkarvagnen på och det blir dessutom barfota runt om och också ett helstängt huvudlag. Zinedine Bob får dem nog hålla i in i första sväng och den tar knappast en längd på min, det är ingen rygg som jag är intresserad av. Jag kan tänka mig att släppa till någon riktigt bra, men det beror på när frågan ställs. Jag kan också tänka mig att köra i ledningen och hon känns så pass bra att jag tror på bra chans även om det handlar om full distans, säger Per Nordström.
Jag håller inte med PN och lämnar ekipaget utanför systemet.

4 Zinedine Bob är alltså ingen rygg som PN vill ha, men sätter man på ett helstängt och laddar max är jag ändå inte främmande för att han kan ändra sig. Och vad gäller hans utrustning så blir det skor bak. 8 Nok´en Fräkkert (sparat senast och Thomas Uhrberg upp i sulkyn ikväll) och 10 Allaballakaitoz (bäst i spets men ändå tidig på sin höga kapacitet) blir båda betrodda och är givna, men jag vill framförallt lyfta fram 7 Megamuscle. Senast satt hon med invändigt, Takter lyfte ut några spår runt sista sväng och när han drog norsken 100 kvar avslutade hon rappt bakom vinnande Gigant Slugger som för sin del exploderade fram till seger. Skulle man hitta slagläge kan det mycket väl bli seger!
2 Overtaker By Sib är bra och läget är optimalt, men överstreckad enligt mig.

Jag jobbar in en kantboll som gör att värdet skjuter i höjden!
V86-8: 2 Ritmo Di Poggio, 3 Panoramic och 7 Caddie Hit blir mest betrodda och samtliga tar plats på lappen och jag tror mest för de två sistnämnda. Men det finns streckvärde bakom och jag syfter då inte minst på 9 Tricky Track som senast vann direkt efter en längre tävlingsvila och nu med ett lopp i kroppen. Tidig är också 11 Ametrin, men från ett tråkigt läge vill det förstås till lite klaff på vägen. 4 Wine And Dine och 11 Leif kompletterar.

V86-systemet, 5600 rader/1400 kronor, vilket säljs som ett andelsspel (denna kväll 14 till antalet) i informationen och detta för hundringen styck.
V86-1: 8 Habito (2-9)
V86-2: 2 Wingait C.H. (3-1)
V86-3: 11-12 (2-4)
V86-4: 5-8-9-10-11 (6-2)
V86-5: 2-3-5-7-8 (6-4)
V86-6: 3-5-6-8 (1-7)
V86-7: 4-7-8-10 (2-3)
V86-8: 2-3-4-7-9-10-11 (1-8)

Lilla Systemet, 400 rader/100 kronor
V86-1: 8 Habito (2-9)
V86-2: 2 Wingait C.H. (3-1)
V86-3: 11-12 (2-4)
V86-4: 5-8-9-10-11 (6-2)
V86-5: 2-3-5-7-8 (6-4)
V86-6: 3 Explosive De Vie (6-5)
V86-7: 4-7-8-10 (2-3)
V86-8: 3-7 (2-9)

Lycka till!
//Anders Nilsson
Gammal 2015-11-04, 19:01   #43

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Spiken: Wingait Ch
Roliga spiken: Springover.

Dragen: Zidine Bob avd7 och tricky track.avd8

Rysare;
Jupiter R avd1.
Touch of elegance avd4.
Shougun dk avd5
Gross Wight avd6.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 19:01   #44

doobs avatar

Standard

Citat:
Oj oj oj..... Ettan chanslös!! Otroligt överstreckad! Vilken start i "omstarten"! Glad jag helgarderade!

Valet var helgadd eller spik 10 så bara 10 kommer bort känns det fint! För då smäller det!
Äcklad.....
Gammal 2015-11-04, 19:03   #45

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Äcklad.....
Förstår jag. Alltid äckelfavoriten som får bästa resan.
Gammal 2015-11-04, 19:11   #46

doobs avatar

Standard

Citat:
Förstår jag. Alltid äckelfavoriten som får bästa resan.
OM det avslutas 1-1-3,5 så är det ok ändå.... Fick in en multi x 50 till slut!
Gammal 2015-11-04, 19:14   #47

Manprinsens avatar

Standard

Är Nurmos lärling intressant med skorycket eller är det ett bortkastat streck?
Gammal 2015-11-04, 19:14   #48
ros

Sharp$: 2072
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg

Dessutom bäst på kort viker sej i spets
ros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 19:16   #49

doobs avatar

Standard

Citat:
Är Nurmos lärling intressant med skorycket eller är det ett bortkastat streck?
Vilken??
Gammal 2015-11-04, 19:16   #50

AndyMarts avatar

Standard

Helvete vad Ready After ser fin ut!
Gammal 2015-11-04, 19:18   #51

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Vilken??
2. Fabulous Boko, avd 4
Gammal 2015-11-04, 19:20   #52

Sharp$: 2301
Standard

Allaballakaitoz möter ju ingenting, även fast han är lite sämre bakifrån så borde han väl vara överlägsen?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 19:23   #53

Standard

Skönt att hon på live säger XL N T
I stället för Excellent...
Gammal 2015-11-04, 19:28   #54

doobs avatar

Standard

Citat:
2. Fabulous Boko, avd 4
Självklart streck! Irri kanonkusk!
Gammal 2015-11-04, 19:33   #55
ros

Standard

Hans-Ove Sundberg värkar ha form ii kväll varning för Ametrin i sista V 86:an
Gammal 2015-11-04, 19:38   #56
ros

Standard

Shogun D.K håller knallform tyvärr mycket galopper
Gammal 2015-11-04, 19:44   #57

AndyMarts avatar

Standard

Imponerande prestation av Twister Bi.
Gammal 2015-11-04, 19:47   #58

Matte70s avatar

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 4630
Standard

är inne på spika Cerveza! är detta helt fel!?
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 19:49   #59

Manprinsens avatar

Standard

XLNT är överstreckad enligt mig, återigen en 4 åring som möter äldre hästar, sällan dom vinner. Ska den plocka ner Helios från dödens om den hamnar där?
Gammal 2015-11-04, 19:50   #60
ros

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Matte70 Visa inlägg
är inne på spika Cerveza! är detta helt fel!?
Felfri om spets god chans
Gammal 2015-11-04, 20:00   #61

Standard

Citat:
XLNT är överstreckad enligt mig, återigen en 4 åring som möter äldre hästar, sällan dom vinner. Ska den plocka ner Helios från dödens om den hamnar där?
Svårt tycker jag. Varit inne på XLNT men vet ju hur statistiken ser ut. Men kan den inte hitta spets?
Gammal 2015-11-04, 20:00   #62

doobs avatar

Standard

Citat:
XLNT är redan i spets.... Det är klassblandning! Spika och bläddra vidare....
Gammal 2015-11-04, 20:03   #63

Matte70s avatar

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 4630
Standard

Doob din rank i avd 1 och 3 tack
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 20:05   #64
ros

Standard

Två hästars lås i V86:6 3o6
Gammal 2015-11-04, 20:05   #65

Shooters avatar

Standard

Inlämnat och klart! Inleder med två spikar: 8 och 2.
Matte70 (+1)
Gammal 2015-11-04, 20:14   #66

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Matte70 Visa inlägg
Doob din rank i avd 1 och 3 tack
1) 4 8 2 9 3 5 7 6 1

3) 12 2 13 11 1 3 4 6 7 9 10 8

Senast redigerad av doob den 2015-11-04 klockan 20:21.
Gammal 2015-11-04, 20:24   #67

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Svårt tycker jag. Varit inne på XLNT men vet ju hur statistiken ser ut. Men kan den inte hitta spets?
Ja men ingen garanti. Dansken kanske spetsar initialt och släpper till Uhrberg t.ex
Gammal 2015-11-04, 20:24   #68

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1142
Standard

2 spikar för mig idag, Alchemilla i första, och Furious Francis i 6e.

Har jagat Explosive de Vie utan lycka, och försökt fälla Furious Francis utan lycka en hel del gånger. Vänder på steken idag haha

Garderar tyngst i 3e och sista, i övrigt rätt kort
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 20:26   #69

Standard

Citat:
XLNT är redan i spets.... Det är klassblandning! Spika och bläddra vidare....
knappast klassblandning. sitter han i spets vinner han givetvis. Idi tycker jag är intressant till halva %en, den är rätt snabb ut samt stark
Gammal 2015-11-04, 20:29   #70

doobs avatar

Standard

KOM IGEN NU LUDDE!!!

Sitter spiken blir det puls! Ser bra ut i så fall....
Gammal 2015-11-04, 20:29   #71

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
knappast klassblandning. sitter han i spets vinner han givetvis. Idi tycker jag är intressant till halva %en, den är rätt snabb ut samt stark
Håller med men nu var jag tvungen att spika ändå pga tidsnöd, men det känns inte alls bra.
Gammal 2015-11-04, 20:30   #72

Standard

2 x spik på Björn, Wingait och Furious
Gammal 2015-11-04, 20:31   #73

doobs avatar

Standard

Nu tror jag det är klart!! Härligt med spets!!
Gammal 2015-11-04, 20:32   #74

Manprinsens avatar

Standard

FITTHELVETE att inte Takter hann dit...
Gammal 2015-11-04, 20:33   #75

doobs avatar

Standard

BEDRÖVLIGT DÅLIG!!!

Skönt med skräll....
Gammal 2015-11-04, 20:33   #76

Standard

Satan vilken insats!!
Gammal 2015-11-04, 20:33   #77

Shooters avatar

Standard

Habito gjorde det bra, synd att han inte räckte idag. Augustus hade jag ändå inte tagit med idag.
Gammal 2015-11-04, 20:33   #78

Standard

Vann väl Augustus? Så sjukt rätt jag var på det och ett gott vinnarspel.
Gammal 2015-11-04, 20:35   #79

Manprinsens avatar

Standard

Då klev man av det här jävla bögspelet igen. Ta en tärning och kasta i v86-bingon som vanligt.
Gammal 2015-11-04, 20:35   #80

Shooters avatar

Standard

Citat:
Då klev man av det här jävla bögspelet igen. Ta en tärning och kasta i v86-bingon som vanligt.
V86 är ett grymt bra spel. Nu klev jag också av, men det kan bli bra betalt på sju rätt också.
Gammal 2015-11-04, 20:37   #81

Standard

Så här blev raden:
1: A: 5,8 B: 4 C:2,3,9
2: A: 2
3: A: 11 C:7
4: A: 5,8 B:10 C: 2,6
5: A: 3 B: 5
6: A: 6
7: A: 10 B: 2
8: A: 11 B: 3,9 C: 6

Minst 5 A, max 2 C
Gammal 2015-11-04, 20:38   #82

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
V86 är ett grymt bra spel. Nu klev jag också av, men det kan bli bra betalt på sju rätt också.
Jo en trisslott kan också vara en bra investering om man väljer rätt.

Kändes inte som nån förutsägbar vinnare varken på kusk eller formrad, men det går inte att säga nått illa om den insatsen.
Gammal 2015-11-04, 20:39   #83

Sharp$: 2445
Standard

Citat:

Kändes inte som nån förutsägbar vinnare varken på kusk eller formrad, men det går inte att säga nått illa om den insatsen.
Virtuell racing kanske hahah

Näää nu åker Goop åt helvete oxå
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 20:42   #84

Standard

Grattis Goop Hade åkt redan i första om jag kört
Gammal 2015-11-04, 20:43   #85

Standard

Gääääääsp
Gammal 2015-11-04, 20:45   #86

Shooters avatar

Standard

Det var rätt att ändra sig och spika Goop i andra. Förstod att den skulle vara klar efter vad han sa i intervju.
Gammal 2015-11-04, 20:45   #87

Manprinsens avatar

Standard

Känns hyfsat tryggt med spik på Björn med dom här förutsättningarna. Tryggt och stabilt som långfil.
Gammal 2015-11-04, 20:46   #88

Standard

Citat:

Fast om man nu tror på spårens betydelse så är den ju en häst som gillar att vara där framme och som varit förföljd av dåliga spår. Det var så jag hittade den. Men att den skulle vinna från dödens trodde jag inte.
Gammal 2015-11-04, 20:46   #89

Standard

alltid lika skönt o spika en superlampa o det inte blir något lopp överhuvudtaget
Gammal 2015-11-04, 20:46   #90

Shooters avatar

Standard

Citat:

Trav är trav som O.G. alltid sagt. Habito hade behövt ett lopp i kroppen eller en kortare vila så hade den varit klar. Man får dock chansa lite för att försöka få ett övertag mot övriga spelare.
Gammal 2015-11-04, 20:48   #91

Standard

Citat:
Fast om man nu tror på spårens betydelse så är den ju en häst som gillar att vara där framme och som varit förföljd av dåliga spår. Det var så jag hittade den. Men att den skulle vinna från dödens trodde jag inte.
tog med den på grundkapacitet. toppform har man lärt sig kan dyka upp plötsligt.
Gammal 2015-11-04, 20:48   #92

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Tyckte den kändes kall på att det saknades dokumenterad form, vet att det är en kapabel häst annars. Var som upplagt för att Ludde skulle spåra runt om, alternativt bli snyten av Lövgren eller Takter strax innan målsnöret. Nu hann ju Johnny nästan dit i tid, men bara nästan dessvärre...
Gammal 2015-11-04, 20:52   #93

Standard

Nu har jag torskfrossa..
Gammal 2015-11-04, 20:52   #94

doobs avatar

Standard

Påt igen!

V3
Inlämnat: 2015-11-04, 20:51
Jägersro
Onsdag 2015-11-04
Start: 20:52
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 12
2: 3, 4, 5, 7, 8
3: 2, 4, 9

1x5x3 = 15 rader.
15 x 1 x 10,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Gammal 2015-11-04, 20:54   #95

Manprinsens avatar

Standard

Ille Faciet ser verkligen lustig ut när den travar. Benen vispar utav helvete men det går knappt framåt?
Major (+2)
Gammal 2015-11-04, 20:57   #96

Shooters avatar

Standard

Jag tror Nelle vann loppet. Var sugen på att singla den, men nöjde mig med att sätta den som U.
Gammal 2015-11-04, 20:57   #97

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1142
Standard

Fan att 3an inte kunde hålla hela vägen, bästa garderingsstrecket i loppet för mig
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 20:57   #98

Manprinsens avatar

Standard

Det där tog Nelle, härligt!
Gammal 2015-11-04, 20:57   #99

Standard

Det där var tajt. Men hann inte 11 dit?
Gammal 2015-11-04, 20:57   #100

Standard

Bra där SÖDERBIFF!!!!
Gammal 2015-11-04, 20:58   #101

Manprinsens avatar

Standard

Söderkvist tar upp kampen med Goop och Ohlsson i kuskligan.
Gammal 2015-11-04, 20:59   #102

Standard

Grymt! Ser oförskämt bra ut så här långt.
Gammal 2015-11-04, 21:00   #103

Standard

han är inte vidare speedig untersteiners. vinner dock om han kör lite fortare tidigare.
Gammal 2015-11-04, 21:02   #104

Standard

DD 3-9 mot 9-11 Nu fet fotboll hepålee
Gammal 2015-11-04, 21:02   #105

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
han är inte vidare speedig untersteiners. vinner dock om han kör lite fortare tidigare.
Gjorde ett grymt bra lopp med tanke på hur utskälld den var på förhand. Studion satt och halvlovade galopp från start men Peter löste det galant på rutin.
Gammal 2015-11-04, 21:06   #106

Standard

Mattias Djuse ska köra i ryggar längst möjligt..men kliver fram och trycker på i dödens...

Fy fan vilken jävla spånkopp han är...

Edit: Ifall det inte framgick så hade jag inte Kihlström på systemet!
Major (+2)

Senast redigerad av Speedyearl den 2015-11-04 klockan 21:08.
Gammal 2015-11-04, 21:06   #107

Shooters avatar

Standard

Härligt Kihlström! Den satt fint på tre streck.
Gammal 2015-11-04, 21:06   #108

Manprinsens avatar

Standard

Rätt typiskt att Örjan vinner ett sånt här lopp. Alla andra lallade...
Gammal 2015-11-04, 21:07   #109

Standard

Självklart åker man på Kihlström.. Kändes inte vidare smart av Djuse att trycka till mitt i loppet. Kändes ju klart med Adielsson i spets.
Gammal 2015-11-04, 21:08   #110

doobs avatar

Standard

Citat:
Grymt! Ser oförskämt bra ut så här långt.
Något du redovisat INNAN loppen??
Gammal 2015-11-04, 21:08   #111

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Självklart åker man på Kihlström.. Kändes inte vidare smart av Djuse att trycka till mitt i loppet. Kändes ju klart med Adielsson i spets.
Tog inte med Örjan på 6 hästar. Känns bortkastat då oftast inte vill vinna med unghästar från bakspår utan bara ge dom ett snällt lopp. Nu körde dom ju skiten i halsen på honom.
Gammal 2015-11-04, 21:08   #112

Standard

bägge nurmos hästar kördes invändigt. kan tyckas lite märkligt. jormas flög fram över upploppet.
Gammal 2015-11-04, 21:09   #113

doobs avatar

Standard

Lär ju leva till sista V3 men herregud vilken spik....

V3
Inlämnat: 2015-11-04, 21:02
Solvalla
Onsdag 2015-11-04
Start: 21:03
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 8, 10, 11, 12
2: 3, 5, 6
3: 11

5x3x1 = 15 rader.
15 x 1 x 10,00 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.

Gick ENBART på värmningsintrycket! Senil-HOS från bakspår känns annars TOTALT iskallt...
Gammal 2015-11-04, 21:09   #114

Standard

Citat:
Något du redovisat INNAN loppen??
Svar ja, se inlägg typ kl 20.35, hann inte in med det innan spelstopp. Prioriterade inlämning
Fast nu åkte jag på Örjan.
doob (+1)
Gammal 2015-11-04, 21:13   #115

Standard

Hörde jag att Ulf Ohlsson åkt hem? Vem kör i stället?
Gammal 2015-11-04, 21:19   #116

doobs avatar

Standard

Otroligt.... Hitta två grymma spetshästar på Jägersro och BÅDA förlorar! SJUKT!
Gammal 2015-11-04, 21:19   #117

Shooters avatar

Standard

En fin skräll till! Behöver ett U, ett sparlopp och helst ännu en skräll så kan det bli bra betalt på sju rätt.
Gammal 2015-11-04, 21:19   #118

Standard

WTF, Untersteiner verkar ha form på sina igen. Den fanns med länge som C-häst men vad hjälper det.
Gammal 2015-11-04, 21:20   #119

Manprinsens avatar

Standard

XLNT blev för het, anmärkningsvärt att den höll nästan hela vägen ändå.
Gammal 2015-11-04, 21:21   #120

doobs avatar

Standard

Citat:
XLNT blev för het, anmärkningsvärt att den höll nästan hela vägen ändå.
Klassen i gänget men inte min dag....
Gammal 2015-11-04, 21:28   #121

Manprinsens avatar

Standard

Satan vilken form på Furious Francis!!
Gammal 2015-11-04, 21:28   #122

Standard

J***a Kihlström..
Gammal 2015-11-04, 21:29   #123

Shooters avatar

Standard

Sparloppet avklarat. Fick bara råd med två hästar och de kom in på de två första platserna. Björn borde ha gått tidigare och inte suttit kvar i rygg på Örjan.
Gammal 2015-11-04, 21:31   #124

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Klassen i gänget men inte min dag....
nya tag imor kungen, vi tar dem
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 21:33   #125

Standard

7x7 för 7 rätt...får skicka tack kort till Djuse om man bara spricker i det loppet.
Gammal 2015-11-04, 21:39   #126

Manprinsens avatar

Standard

DD: 4,7,8 mot 3

Går emot hetsen på Sundberg, spikar Örjan istället.
Gammal 2015-11-04, 21:41   #127

Manprinsens avatar

Standard

Vad fan gör du Johnny!?!?!?
Gammal 2015-11-04, 21:42   #128

Timotimos avatar

Sharp$: 2802
Standard

Takter är ju sjuk den j-v
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 21:42   #129

Sharp$: 44
Standard

Takter förnekar sig aldrig. Brinner till lite väl ofta
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 21:43   #130

Sharp$: 44
Standard

haha, om tomten sansar sig så vinner han nog loppet.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-04, 21:43   #131

Manprinsens avatar

Standard

Så fullkomligt värdelös styrning av Johnny. Grymt besviken, en av mina favoritkuskar annars.
Gammal 2015-11-04, 21:43   #132

Standard

Haha...Takter special...ojojoj...andra idiotstyrningen ikväll..
Gammal 2015-11-04, 21:44   #133

Shooters avatar

Standard

Hmm! Förstår inte att han laddade framåt med åttan när man visste att det skulle bli körning mellan de invändiga hästarna. Nu måste trean vinna sista för att jag ska få sju rätt.
Gammal 2015-11-04, 21:44   #134

Standard

Sådär smart kört av Takter.. Trodde aldrig att hon skulle stå emot 10:an
Gammal 2015-11-04, 21:45   #135

Manprinsens avatar

Standard

Vettefan om inte Peter bjussade svärdottern på segern ändå? Satt och gungade lite för syns skull
Gammal 2015-11-04, 21:45   #136

Timotimos avatar

Standard

Takter kan han köra i dödens ? blir oftas så här
Gammal 2015-11-04, 21:46   #137

Standard

Kom igen nu OAL och rädda dagen
Gammal 2015-11-04, 21:46   #138

Shooters avatar

Standard

De hade rätt i att Allaballakaitoz inte alls är samma häst bakifrån.
Gammal 2015-11-04, 21:47   #139

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Takter kan han köra i dödens ? blir oftas så här
Har kört perfekta dödenslopp tidigare. Vettefan om han glömt ta sin medicin idag eller nått... Känns som det är en nedåtdag för Johnny.
asgaya3141 (+5)
Gammal 2015-11-04, 21:48   #140

Timotimos avatar

Standard

Å Skoglund ska ju försvara jonny som vanligt
Gammal 2015-11-04, 21:48   #141

Standard

Blir finfina pengar ikväll igen..som man inte kan vinna tyvärr...damn this nation.
Gammal 2015-11-04, 21:48   #142

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
En rolig grej;

Ett V/P-spel till varje lopp på Jägersro ikväll. 100 kr på vardera, med andra ord 200 kr per lopp.

LOPP 1; NR 6 Tetraone Jet (Christoffer Eriksson) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...a-843ce4103bb6

LOPP 2; 1 Unique Sisa (Kenneth Nielsen) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...6-86571bcaaa19

LOPP 3; 1 Wishing You Well (Conrad Lugauer) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...1-ae254fa8d16e

LOPP 4; 2 Trento (Johnny Takter) - 100 KR V/P https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...0-bef3a0a81391

LOPP 5; 9 Staro Hollywood (Johnny Takter) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...6-0078ad3821ff

LOPP 6; 8 Habito (Joakim Lövgren) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...0-909362116c36

LOPP 7; 12 Springover ( Joakim Lövgren) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...6-6ab436208811

LOPP 8; 6 Thengill (Peter Untersteiner) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...b-364d31de6461

LOPP 9; 7 Megamuscle (Johnny Takter) - 100 KR V/P - https://www.atg.se/spel/vp_2015-11-0...d-7a8db3b8397c

Spelar inte alla själv, men intressant att se hur man är på det idag.

2000 kostar det att lämna in alla, så får vi se vad man får in ikväll.

Och så ett V4-förslag till Jägersro också för den sugne.

https://www.atg.se/spel/V4_2015-11-0...5-b025500e3863

Tre vinnare och ytterligare två som platsade. Totalt 2644 kronor tillbaka vilket ger en nettovinst på 644 kr för den som spelade alla hästar.
Gammal 2015-11-04, 21:49   #143

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
De hade rätt i att Allaballakaitoz inte alls är samma häst bakifrån.
Jag tror Peter bjussade på den där för familjelyckan om jag ska vara ärlig. En V86 seger betyder nog mer för Paula än Peter.
Gammal 2015-11-04, 21:50   #144

Standard

Nu hoppas vi Adielsson med Leffe får korsa linjen först!
Gammal 2015-11-04, 21:55   #145

Shooters avatar

Standard

Härligt Kihlström! Fick i alla fall tröstpriset för sju rätt, men det var väldigt synd att inte åttan var bättre i första loppet idag.
Gammal 2015-11-04, 21:55   #146

Manprinsens avatar

Standard

Obegriplig hets på Ametrin.
Gammal 2015-11-04, 21:56   #147

Standard

Sju rätt blev det till slut...hade väl varit samma pengar på 8:an om Adielsson vunnit i 4:e..

Så nära men ändå så långt ifrån!
Gammal 2015-11-04, 22:01   #148

Standard

Ingen succé idag trots lovande inledning. Men vinnarspelet på Augustus gör dagen break-even iaf.
Gammal 2015-11-04, 22:05   #149

Standard

Berglund på Travnet satte väl den om jag inte läser fel. Snyggt får man säga men lirar förstås för dryga 4000 med.
scunnert (+5)
Gammal 2015-11-04, 22:15   #150

Standard

Citat:
Jag tror Peter bjussade på den där för familjelyckan om jag ska vara ärlig. En V86 seger betyder nog mer för Paula än Peter.
tyvärr vill inte allabalakaitoz springa förbi sista biten hur peter än gör. trodde inte paula skulle lyckas med styrningen med overtaker o spikade inte därför. men det gjorde hon med bravur, bara lyfta på hatten
Svara

td