|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Solvalla/Jägersro - Äntligen onsdag!
Intressant att se vad de säger om Habitos form inför kvällens lopp. Är hästen i ordning så är också chansen rejält god. Wingait C.H. är jättefavorit i andra loppet. Treåring med endast en vinst tidigare. Känns inte helt given när t.ex. Expensive River är med. I tredje är Illie Faciet 50-procentare för närvarande. Känns alldeles för mycket i ett ganska öppet lopp. Allaballakaitoz hade varit en spik med framspår, nu kan istället Nok'en Fräkkert vara en chansspik. Men jag kanske kommer på andra tankar när jag läst på lite mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mitta drag ikväll är Shogun D.K & Tricky Track
God tur ikväll
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Spikarna:
Omgångens bästa värde finns i första avdelningen i 4 Alchemilla Rich 9%! Stallet meddelar racerbalans och Ludde upp ger två bra plus! Ekipaget trivs ihop och ordern är nog spets och slut och Ludde tar inte gisslan. 9% är GRYMT på påställd spetshäst och när motbud brottas med tuffa lägen hamrar jag direkt och kopplar grepp på alkisarna och tv-systemen. Andra spiken är det också grymt värde på! Rundspel i femte och jag fattar ingenting. 3 Xlnt Chili Trippel 29% är ju klassen i gänget. Bästa hästen, form och spets står i programmet och ändå garderar byket!? Folk har grava alkoholproblem..... Byket autospikar 2 Wingait C.H i andra. Läge, form och kuskplus men 65%.......? Är det rimligt? Det är inga skithästar emot! Om packet lägger sig och vinkar Goop till spets vinner den men jag avvaktar sista info innan jag köper den spiken.... Övriga lopp: Sedan återstår att helgardera tredje och fjärde där storleken på utdelningen bestäms och det är två lopp med skrällpotential!! Ingen nämnd ingen glömd! Sjätte, sjunde och sista låser man på ett fåtal! 6) 3 5 6 7) 2 4 8 9 (2% på Staro Bobcat!!? Om överpace....) 8) 3 4 7 9 (Wine and Dine 4%? Sjukt!!) Lycka till!
|
|
|
|
|
#4 |
|
Håller med ang wingait DOOB. 1 Amity ska med.
I tredje verkar det vara skrik på 11 Nelle atticus jake....glöm inte 6 secret lane. I sista går jag rakt ut på 8 Adams Pace.... då blir det klirr i kassan. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tricky Track var riktigt bra från dödens i förra loppet. Hade då inte gjort en start sedan November 2014. Med det loppet i kroppen tror jag att han kan vinna ikväll! Blir ett roligt streck på den
![]() Endast 9 % streckad i nuläget smakar mumma! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag får kanske ändra mig om Wingait C.H. Björn låter så gott som klar på den.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Edit: Inte alls nån ny regi, jag blev lurad av ATG:s startlista där BG står som både kusk och tränare Senast redigerad av tomtom2 den 2015-11-04 klockan 20:42. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Borde inte Nelle Atticus Jake ha bra chans i v86-2? Trots att 20 meter tillägg tror jag att han visar att han är bästa hästen. Såg senaste loppet och han visade formintryck då. Varit ute i bland annat ett tufft uttagningslopp till Derbyt tidigare iår. Idag är motståndet enklare än på länge även om Ille Faciet är bra.
Även denna häst är streckad till 9 % i nuläget och lutar åt att det blir en chansspik för min del... |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Kommer ha den med men jag kommer inte spika den iaf!
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vem tror ni tar hem v86-1? Tycker det känns öppet....
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Springover i ny regi och regibytet är enligt mig MKT positivt. Lövgren är en väldigt duktig tränare och han vet hur man utvecklar hästar. Kolla bara på Xlnt Chili Tripel som han startar senare under dagen. Hästen har kapacitet för att vinna ett sånt här lopp dessutom. |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Johnny dominerar på Jägers och var mycket förbättrad senast med första norsk, samma idag. KAN komma till spets i andravågen då 1, 3, 4 har kört klart och då är den mycket svårslagen. Tror även på god chans sålänge den hamnar i den främre klungan. |
||
|
|
|
|
|
|