|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sharpest
|
Jag har bestämt mig för en spik för Hallsta lotus. Strecken lockar tyvärr.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ja spik på Hallsta lotus är nog inte alls fel, JO tycker själv att det är en bra spik.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sharpest
|
Stekeln, vad tror du om Youpie's chanser?
Lutar mot 3 spikar för mig, Hallsta lotus, Youpie, incredible accent, 5 hästar i guld och sen alla i övriga. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Spikar Hallsta Lotus samt I saw you - hoppas på start till mål i båda fallen.
Glöm inte Firstonlinesec i guld! Katjing blåser nog allt i sista men vågar inte spika. ![]() Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Vilka fem tar du i guld? |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sharpest
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Drog ihop ett litet system snabbt nu på morgonen. Lite favoritbetonat dock men har även med några små drag. Kör spikar på Youpie och Iceland. Iceland har jag haft känning för hela veckan. Ett lopp i kroppen så tror jag han blir riktigt farlig. Spåret kanske är lite emot men tror inte det ställer till så pass mycket. Den som ska hota är nog Bobtail eller Reven D'amour i mina ögon. Youpie kommer nog tyvärr få det svårt men hittade ingen vettigare spik än den idag. Lycka till friends and folks!
2, 5, 8 1, 3, 9 9 2, 6, 7 6, 7, 9, 14 5 2, 8, 10 324 rader Spets och slut, hämta ut!!! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vad säger du om Reven Damour? Jag resonerar som så att han inte fixar det mot den äldre eliten. Dessutom är Fredde en klant av rang.
Jag har 5,6,9 i guld just nu. Är det verkligen rimligt att Clear Sign ska lösa det därifrån? Känns extra svårt bakifrån idag. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|