|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#77 |
|
Så här blev mitt bolagssystem idag
1) 1,4,7 r2-10 (tror fyraåringen slår treåringarna - endast 8 % på 7) 2) 2,4,6,11 r12-3 (svårlöst lopp. 2 bäst men opålitlig. Mycket snack på 6. 11 jättebra debut i ny regi bara streckad på 3 %) 3) 3,4,5,7,10 r12-1 (3 leder med 4 i dödens. 5 på väg in i förra vinterns form. 7 härdad i tuffa lopp. 10 är inte i full form men har hela året mött eliten) 4) 1,2,4,7,8,11 r10-3 (svårlöst - gardera efter plånboken) 5) 2 r3-4 (en eller alla. Jag gillar Lennartsson och hoppas på hans framgång - spikar med hjärtat) 6) 1,2,6,7 r8-5 (tror 2 vinner men mina rådgivare föreslår några garderingar) 7) 2,10 r5-6 (låser på ledaren och den jag egentligen tror på, dvs 10) Kostar 1440:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Det började regna vid tiotiden i morse i Malmö men banmästaren Göran Henriksson låter inte orolig när vi ringer vid lunch.
- Vi la på nytt material på banan i morse och fortsätter jobba med den till tävlingarna. Så det ser bra ut, det är ingen fara med banan. Tydligen ska det regna till tretiden och sedan blir det uppehåll, säger Jägersros banmästare Göran Henriksson. |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
Vilken skön duell det var mellan Veijos nyförvärv Fridericus och Crebas Condor Motion! Jag trodde Condor var på väg att lyckas kontra sig till vinst. ![]() Jag förmodar att du tänker spela Pajas idag, som vanligt? Det gäller ju att hålla fast vid den linje man tror på!
|
||
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Inte alls konstigt....
|
|
|
|
#81 |
|
Tror v75 ger bra utdelning idag ! lycka till idag ! tror mkt på dizzy river i v75-2
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
3 Racing Mange, V75-5.
Hemmabana, mkt sparat på 13,9 senast, startsnabb... i ledningen ska han slås. 15%. Jag spikar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+2) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Paparazzi M ett roligt drag går bra på smet o dist.Startsnabb! Min chansspik!
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
Pajas har chans. Men nej. Idag går jag på X Factor som jag tror kliver in i matchen när de andra kört slut! |
||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#87 |
|
Det var ett enkelt sätt att tjäna pengar på när man fick spela fasta odds hos de internationella spelbolagen. Inte alls samma nu då sådana ändringar alltid ger underodds hos statliga spelmonopolet. Och bara där jag får spela. Är nog en trolig anledning till att jag i princip slutat med travet förutom på lördagar och vissa onsdagar. Det finns inte alls samma förutsättningar att vinna pengar med bara möjlighet att spela hos ett statligt monopolföretag med troligen världens högsta spelavdrag på trav och där alla spel sker i pool till ej fasta odds.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Ajdå skall Lövgren vinna två lopp i rad,är väl stenklar i första dd loppet med 6an?
|
|
|
|
#89 |
|
Radysin America anmäld med skor runt om, har gått nästan samtliga starter barfota. Borde vara stort minus.
|
|
|
|
|
|
|
|