|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Färjestad 151206 (JACKPOT)
Extra pengar att lira för, jackpot!
Trettiotre ston startandes av sextioen startande hästar på v64:an. Favorit i första, fyraårigt sto där pappa Goop piskar på bakom. TR spikar i avd 1, nummer 7 och i avd 5, nummer 1.
Senast redigerad av niveon den 2015-12-06 klockan 02:31. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
1 El Cantante borde väl vinna V64 5. Tycker det ser favoritbetonat ut. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Verkar bli kladdig bana? Innespåret kan bli jobbigt i de senare loppen.
Lucky hall rolig i första om hon bjuds på lucka. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Verkar inte bli några roliga yttre förutsättningar. Atg lives spelexpert Robin Hedström lämnade precis en liverapport i lunchgaloppen direkt. Tänk på det om ni just nu är mitt uppe i analyserna. Verkar som att regnet ska fortsätta större delen av eftermiddagen i Karlstad.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Spikar 10 Ägir Briljant i sista. Tuff och stark och har inget emot en långrepa på kladdigt så den tror jag bara är starkast i rådande förutsättningar idag!
Bra värde!! Edit: Blev såhär V64 Inlämnat: 2015-12-06, 15:08 V6 - endast vinst vid 6 rätt Färjestad Söndag 2015-12-06 Start: 15:10 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 5, 7 (4) 2: 5, 10 (3) 3: 2, 5, 6, 9 (3) 4: 10 B.G.My (13) 5: 1, 5, 8, 9 (7) 6: 10 Ägir Briljant (11) 3x2x4x1x4x1 = 96 rader. 96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr.
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2015-12-06 klockan 15:09. Anledning: V64-rad inklistrat |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Helvete det går ju inte att se nån skillnad på Gooparna.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det ser du på styrningarna.... Pappa Goop är clownen och Björn klassen!
Jösses vad Olle körde bort i tredje!
|
|
|
|
#8 |
|
Apropå clown....
Petter Karlsson.... DRIV FÖR I HELVETE!!!!
|
|
|
|
#9 |
|
DD
Inlämnat: 2015-12-06, 16:25 Färjestad Söndag 2015-12-06 Start: 16:38 Kostnad: 480,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Centerline 2: 10 Ägir Briljant 1 x 480,00 kr = 480,00 kr. Totalt: 480,00 kr.
|
|
|
|
#10 |
|
DD
Inlämnat: 2015-12-06, 16:15 Färjestad Söndag 2015-12-06 Start: 16:38 Kostnad: 500,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 El Cantante 2: 10 Ägir Briljant 1 x 500,00 kr = 500,00 kr. Totalt: 500,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Är det bara hos mig sändningen ifrån Århus försvann på ATG?
I V4:4 gillar jag 3:e-handaren nr 11 Peter Elmegård. Hästen borde tillhöra de hästar som går bäst över upploppet. Vägvinnande steg om än lite svårt med stilen. Tror det biter bra i det här gänget! ![]() RED: Spelet inställt! Kul när jag börjat med skräll-tvåhästarslås på V5! Öken! Senast redigerad av Fidus den 2015-12-06 klockan 16:43. Anledning: Århus inställt p.g.a. att banbelysning ej fungerar. Gjorda insatser återbetalas. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jo det var väl banbelysning som slutade fungerade. Bra backup där. Sorgligt.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Räknar man på insats% så skall det bli runt 750 kr men det brukar bli lägre än det teoretiska värdet.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
750 kr är på tok för högt. Snarare 506 kr. ( Och då i praktiken lite lägre ). Har du använt något reduceringsprogram eller räknat för hand på insats%? Tog du hänsyn till andelen "Endast V6"? ( Det är fler rader i 6-rättspoolen än omsättningen pekar på. Man måste "räkna upp" pga "Endast V6" = x2.5 ) Förväntad utdelning är: 6r = ca 500kr 5r = 10-12kr 4 = JP ( 99.999999% )
|
|
|
|
#20 |
|
Sjukt jävla långsamma på att fixa resultatet. Alla andra res. Bara dundrar in. Skulle hämta ut på affären min fleris ala v6 men icke. Ser att det fortfarande. Inte är klart
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ingen utbetalning ännu
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jag maialde och frågade. Fick till svar att dom har tekniska svårigheter. Men alla andra verkar smida på, så även v4an som var från samma bana. Borde vara någon sorts ersättning när det strular såhär. Jag kanske var i stort behov av dessa pengar. Nu är det inte så men ändå
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Min gissning är att det är robotspel som är inblandat då det var jackpot. Skall de lagda spelen makuleras eller inte är det de kanske dividerar om?
Eller är det stora filsystem/robotspel som gjort att ATGs dator har havererat. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jadu, så kan det vara, men enklare att förbjuda spel från tex. Usa
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
99% säker på att det handlar om samma "Norge-fel" som vid tidigare tillfällen när utdelning och värdeutveckling har "hakat upp sig". Norska rikstoto.no rättar sina rader själva och skickar info om antal rätta vinstrader till ATG. Anledningen till detta är att de har sina egna reservregler. Den här överföringen har dock visat sig vara långt ifrån idiot-säker. Ska bli kul att höra vad svaret från ATG blir, om det kommer något.....
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Två exakt likadana kuponger som lämnas in i Sverige respektive Norge kan ge olika antal vinstrader. Genialt. Mvh Uffe |
||
|
|
|
|
|
|