Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-10, 21:20   #1
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

V75-tävling


Jag och några vänner har pratat ett tag om att det vore kul att köra en V75-tävling på sidan av spelet. Mest för att mäta krafterna och tjafsa inbördes om vem som var bäst, men även för att det blir lite roligare att läsa på inför omgångarna och speciellt de omgångar man inte tänkt lira på kanske. Så jag svängde ihop en tävling som börjar på lördag.

Lite i samma stil som VM i V75, men lite mer balanserat och bättre förhoppningsvis, helt utanför ATG och med 100% återbetalning (ännu mer första omgången faktiskt). Jag vill inte ha tokmycket deltagare, för då blir det jobbigt att administrera, men runt 20-30 tänkte jag försöka styra det till så det blir lite utmaning att slå sig in i toppen. Har inte gått ut med det till mer än 10-talet hittills så jag går ut här också för att komma upp i det tänkta antalet deltagare åtminstone.

Kolla in på http://v75tavling.forum24.se/v75tavling.html och läs igenom villkoren och signa upp er om ni tycker det verkar kul!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-13, 15:10   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Om någon vill vara ansluta sent till tävlingen från och med nästa omgång går det bra. Att komma in först i andra omgången innebär ju naturligtvis att man måste räkna bort första omgången som man deltog i, och måste prestera i kommande fem V75-omgångar för att placera sig bra. Men detsamma gäller för alla nu eftersom Åby-omgången var så vansinnigt svår att alla sannolikt kommer räkna bort den när allt är över.

Ruskigt bra värde eftersom det är så få deltagare och procentuellt sett väldigt mycket extrapengar i prispotten (3000kr delas ut på 2000kr inbetalt just nu)!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-05, 18:41   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det var en ganska rolig liten tävling faktiskt så vi fortsätter köra! Nya tävlande är välkomna, det drar igång imorgon med andra tävlingen och håller på i 6 lördagsomgångar framöver. Har inte gjort någon reklam för det eftersom jag vill ha lagom många deltagare, men jag ser gärna att vi blir uppemot 20 stycken så det blir lite mer prestige att ta sig långt upp i resultatlistan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td