|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 | |
|
Citat:
Slutade fastsvetsad, på inner, på 1640. Vad tror hon ska hända? ![]() Hade f.ö definitivt varit vinnarhästen annars. |
||
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#153 |
|
V75-2
Bestraffningar: Jansson Torbjörn, 1500 kr, för dålig anslutning efter startbilen. |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#155 |
|
Westerholm pissar man inte på. Då har du missat en hel del skulle jag vilja påstå. Du hörde väl vad Reijo sa. Överlägsen kusk i det där gänget hävdar jag
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Ja man ska inte krångla till lärlingsloppen får man lära sig än en gång. Oskar och Nicklas var de som höjde sig kuskmässigt, och ena hade spetshäst och den andra bästa hästen men dåligt spår. Skämsmössa för oss som plockade bort båda.
|
|
|
|
#157 | |
|
Citat:
Men den fick loppet helt enkelt, det är väl så när lärlingar kör tyvärr.. och Oskar körde som vanligt riktigt bra. Sheer Bliss skippade jag idag och körde spik på Country, så det va lite synd för min del.
|
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Tyckte inte Oskar hade häst till att vinna detta. Nicklas häst var överspelad från det spåret, därför var den kall för mig. Blev lite besviken över att Stirling inte lyckades få spets, vet inte om jag hade analyserat fel eller om Marcus inte prickade starten till 100%?
|
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Citat:
Top Of The World var väl ändå lite på gränsen till att inte vara streckvärd den här gången från det läget, men värdet på Oskar var rent uselt att inte lägga streck på.
|
|
|
|
|
#160 |
|
Jaha, finnen dög inte och första reserven vann. Då kan det bara bli fem rätt. God natt!
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Inte speciellt imponerad av Irris styrning här. Körde fram på tok för tidigt.
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Nu blir det till att jobba in Valeur
|
|
|
|
#163 |
|
Örjan hade räknat ut det där på fitthåret
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Man kan inte annat än bli djupt imponerad faktiskt. En gång kan vara tillfälligheter. Men om man sett en så tajt finish med Örjan flygande längst ut 100 gånger så vinner han uppemot 90 av dem
|
|
|
|
|