Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-19, 17:11   #151

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det var ju surt att avstå den för nian. Sheer Bliss var inte mycket att ha.
Jag tycker snarare det va synd att kusken på Countrygirl Ås, styrde. Skrek oerfaren redan första, andra, tredje, fjärde, femte gången hon inte visste vart hon skulle styra Slutade fastsvetsad, på inner, på 1640. Vad tror hon ska hända?

Hade f.ö definitivt varit vinnarhästen annars.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 17:13   #152

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39612
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Jag tycker snarare det va synd att kusken på Countrygirl Ås, styrde. Skrek oerfaren redan första, andra, tredje, fjärde, femte gången hon inte visste vart hon skulle styra Slutade fastsvetsad, på inner, på 1640. Vad tror hon ska hända?

Hade f.ö definitivt varit vinnarhästen annars.
Den hade gärna fått vinna, men när man väljer en häst bland bakspåren så blev det ju helt fel.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 17:14   #153

newbranchs avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1891
Standard

V75-2
Bestraffningar: Jansson Torbjörn, 1500 kr, för dålig anslutning efter startbilen.
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 17:15   #154

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Är väl snarast du som är rejält korkad som påstår att Sprin Erom var favorit, den var bara tredjehandare på såväl strecken som vinnarspelet.För övrigt sa jag aldrig att jag trodde att kärringen Sjunnesson skulle våga svara, men en kusk med lite stake hade kanske gjort det.
Ja det kanske någon annan hade gjort, men då hade han ingen vidare chans att få några pengar med sig hem och en enkelbiljett till åskådarplats av ägaren till nästa gång hästen startar. Jag skulle vilja se en staketkusk som dig göra karriär på banan. Bara att köra vad tygen håller så får det bära eller brista. Det är ytterst få som kan unna sig att använda sig av den körstilen utan att bli arbetslös på kort tid.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 17:15   #155
SO

SOs avatar

Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Oskar J Andersson visar återigen att han i stort sett pissar på dom andra lärlingslallarna. Hade han haft en lite bättre häst så hade han dominerat totalt.
Westerholm pissar man inte på. Då har du missat en hel del skulle jag vilja påstå. Du hörde väl vad Reijo sa. Överlägsen kusk i det där gänget hävdar jag
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 17:17   #156

Stekels avatar

Standard

Citat:
Oskar J Andersson visar återigen att han i stort sett pissar på dom andra lärlingslallarna. Hade han haft en lite bättre häst så hade han dominerat totalt.
Ja man ska inte krångla till lärlingsloppen får man lära sig än en gång. Oskar och Nicklas var de som höjde sig kuskmässigt, och ena hade spetshäst och den andra bästa hästen men dåligt spår. Skämsmössa för oss som plockade bort båda.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-12-19, 17:19   #157

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Den hade gärna fått vinna, men när man väljer en häst bland bakspåren så blev det ju helt fel.
Aha, du tänker så. Skall jag vara ärlig, så trodde jag inte på 11an idag.
Men den fick loppet helt enkelt, det är väl så när lärlingar kör tyvärr.. och Oskar körde som vanligt riktigt bra. Sheer Bliss skippade jag idag och körde spik på Country, så det va lite synd för min del.
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 17:20   #158

Manprinsens avatar

Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja man ska inte krångla till lärlingsloppen får man lära sig än en gång. Oskar och Nicklas var de som höjde sig kuskmässigt, och ena hade spetshäst och den andra bästa hästen men dåligt spår. Skämsmössa för oss som plockade bort båda.
Tyckte inte Oskar hade häst till att vinna detta. Nicklas häst var överspelad från det spåret, därför var den kall för mig. Blev lite besviken över att Stirling inte lyckades få spets, vet inte om jag hade analyserat fel eller om Marcus inte prickade starten till 100%?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 17:24   #159

Stekels avatar

Standard

Citat:
Tyckte inte Oskar hade häst till att vinna detta. Nicklas häst var överspelad från det spåret, därför var den kall för mig. Blev lite besviken över att Stirling inte lyckades få spets, vet inte om jag hade analyserat fel eller om Marcus inte prickade starten till 100%?
Jo jag tänkte ju lite likadant, men det är nog så att vi underskattar kuskarnas betydelse. Mellan ett bra proffs och ett halvbra är det lite skillnad, men mellan en bra lärling och en halvbra är steget så mycket längre. Både när det kommer till känsla för taktik, tempo och hur mycket de kan få ut av hästarna. Blir mer och mer övertygad om att det är så för varje sånt här lopp jag ser. Sen glömmer jag bort det ibland, som till idag.

Top Of The World var väl ändå lite på gränsen till att inte vara streckvärd den här gången från det läget, men värdet på Oskar var rent uselt att inte lägga streck på.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
Gammal 2015-12-19, 17:34   #160

Shooters avatar

Sharp$: 39612
Standard

Jaha, finnen dög inte och första reserven vann. Då kan det bara bli fem rätt. God natt!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-19, 17:36   #161

Manprinsens avatar

Standard

Inte speciellt imponerad av Irris styrning här. Körde fram på tok för tidigt.
Gammal 2015-12-19, 17:39   #162

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

Nu blir det till att jobba in Valeur
Gammal 2015-12-19, 17:53   #163

Manprinsens avatar

Standard

Örjan hade räknat ut det där på fitthåret
Gammal 2015-12-19, 17:55   #164

Stekels avatar

Standard

Citat:
Örjan hade räknat ut det där på fitthåret
Man kan inte annat än bli djupt imponerad faktiskt. En gång kan vara tillfälligheter. Men om man sett en så tajt finish med Örjan flygande längst ut 100 gånger så vinner han uppemot 90 av dem

Gammal 2015-12-19, 17:55   #165

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

grattis till han som spelade 12

Senast redigerad av kasse den 2015-12-19 klockan 18:37.
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td