|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Jag är 100% säker. Små marginaler idag, hård diskning av Oskar och tight torsk av Witasp annars är det en bit upp i sexsiffrigt.
|
|
|
|
#62 |
|
Tycker 4000 spänn var bra betalt för den raden ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Är det bara hos mig som Liven knappt fungerar ?
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nu med facit i hand kunde man haft en enkel rad gånger Xkr på V4:an.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ja. Och idag visade återigen utdelningen att man ska lira V6 på V64. Ingen hade väl blivit sömnlös av att missa 45 kr på 5 rätt. Betydligt tyngre för dom som hade 6 rätt men gick miste om 6000 kr för att dom inte vågade gå bara för alla rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ja helt värdelöst att se ATG live via dator numera. Funkar bra för mig med via iPhone och iPad och alldeles utmärkt om man investerar i en Apple tv (runt 2000 kr för senaste versionen) och kör över det via AirPlay trådlöst till en smart tv. Men ärligt talat bedrövligt att det inte går att se ATG live längre via en vanlig dator och få bra kvalitet. Det är ju inga små pengar det handlar om för dom som idag saknar såväl iPhone , iPad , Apple tv och en bra vanlig tv. Men det är vad som behövs för att kunna se ATG live via nya hemsidan utan att fli frustrerad av att det funkar uselt.
|
|
|
|
|
|
|
|