|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Färjestad jackpot
Ny vecka och nya tag med dubbeljackpot. Hur många segrar tar Goop ikväll?
Jag tror att Pepe di jesolo och Tintin är hans bästa chanser eller?Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Capone sitter du på restur. ikväll ? återkomm med bästa spik efter värmni.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Lycka till ikväll ![]() ![]() ![]() ![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+10) |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Björn bör ha bra chans i de två första? Pepe har stor plats i volten med 3an sturken, håller ut Claes från springspår och sen är det slut?
6 M.T Kod Röd från springspår i andra, hur är den från start? Om ledning såklart toppchans. Strecka på i 3e och 4e. I 5e loppet har Björn favoriten från spår 11. Gjort allt rätt men nu möter han tuffare motstånd, bör garderas för utdelningens skull. Sista, Björn åter favorit, nu bakspår över kort distans. Värt att dubbla med Tillmans nr 2 Gaia Sund, Spets och håller länge? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vilket lopp vinner formkusken Claes Svensson idag då?
Hamras Pirat
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nr 11 i V64-5, A la partenza, gillar BG. Stark häst som har bra skalle. Såg bra ut vid vinsten senast och har 4 raka nu.
edit, V64-5 ska det vara (och inte V64-4)
MVH V75fahlle Senast redigerad av V75fahlle den 2015-12-21 klockan 16:26. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja, fel av mig, V64-5 ska det vara så klart. Jag har inte pluggat på motståndet, men den var fin senast.
|
|
|
|
#10 |
|
Någon som har köpt TT som vill dela med sig ?
|
|
|
|
#11 |
|
MT Kod Röd ännu en överstreckad Goop-häst. Denna är inte usel men heller inget som sticker ut nämnvärt. Håller Judge Boy som jag tycker visat prov på fina takter som en bättre idé idag!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ska det bli nå flis värt tala om så får Björn Goop hålla sig från vinnarcirkeln idag.
Kan få vinna med Pepe, sen får det räcka. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
12 Fast Amore till 1%(!) är spelvärd tycker jag. Har gått ok tider och kanske kan få bra ryggar på vägen?
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Håller Björn ut Claes i första? Bra chans på det va? Mycket utrymme i volten för Björn. Tar ställning och spikar Jennifer i sista. Tar ledningen, kort distans. Ej fördel av skor men det har nog inte heller Tintin. |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Jo, kan va fleris läge men det är inte så lätt att sätta en fleris ![]() Roligare försöka sikta på lite utdelning och jobba bort Björn, även om det aldrig är lätt. Jag kommer bara betala för två Goophästar, de i inledningen och inte spika, resten tar jag bort. Vinner han så ok, inte kaffepengarna jag är ute efter iaf.
|
||
|
|
|
|
|
|