|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Provar följande
1) 8 (LÅTER SOM EN SPIK) 2) 1,3,7,8,13 ( favoriten var dålig senast och de skyller på dåligt fäste - garderas) 3) 1 (Jag följer kollektivet) 4) 1,3,5,7,9,10,12 (lärlingar och ston - gardera) 5) 2,3 (bra lås) 6) 2,3,4,5,7,11 (här ska man väl inte behöva kliva av) Kostar 420:-. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
TT finns
|
|
|
|
#18 |
|
HANDSOME KNIGHT katastrofvärmning
|
|
|
|
#19 |
|
Kvällens spikar Handsome Knight, Sigurd och Enjoy Chocolate.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Den har man ju hört förut och sen följt av kanonlopp. Men den var ju redan alldeles för omotiverat stor favorit från början så det är ju onekligen ett avslag att ta åt sig, och omgången i övrigt ser inte idiotsvår ut.
|
|
|
|
#21 |
|
Argwintina är det mycket snack om ikväll, dessutom bra värmning på den. Handsom Knight verkar ha värmt dåligt, så det blir en chansspik på Argwintina, det får bära eller brista. Andra spiken blir Young Farmer
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Enligt Jägersros hemsida så har Handsome Knight värmt som vanligt.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
[QUOTE=mackpeter;474416]Provar följande
1) 8 (LÅTER SOM EN SPIK) 2) 1,3,7,8,13 ( favoriten var dålig senast och de skyller på dåligt fäste - garderas) 3) 1 (Jag följer kollektivet) 4) 1,3,5,7,9,10,12 (lärlingar och ston - gardera) 5) 2,3 (bra lås) 6) 2,3,4,5,7,11 (här ska man väl inte behöva kliva av) Kostar 420:- Mitt bidrag denna jackpotomgång efter att ha lyssnat på all förhandsinfo. Lycka till! 2 5 7 SIGURD 1 3 7 8 10 11 12 5 CADDIE KASANDRA 3 YOUNG FARMER 2 3 4 5 7 11 12 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Takter i spets, då ska han inte behöva lägga det här.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kasta min kupong
|
|
|
|
#26 |
|
alltid samma sak, värmer dåligt men sen vinner lätt.. vi lär oss aldrig
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
![]() Tack Stekel |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sånt jävla bluff de kör med för att pippa alla kuponger, de här har insider info o spelar själva. Låtsas som sämsta uppvärmning men vinner sen utan problem, lite skitsnack i intervjun efter sen.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banned
|
Citat:
slutade fungera efter dom gjorde en uppdatering i söndags. Datorgubbarna på atg sluta aldrig att förvåna... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Så jäkla klar vinnare va det väl inte. Fick ledningen lätt och impade inte på mig
|
|
|
|
|