Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-19, 10:38   #1

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2069
Standard

Forus Lunch-V4

Vad tycker ni om att lunchtravet körs i Danmark och Norge flera gånger i veckan? Tomeld Ö.K är en segermaskin i toppform 8är en bra spik).
macken11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-19, 12:16   #2

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Man blir ju uppriktigt jäkligt orolig över svenska travsport! Föra bara 1-2 år sedan körde vi V4 + V5:a varje lunch på svensk bana. På kvällen var det en V64:a samt en V5:a på en svensk saxbana.

Nu har vi max V4 plus ett skitlopp på lunchen i Sverige. V5:an verkar ha försvunnit. På kvällen är det aldrig saxbana längre..

Har alla hästar dött?? Finns det så mkt färre hästar idag än för 2 år sedan??

För att svara på din fråga så tycker jag det är ap-tråkigt med dessa utlandsomgångar! Til en utländsk V75:a finns det åtminstone extremt mycket material att plugga på med, men en V4 på Forus????? Det är ju inte så att man har tid att kolla alla hästar i norska lopparkivet till en lunchomgång mitt i veckan på Forus... Skit-trist detta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MattiasB75 (+10)
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-19, 19:36   #3

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Man blir ju uppriktigt jäkligt orolig över svenska travsport! Föra bara 1-2 år sedan körde vi V4 + V5:a varje lunch på svensk bana. På kvällen var det en V64:a samt en V5:a på en svensk saxbana.

Nu har vi max V4 plus ett skitlopp på lunchen i Sverige. V5:an verkar ha försvunnit. På kvällen är det aldrig saxbana längre..

Har alla hästar dött?? Finns det så mkt färre hästar idag än för 2 år sedan??

För att svara på din fråga så tycker jag det är ap-tråkigt med dessa utlandsomgångar! Til en utländsk V75:a finns det åtminstone extremt mycket material att plugga på med, men en V4 på Forus????? Det är ju inte så att man har tid att kolla alla hästar i norska lopparkivet till en lunchomgång mitt i veckan på Forus... Skit-trist detta
December till slutet av Februari ser ut såhär, sen som vanligt.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td