|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Solvalla Lunch-V65
Manontee vinner första loppet. Han är ett riktigt löfte (snabb,stark och med vinnarskalle).
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja, han är ingen ungdom. Jag syftade på att han bara gjort fem starter och blivit förbättrad för varje start. Jag tror att han kan klättra ordentligt genom klaserna i år.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hur kom Bold Eagle in i det hela....?
|
|
|
|
#5 |
|
Iom att detta forum mer och mer börjar likna flashback är ett sådant svar ett måste...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+2) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
För att återkomma till Manontee.
Hästar lär sig, men lite oroande att han felat 2 av sina 3 starter från framspår. Tydligen ställer han sig då han varit tvåa och vunnit. Till 79% är jag mer intresserad av vad eventuella motståndare kan, men ok han vinner oftast. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Manontee vann ju lika lätt som väntat, men det hade varit snöpligt annars när den var spelat till 1,17!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Montelopp! Älskar lotto så kör tvilling Utg 2 mot 14,15 KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
He he ,alltid "kul"att se monte med ryttare med 8 starter någonsin, tro att dom kan vinna med en 80 oddsare...(3:an) sist i mål felfri...Hade chansspikat Strecket så nöjd..
L Senast redigerad av Lazze den 2016-02-05 klockan 13:14. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nu blir det V4 då jag hoppade V65 av den enkla anledningen att jag ogillar monte......inte ens dom sk experterna e ju kunniga inom det hahahaha
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Härligt! ,Båda spikarna inne..
Kvarvarande: V65:4-2,6,12 V65:5-4,9,13 V65:6-7,11,12,15 Inga milljoner ,hoppas på lite favoritfall + nån kantboll.. Spoiler:
Ld: 2 mot 9.13X10:- Senast redigerad av Lazze den 2016-02-05 klockan 13:43. |
|
|
|
|
|
|
|